Kąpiel z wiórkami kokosowymi

Gdy ujrzałam żel peelingujący Alterry z kokosem i papają, wiedziałam, że muszę go mieć. Chętnie sięgam po kosmetyki, w których zatopiono wiórki, ponieważ urozmaicają wieczorną kąpiel i wprawiają mnie w dobry nastrój. Czy wyżej wspomniany produkt wyrwał mnie z objęć rutyny?

Usuwanie martwego naskórka
Tłumacza po raz kolejny poniosła fantazja. Bohater niniejszej recenzji nie jest typowym peelingiem. Kosmetyk rozczaruje osoby, które poszukują mocnego zdzieraka. Pod określeniem „Duschpeeling” kryje się żel peelingujący. W związku z tym, iż zdawałam sobie sprawę, jaki produkt wrzucam do koszyka, nie spodziewałam się cudów. Wiórki kokosowe w niewielkim stopniu usuwają martwy naskórek. Dzięki nim wykonuję masaż, który poprawia krążenie i wprawia mnie w dobry nastrój.

Mycie
Wprawdzie żel peelingujący wykazuje słabe właściwości pianotwórcze, ale przyzwyczaiłam się, że produkty, które wskutek tarcia przeobrażają się w białą emulsję, skutecznie usuwają brud. Specyfik Alterry sprostał moim oczekiwaniom. Za jego sprawą cieszę się czystą skórą. W związku z tym, iż kosmetyk swoje działanie zawdzięcza łagodnym detergentom, nie odnotowałam niepożądanych reakcji.

Nawilżenie/wysuszenie
Specyfik z kokosem i papają nie posiada walorów pielęgnacyjnych. Nie zastąpi sprawdzonego balsamu, ale jednocześnie nie pogarsza kondycji skóry. Wprawdzie po wyjściu z wanny zawsze sięgam po nawilżacze, ale nie toleruję żeli, które fundują mi Saharę.

Podrażnienie
Jako wrażliwiec muszę uważać na kosmetyki, po które sięgam. Na szczęście żel peelingujący nie wyrządził mi krzywdy. Korzystając z jego dobrodziejstw, nie doświadczyłam pieczenia czy zaczerwienienia.

Konsystencja
W przeźroczystym żelu zatopiono wiórki kokosowe. Lubię innowacyjne rozwiązania, ponieważ wyrywają mnie z objęć rutyny.

Zapach
Jako dziecko piłam rozpuszczalną herbatę Impress, które zawierała ekstrakty z 20 ziół. Żel peelingujący z kokosem i papają charakteryzuje się identyczną wonią. Połączenie słodkich nut z ziołowymi akordami przypadło mi do gustu. Niestety, po tygodniu na pierwszy plan wysunął się alkohol, który odebrał mi przyjemność z zażywania wieczornych kąpieli.

Opakowanie
Specyfik znajduje się w tubce wykonanej z błękitnego, stosunkowo miękkiego plastiku. To rozwiązanie uniemożliwia kontrolowanie stopnia zużycia produktu. Ilustracja, zamieszczona na opakowaniu, przedstawia kokos i papaję. Dzieło grafików jest niezwykle sugestywne, ponieważ pobudza kubki smakowe. Zamknięcie typu zatrzask zdaje egzamin. Nie przepadam za nakrętkami, ponieważ często wyślizgują się z mokrych dłoni.

Wydajność
Przez 3 tygodnie korzystałam z dobrodziejstw żelu peelingującego. Wydajność kosmetyku uważam za satysfakcjonującą.

Testowanie na zwierzętach
Alterra nie testuje swoich produktów na zwierzętach.

Cena
Za tubkę specyfiku, w którym zatopiono wiórki kokosowe, musimy zapłacić ok. 9 zł.

Dostępność
Rossmann.

Skład
Aqua, Alcohol, Glycerin, Coco-glucoside, Cocos nucifera fruit, Xanthan gum, Glyceryl oleate, Silica, Disodium cocoyl glutamate, Carica papaya fruit extract, Aloe barbadensis leaf juice powder, Parfum, Limonene, Sodium cocoyl glutamate, Alcohol, Citric acid.

Reasumując: Żel peelingujący z kokosem i papają budzi we mnie mieszane uczucia. Początkowo byłam nim zachwycona, niestety, po tygodniu alkohol wysunął się na pierwszy plan. Korzystanie z kosmetyku do oczyszczania ciała, który nie pachnie zbyt przyjemnie, mija się z celem. Na rynku można znaleźć wiele produktów, których woń wprawi nas w dobry nastrój. Wprawdzie wiórki kokosowe w niewielkim stopniu usuwają martwy naskórek, ale ich obecność zapewnia delikatny masaż, który poprawia krążenie. Choć żel peelingujący wykazuje słabe właściwości pianotwórcze, wskutek tarcia przeobraża się w białą emulsję, która skutecznie usuwa brud. Specyfik z kokosem i papają nie posiada walorów pielęgnacyjnych, na szczęście nie wysusza skóry. Korzystając z dobrodziejstw wyżej wspomnianego kosmetyku, nie doświadczyłam pieczenia czy zaczerwienienia. Wprawdzie produkt Alterry nie wyrządził mi krzywdy, ale ze względu na zapach, który po tygodniu drażni nos, poprzestanę na jednym opakowaniu.

