50 pytań do karminowe.usta:)

 
Zostałam otagowana przez Moodhomme, która prowadzi bloga http://www.moodhomme-kosmeetika.blogspot.com/ , za co serdecznie jej dziękuję:)

Pragnę zaprosić do zabawy następujące blogerki:
Mallene: http://www.mallene.blogspot.com
Candy Killer http://www.candykillerr.blogspot.com
Paramore: http://www.moody-gingers-stuff.blogspot.com/

Zasady:
1. Wklej logo tagu
2. Napisz, kto Cię otagował
3. Otaguj dowolną ilość blogerek, od których chcesz się czegoś dowiedzieć
4. W komentarzach pod notką odpowiedz na 50 pytań zadanych Ci przez czytelników.

Zatem, jeśli macie ochotę zapytać mnie o coś związanego z kosmetykami, ciuchami itp., to zapraszam do zadawania pytań:)

7 komentarzy:

  1. Dzięki kochana za otagowanie ;)

    1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
    2. Masz jakiś system na pisanie notek/siedzenie na blogspocie np codziennie od 20 do 23? :P
    3. Jakie jest twoje największe marzenie?
    4. Masz jakąś kosmetyczną wpadkę?
    5. Którą firmę kosmetyczną najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad. 1. Bloga zaczęłam prowadzić niedługo po tym, gdy znalazłam bloga Brunette`s Heart. Bardzo spodobała mi się sama idea dzielenia się swoimi kosmetycznymi wrażeniami, a że uwielbiam kosmetyki, makijaże, stylizacje, to pomyślałam, że warto spróbować swoich sił:)

      Ad.2. Zazwyczaj na blogspocie siedzę wtedy, kiedy wszystko inne mam już pozałatwiane. To jest forma relaksu. Ponieważ nie jestem w stanie uczyć się po 20, to z reguły wtedy zasiadam do komputera i zaczynam albo robić notkę, albo śledzić wpisy innych blogerek:) Świetnie odpręża, nawet przed najgorszym egzaminem;)

      Ad.3. Skompletować zestaw dobrych obiektywów, statyw, stół bezcieniowy i nauczyć się w końcu robić dobre zdjęcia. Poza tym chciałabym w przyszłości mieć ciekawą pracę, ale żebym zawsze miała czas na prywatne życie. Nie chciałabym po pracy przynosić stosu dokumentów do domu i ślęczeć nad nimi do 2 w nocy. Nie umiałam zdecydować się, czy ważniejsze dla mnie jest zgłębienie wiedzy fotograficznej czy dobra praca.;)

      Ad. 4. Na początku liceum zrobiłam sobie blond pasemka, które wyszły żółte, następnie zafarbowałam je na czerwono i do tego smarowałam się samoopalaczem:D Z czasem mi przeszło:) Mój kolega do dzisiaj mnie straszy zdjęciami z tamtego okresu:D

      Ad. 5. Alterrę za dobre kosmetyki, które nie uczulają takiego wrażliwca jak ja;) Poza tym AA za serię Eco, ponieważ również nie przyczynia się u mnie do wystąpienia podrażnień.:) Z kolorówki lubię Inglota;)

      Usuń
  2. Blond pasemka, przefarbowane na czarno- chciałabym to zobaczyć hihih :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tag :)
    I pytanie - jaka jest Twoja ulubiona muzyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różne odmiany rocka i metalu, ale największą słabość mam do punkowych i gotyckich klimatów w stylu I.Popa i Closterkellera.

      Usuń
  4. Kochana, a nie zastanawiałaś się nad zmianą koloru tła bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie:) Akurat to mi pasuje, a nie posiadam dostatecznych umiejętności by stworzyć własny motyw roślinny:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...