Tag 11 pytań


Do odpowiedzi na 11 pytań zostałam zaproszona przez anitk4, za co serdecznie jej dziękuję;*

Zasady:
  1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 osób, które tagujesz i zamieszczasz linki do nich
  3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
  4. Powiadom osoby przez Ciebie wybrane, że zostały otagowane.
  5. Daj taga osobom, które jeszcze go nie miały.

Pytania od anitk4:
  1. Twoja ulubiona odżywka do włosów
Od miesięcy używam odżywki z granatem wypuszczonej na rynek przez Alterrę. Bardzo ją lubię, o czym świadczy jej 10 opakowanie goszczące na półce w mojej łazience. Kosztuje niewiele, ma świetny skład, rzeczywiście nawilża włosy. To mój ideał.

  1. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić
Zasadniczo są takie dwa miejsca. Marzy mi się wizyta na Camp Nou i poczucie niezwykłej atmosfery stolicy Katalonii. Barcelonę chciałabym odwiedzić nie tylko ze względu na moją wielką fascynację piłką nożną, ale również ze względu na architekturę, którą mogłabym uwiecznić na zdjęciach. Drugim miejscem jest Kraków, miasto, w którym studiuje mój kolega.

  1. Twoja największa wpadka kosmetyczna
Było ich kilka. Nigdy nie zapomnę, jak w liceum zapragnęłam być blondynką. Pofarbowałam włosy i moje kosmyki wyglądały jak żółtko z jaja kurzego. Efekt był na tyle koszmarny, że pognałam do sklepu po farbę do włosów w kolorze wiśni i intensywnej, smolistej czerni. Zrobiłam sobie wiśniowo-czarne pasemka. Z perspektywy czasu wiem, ze wyglądałam koszmarnie, ale wówczas sądziłam, że wyglądam oryginalnie;D

  1. Ulubione perfumy
Mam kilka ulubionych zapachów. To, po który z nich sięgam, zależy od mojego nastroju. Uwielbiam Lolitę Lempicką Forbidden Flower, ponieważ pachnie wiosną, kwitnącymi drzewami owocowymi i anyżem. Poza tym humor zawsze poprawia mi woda toaletowa Chanem Chance eau Tendre.  Pomimo iż sporo kosztuje, w granicach 300 zł, to jest warta tych pieniędzy, ponieważ jest trwała, zmysłowa, kobieca i subtelna. Daje wrażenie luksusu, czym zawsze poprawia mi nastrój.

  1. Czy korzystasz z usług kosmetyczek
Nie korzystam, ponieważ mam wrażliwą i kapryśną cerę, której szkodzi wiele składników maseczek, peelingów etc. Taka wizyta u kosmetyczki mogłaby zakończyć się katastrofą na mojej twarzy.

  1. Czy uważasz, że przyjaźń pomiędzy dziewczyną a chłopakiem istnieje?
Wierzę, że istnieje. Od lat mogę liczyć na fantastycznego przyjaciela, który nigdy nie oczekiwał ode mnie nic więcej.

  1. Ile par butów posiadasz
Około 70. Zajmują trzy szafki, poza tym 3 pary leżą w pudełku pod moim biurkiem.

  1. Dużo wydajesz na kosmetyki
Czasami zdarza mi się wydać kilkaset złotych na perfumy albo kupić szminkę czy bazę pod makijaż za 100 zł.  Ale zazwyczaj sięgam po tańsze kosmetyki Inglota i Alterry.  Gdyby to wszystko podliczyć, to trochę wyjdzie.  Ale miesięcznie zamykam się w granicach 200 zł. Czasem kupuję tylko kosmetyki pielęgnacyjne i wtedy wydaję poniżej 100 zł. Gdy dochodzi kolorówka, to wychodzi więcej;)

  1. Bubel ostatnich tygodni, miesięcy to…
Lovely eyeliner we flamastrze z limitowanki Disco. Nie dość, że dawał efekt zwykłego pisaka, to jeszcze zasechł w ciągu kilku dni. Krem Nivea Visage z trawą cytrynową do cery mieszanej, który mnie niemiłosiernie zapchał. Płyn do demakijażu oczu wrażliwych Garnier Essentials uczulił mnie do tego stopnia, że przez 4 dni chodziłam z łzawiącymi oczami.

  1. Czytasz aktualnie jakąś książkę? Jeśli tak to jaką?
Czytam „Bratnie dusze” Hanny Cygler. Ale nie mogę do nich przysiąść na dobre, ponieważ ciągle spotykam się z ludźmi. W końcu nadrabiam towarzyskie zaległości;)

  1. Jakich kosmetyków masz najwięcej? Cieni, róży, podkładów?
Najwięcej mam cieni i lakierów do paznokci. Gdy widzę ciekawy kolor, którego nie mam w swojej kolekcji, to nie ma innej opcji. Muszę go mieć;) I tym sposobem uzbierałam sporą kolekcję cieni oraz lakierów do paznokci. Na nudę w manicure i makijażu oka nie mogę narzekać;)

Moje pytania:
  1. Makijaż, którego wykonanie napawa Cię największą dumą
  2. Jakim aparatem wykonujesz zdjęcia na bloga?
  3. Czy wykonane zdjęcia poddajesz obróbce graficznej w programie komputerowym? Jeśli tak, to w jakim?
  4. Czy Twoi bliscy wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
  5. Skąd czerpiesz inspiracje na notki?
  6. Tworzysz wpisy bezpośrednio w edytorze bloggera, czy najpierw zapisujesz swoje myśli w Wordzie?
  7. Czy robisz notki na zapas?
  8. Najdłuższa przerwa w blogowaniu?
  9. Co sprawia Ci największą frajdę w prowadzeniu bloga?
  10. Czy miała kiedyś miejsce sytuacja, która chwilowo zniechęciła Cię do zamieszczania kolejnych wpisów?
  11.  Czy zdjęcia na bloga wykonujesz, korzystając z namiotu bezcieniowego?


Taguję:
  1. chochlikakornwalijskiego (odpowiesz, jak już będziesz po wszystkim)
  2. zakręconyswiatwery
  3. zzzoilę
  4. LiLę
  5. Lyna_sama

Mam nadzieję, że nie otagowałam żadnej dziewczyny, która już wcześniej wzięła udział w zabawie. Starałam się sprawdzać, ale  ostatnio jestem zakręcona;)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten tag, miły był. Ja już brałam udział http://lyna-sama.blogspot.com/2012/04/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście popatrzyłam tylko na wpisy z maja;) Przepraszam za niedopatrzenie;)

      Usuń
  2. Dzięki za tag :). 70 par butów? Adoptuj mnie, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz duzo butów :D
    uzywam plastrow kinoki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam ich sporo:) I ciągle dochodzą nowe;) Rozejrzę się za tymi plastrami. Środowisko jest tak zanieczyszczone, że detoks zawsze się przyda.

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...