PS Po jakie żele peelingujące sięgacie najchętniej? Czy mieliście do czynienia z bohaterem powyższej recenzji? Jak oceniacie jego zapach?


karminowe.usta

91 komentarzy:

  1. jak czuć w nim alkohol, to już wiem, że go nie chcę :P miałam ich żel pod prysznic i balsam do ciała, one właśnie głównie alkoholem zajeżdżały i nie byłam w stanie ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tygodniu żel peelingujący z kokosem i papają okropnie śmierdzi alkoholem. Raczej nie byłabyś z niego zadowolona;)

      Usuń
  2. jak ja nie lubię alkoholu w tych żelach Alterry ... miałam pomarańczowy i nic innego nie czułam
    ale muszę przyznać, że ta tubka zachwyca kolorem ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie przykuwa wzrok;) Szkoda, że jego zawartość nie zachwyca.

      Usuń
  3. Jak na Alterrę to skład nie zachwyca, mają lepsze żele/peelingi, ale dla samych tych cudacznych wiórek w żelu chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiórki stanowią największy atut żelu peelingującego z kokosem i papają. Dzięki nim wieczorna kąpiel nie jest nudna;)

      Usuń
  4. pomimo ze nie pozbawiony wad to chetnie bym go wyprobowala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiórki urozmaicają kąpiel;) Szkoda, że po tygodniu żel śmierdzi alkoholem:(

      Usuń
  5. Nie stosuję żadnych żeli peelingujących.
    Używam albo żelu albo peelingu.
    Rozwiązanie 2w1 w tm wypadku mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem;) Ja z kolei chętnie sięgam po tego typu rozwiązania, ponieważ urozmaicają kąpiel;)

      Usuń
  6. Mam ale bardziej byłam zadowolona z tego pomarańczowego. Kokos jakoś nie bardzo mi podszedł ani to peeling ani żel pod prysznic bo ciężko się nim umyć. Jedynie zapach mi się podoba i nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć jestem miłośniczką kokosa, wersja z pomarańczą i cukrem trzcinowym bardziej przypadła mi do gustu. Do tubki z wiórkami raczej nie powrócę ze względu na zapach. Tę woń albo się lubi albo nienawidzi;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę na kąpiel/prysznic z wiórkami kokosowymi, to warto dać szansę produktowi Alterry:)

      Usuń
  8. o tak, opakowanie jest niezwykle sugestywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tubka przykuwa wzrok. Od razu ją dostrzegłam i wiedziałam, że muszę zapoznać się z jej zawartością:)

      Usuń
  9. Rzuciłam się na niego ze względu na kokosa, którego uwielbiam w kosmetykach (i nie tylko :p). Niestety mnie kompletnie rozczarowała konsystencja, jak i brak jakichkolwiek właściwości pielęgnacyjnych. Jedyny plus to zapach. Ja nie wyczuwam alkoholu. Ale na pewno jest to specyficzny i niecodzienny żel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel albo się lubi albo nienawidzi. Jest specyficzny i nie każdemu przypadnie do gustu. Do zalet tego produktu mogę zaliczyć kolorowe opakowanie i nietypową konsystencję, ale kosmetyk mnie nie oczarował. Poprzestanę na jednym opakowaniu.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Choć żel nie przypadł mi do gustu, nie żałuję, że dałam mu szansę. Kolorowe opakowanie cieszy oczy, a nietypowa konsystencja urozmaica kąpiel/prysznic:)

      Usuń
  11. + za to, że nie jest testowany na zwierzaczkach ;) nie miałam tego kosmetyku, ale uwielbiam wszystko, co ma zapach kokosa, więc być może sięgnę po ten peeling ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zapach tego żelu nie wskazuje na obecność kokosa. W związku z tym produkt Alterry może Cię rozczarować.

