Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry

Uwielbiam szminki i chyba zjadam ich więcej aniżeli statystyczna kobieta. Szczególnie upodobałam sobie matowe pomadki, ale używam też połyskujących i nawilżających. Szminek L`Oreal nigdy nie miałam. Ostatnio jednak uległo to zmianie. Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry od pewnego czasu nie schodzi z moich ust. A wszystko to zasługa fenomenalnego koloru, który dodaje mojej twarzy wyrazu. Bardzo dobrze się w nim czuję. A jak oceniam właściwości swojej pierwszej szminki L`Oreal?

pomadka loreal color riche matte paris cherry



Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry – kolor


Przeglądając materiały prasowe, wydawało mi się, że szminka będzie bardziej fioletowa. Ten odcień może też sugerować naklejka na samym dole, niemniej na żywo kolor wypada nieco inaczej. To typowa wiśnia, niezwykle elegancki odcień, który ma w sobie coś oryginalnego. Muszę przyznać, że takiej szminki nie mam w swojej kolekcji, a ta jest naprawdę sporych rozmiarów. Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry jest utrzymana w chłodnej tonacji, co niewątpliwie stanowi jej atut. Po jej aplikacji zęby wydają się bielsze, niż są w rzeczywistości. Ponadto mam jasnoróżową cerę, więc korzystnie wyglądam w chłodnych czerwieniach. Kolor jest bardzo nasycony, a zarazem kobiecy. Lubię go nosić na co dzień, aczkolwiek myślę, że wiele kobiet po takie odcienie sięga raczej podczas większych wyjść – wesel, romantycznych kolacji itp. Moje serce zdobył od razu. Bardzo lubię wyraziste usta, ponieważ kontrastują z moją bladą cerą.

szminka loreal color riche matte paris cherry


Wykończenie

Szminka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry ma matowe wykończenie, które jednak różni się od matu w wykonaniu Golden Rose Velvet Matte. Jeśli nie lubicie tępych, matowych formuł, to omawiana pomadka powinna Wam przypaść do gustu. Jest dość gęsta, ale też kremowa, przez co łatwo się ją rozprowadza. Aplikacja przebiega dość równomiernie. Szminka nie wchodzi w załamania ust. Na ustach można dostrzec delikatny połysk, ale mnie on w ogóle nie przeszkadza. Na korzyść omawianej szminki przemawia fakt, iż nie wysusza ust. On rekompensuje mi blask widoczny tuż po aplikacji. Na uwagę zasługuje też fakt, iż szminka pozostawia usta jedwabiście gładkie.

matowa szminka loreal

Trwałość

Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry wyróżnia się świetną trwałością. Na moich ustach utrzymuje się przez kilka godzin. Wprawdzie nie jest tak trwała jak markery do ust czy farbki, ale moim zdaniem zasługuje na wyróżnienie. Na półkach w Rossmannie ciężko znaleźć równie trwałą, matową szminkę. Oczywiście szminka ściera się podczas jedzenia i picia, ale jeśli posiłek nie należy do zbyt tłustych, makijaż nie wymaga wprowadzenia natychmiastowych poprawek.

matowa pomadka loreal

Pigmentacja

Szminka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry jest tak nasycona pigmentem, iż wystarczy jedno pociągnięcie, by uzyskać wiśniowe usta. Stopień krycia w pełni mnie zadowala, bowiem należę do osób, które lubią wyraziste wargi. Na uwagę zasługuje fakt, iż sztyft jest ciekawie wyprofilowany, jego ostry koniec pozwala dokładnie obrysować „serduszko” na górnej wardze. Szminka powinna sprawdzić się także u właścicielek węższych ust.

pomadka loreal color riche matte


Tendencja do migracji

W moim przypadku pomadka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry wiernie trwa na swoim miejscu, dzięki czemu nie muszę non stop spoglądać w lusterko, aby uniknąć kompromitacji w postaci wiśniowych plam na zębach. Mam nadzieję, że sytuacja nie ulegnie zmianie podczas upałów, gdy wiele szminek odmawia posłuszeństwa.

matowa szminka loreal paris cherry


Nawilżenie/wysuszenie

O dziwo, choć szminka L`Oreal Color Riche Matte Paris Cherry należy do matowych, nie wysusza ust. Po jej użyciu wargi nie są ściągnięte, nie domagają się też solidnej porcji nawilżenia. Oczywiście sam kosmetyk nie wykazuje silnych właściwości nawilżających, ale mam wrażenie, że w pewnym stopniu pielęgnuje moje wargi.

szminka loreal color riche matte

Zapach

Ekskluzywna, kwiatowa woń sprawia, że z przyjemnością sięgam po szminkę L`Oreal. Swoją drogą nie pogardziłabym perfumami o podobnym zapachu.

loreal color riche matte


Opakowanie

Szminka L`Oreal doczekała się luksusowej oprawy. Znajduje się w eleganckim, czarnym opakowaniu na magnes. Żłobienia na tworzywie przypominają skórę węża.


Cena i dostępność

Matowe szminki L`Oreal Color Riche są dostępne w Rossmannie, Hebe, Astorze i Superpharmie. Za pomadkę zapłacimy ok. 60 zł. Cena nie jest wygórowana, biorąc pod uwagę świetną jakość omawianego kosmetyku.

karminowe.usta

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, uwielbiam wszystko, co ma w sobie czerwone nuty:)

      Usuń
  2. Cudowny ma kolor, ale zostawiam ją na jesień i zimę :D Wiosną będę sięgać po ten koralowy odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę używać ich wszystkich na zmianę, obecnie sięgam po Paris Cherry, bo pasuje mi do płaszcza:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W ogóle nie spodziewałam się, że po matowej szmince usta mogą być tak miękkie i gładkie w dotyku:)

      Usuń
  4. Bardzo lubię formułę matowych pomadek L'Oreal i na ten i jeszcze jeden kolor skusiłam się podczas ostatniej promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pomadki są naprawdę świetne, polecam też paletkę z matowymi szminkami. U mnie sprawdza się rewelacyjnie:)

      Usuń
  5. Pięknie Ci z tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny odcień, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma przepiękny kolor taki niespotykany. Bardzo podoba mi się też ich opakowanie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie ma magnesik, dzięki czemu nie otwiera się w torebce:)

      Usuń
  8. też uwielbiam matowe pomadki. z tej serii nic jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną. kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zainteresowałaby Cię paletka matowych szminek L`Oreal, bo jest w niej pomarańczowa czerwień:)

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolor, lubię takich używać, ale częściej sięgam po nie jesienią i zimą. Pomadek z tej serii jeszcze nie miałam :) Słyszałam opinię, że ta szminka brzydko pachnie, ale większość osób pisze, że ma ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor. Posiadam naturalne kolorki :103, 104 dzienne odcienie. Pigmentacje ma dobrą i jaj na matowa formule kremową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo łatwo można je równomiernie rozprowadzić na ustach:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam z czym go nosić:) W mojej szafie nie brakuje czerwonych ubrań:)

      Usuń
  13. Oj ja też lubię ten kontrast skóry z ustami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o wiele lepiej wyglądają mocno podkreślone usta niż oczy. Mam ciemną oprawę, ciemną tęczówkę i głęboko osadzone oczy, przez co wyglądam na narkomankę, gdy mocniej pomaluję oczy. Dlatego staram się tylko wyrównać koloryt powieki, podkreślić załamanie jakąś szarością i wytuszować rzęsy:)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego chętnie po niego sięgam:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...