      Usuń
  12. Czaiłam się koło niego, ale tak myślałam, że nie będzie to mocny zdzierak, a takie lubię najbardziej. Szkoda :( Zapach musi być obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach początkowo jest przyjemny, chociaż nie zawiera kokosowych nut, ale po tygodniu zaczynam wyczuwać alkohol:(

      Usuń
  13. brzmi ciekawie i muszę mu się przyjrzeć z bliska ze względu na ten kokos do którego mam wielką słabość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach kosmetyku może Cię rozczarować, ponieważ nie wskazuje na obecność kokosa. Z drugiej strony wiórki urozmaicają kąpiel;)

      Usuń
  14. Dla mnie te ich peelingi to po prostu buble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości peelingi tej marki mają niewiele wspólnego ze zdzierakami. Przypominają żele, w których zatopiono delikatne drobinki. Stanowią urozmaicenie kąpieli, ale nie posiadają walorów pielęgnacyjnych.

      Usuń
  15. nie znam jakoś tego peelingu, nawet go nie widziałam w rossmannie, ale ja zostanę przy moim ulubieńcu z soraya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę zapoznać się z peelingami marki Soraya. Nigdy nie zwracałam na nie uwagi;)

      Usuń
  16. Produkt ciekawi mnie głównie ze względu na zapach. uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zapach tego żelu nie ma nic wspólnego z kokosem.

      Usuń
  17. Spodziewałabym się jednak typowo kokosowego zapachu, jakoś nie jestem przekonana do tego peelingu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zapach tego żelu nie wskazuje na obecność kokosa:(

      Usuń
  18. Zapach kokosa w kosmetyce uwielbiam, a że kończę właśnie jeden peeling, to chętnie po ten sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt może Cię rozczarować. Niestety, jego zapach nie wskazuje na obecność kokosa. Jeśli masz ochotę na kąpiel/prysznic z wiórkami kokosowymi, to warto dać mu szansę. Jeśli zależy Ci na specyficznej woni, lepiej rozejrzeć się za czymś innym.

      Usuń
  19. miałam go:) zapach jest ok:)
    ale działania tego peelingu u mnie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt Alterry bardziej przypomina żel niż peeling.

      Usuń
  20. Niestety kosmetyki alterra mi nie odpowiadają ze względu na mocną woń alkoholową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturalnych kosmetykach często wykorzystuje się alkohol, ponieważ pełni rolę rozpuszczalnika i środka konserwującego. Alterra nie potrafi zamaskować tej specyficznej woni.

      Usuń
  21. Niedawno go kupiłam, za Twoim poleceniem :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy zobaczyłam kokosa na opakowaniu, od razu miałam chęć wrzucić ten żel do koszyka, jednak po powąchaniu zmieniłam zdanie... Zapach niestety nie przypadł mi za bardzo do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest dość specyficzny. Nie każdemu przypadnie do gustu. Produkt Alterry rozczaruje osoby, które liczą na kokosową woń.

      Usuń
  23. Nie lubię, kiedy w jakichkolwiek kosmetykach czuć alkohol . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Cieszę się, że mogłam Cię ostrzec przed żelem peelingującym Alterry:)

      Usuń
  24. Miałam już ten produkt i uważam, że jest świetny. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że żel peelingujący zaskarbił sobie Twoją sympatię:)

      Usuń
  25. Wow świetny masz ten blog znalazłam tutaj mnóstwo kosmetyków o których nawet nie miałam pojęcia, a tym kokosowym cudem mnie zauroczyłaś pędzę jutro po jego zakup. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog przypadł Ci do gustu:) Twoje słowa działają na mnie motywująco:)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Kolorowa tubka przykuwa wzrok, nie można przejść obok niej obojętnie:)

      Usuń
  27. Z chęcią bym go przygarnęła :) Już sama etykieta przyciąga moje oczy i wcześniejsze propozycje Alterry w takim wydaniu przypadały mi do gustu przede wszystkim zapachowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem Alterra postawiła na ciekawy design. Mam nadzieję, że nie poprzestanie na jednym opakowaniu, ponieważ tubka żelu peelingującego cieszy oko:)

      Usuń
  28. Chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeśli jesteś w stanie przymknąć oko, a właściwie nos, na alkoholowe nuty, to warto zainwestować w ten żel. Wiórki urozmaicają wieczorną kąpiel i wprawiają w dobry nastrój;)

      Usuń
  29. Chciałam go kupić, kiedy tylko zobaczyłam zapowiedź na stronie Alterry. Liczyłam na piękny zapach kokosa, a w rzeczywistości zupełnie mnie rozczarował, więc nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zapach żelu nie wkazuje na obecność kokosa. Wiórki stanowią ciekawe rozwiązanie, ale poprzestanę na jednym opakowaniu ze względu na alkohol, który drażni nos.

      Usuń
  30. O jaaa chyba się skuszę, uwielbiam zapach kokosu i wszystko co kokosowe.. zakochałam się w olejku kokosowym.. ale na ten peeling to bym się chętnie skusiła.

    Świetny blog, dodaję do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam słabość do kokosa, dlatego skusiłam się na żel Alterry:) Zdawałam sobie sprawę, że tego typu produkty nie sprawdzają się w roli zdzieraka, ale czasem warto nacieszyć zmysły ciekawą konsystencją;)

      Usuń
  31. muszę przyznać, że samo opakowanie zachęciłoby mnie do zakupu. jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tubka cieszy wzrok:) Od razu dostrzegłam ją na półce w Rossmannie:) Dotychczas Alterra stawiała na proste rozwiązania.

      Usuń
  32. Połączenie zapachowe oraz idea masażu wiórkami kokosowymi bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiórki kokosowe urozmaicają kąpiel i dostarczają sporo radości:)

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przyznać, że projektant opakowania dobrze się spisał. Kilka razy miałam wielką ochotę wrzucić go do koszyka, ale zdrowy rozsądek zwyciężał i wychodziłam z R. bez niego, w ten sposób realnie zmniejszam swoje zapasy, bo niestety nawet w kategorii żel pod prysznic, mam spory nadbagaż.

    Myślałam, że będzie miał gęstą konsystencję i mleczno-kokosową woń. A tu zupełnie nie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intuicja Cię nie zawiodła:) Niestety, ten żel peelingujący nie należy do udanych. Wprawdzie wiórki urozmaicają kąpiel, ale alkoholowe nuty odbierają całą przyjemność ze stosowania kosmetyku.

      Mam nadzieję, że niebawem zmniejszysz swoje zapasy. Ja również dążę do uszczuplenia swojej kolekcji;)

      Usuń
  37. Wszystkie produkty Alterra mają w składzie alkohol? Masakra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak sytuacja wygląda w przypadku olejków, ale większość kosmetyków tej marki zawiera alkohol.

      Usuń
  38. cos czuje ze to "brat" peelingu alverde z ktorym sie nie polubilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli produkt Alverde nie przypadł Ci do gustu, to nie warto inwestować w żel peelingujący Alterry.

      Usuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałam go kupić ze względu na zapach, ale nie mogłam sobie za nic przypomnieć, czy czytałam o nim dobre, czy złe opinie i w końcu sobie odpuściłam. Obawiałam się tego, że będzie dla mnie za słaby, zresztą tak, jak sama napisałaś, producent określa swój produkt prawidłowo. Teraz wiem, że dobrze zrobiłam, skoro tak się stało z zapachem po krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, alkoholowe nuty odebrały mi całą przyjemność ze stosowania żelu peelingującego. Ten zapach jest intensywny i może przyprawiać o mdłości:(

      Usuń
    2. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy, więc naprawdę się cieszę, że jednak go nie kupiłam!

      Usuń
    3. W moim przypadku nietrafiona woń czasem kończy się bólem głowy.

      Usuń
  41. o właśnie niedawno kupiłam ten peeling! Oczywiście omamiło mnie opakowanie (standardowo :D), pierwsze wrażenie zapachu było dośc pozytywne, włożyłam do koszyka, zapłaciłam i wyszłam... wróciłam do domu... och co za alkoholowy śmierdziuch! :-( Nie wiem do czego mam go zużyć, ale zapach kompletnie zdomnowany przez wódke! śmierdzi wódką:(
    Zapraszam Cię na pierwszego w historii posta na moim blogu! :) pozdrawiam.
    http://distinctive-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie przykuwa wzrok i zachęca do zakupu. Wiórki kokosowe stanowią ciekawe rozwiązanie. Wprawdzie nie mają nic wspólnego z mocnym zdzierakiem, ale fundują przyjemny masaż. Niestety, zapach żelu peelingującego odbiera całą przyjemność z jego stosowania. Ten produkt śmierdzi alkoholem.

      Usuń
  42. wygląda super zachęcająco, przekonałaś mnie i pewnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa konsystencja i kolorowe opakowanie zachęcają do zakupu, ale produkt śmierdzi alkoholem. Jeśli jesteś w stanie przymknąć oko, a właściwie nos, na jego zapach, możesz go wypróbować;)

      Usuń
  43. Używałam go, ale jakoś specjalnie mnie nie zachwycił. . Zapach przyjemny ale chyba nic poza tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie skuszę się na kolejne opakowanie żelu peelingującego z kokosem i papają. Znam lepsze produkty:)

      Usuń
  44. Uwielbiam zapach kokosa ;) Może dzięki Tobie się skuszę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, żel peelingujący Alterry nie pachnie kokosem:( Wyczuwam w nim głównie alkohol.

      Usuń
  45. Czyli taki sobie .... z nutką alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto inwestować w ten żel peelingujący;) Wersja z pomarańczą i cukrem trzcinowym jest przyjemniejsza w odbiorze:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...