Haul z Pepco, Sinsay i Deichmann


Kupiłam też pojedyncze rzeczy w kilku sieciówkach. Stwierdziłam, że zaprezentuję je w jednej, zbiorczej notce. Jak przedstawia się mój haul z Pepco, Sinsay i Deichmann? Zapraszam do lektury.
Sinsay czerwone balerinki z odkrytym palcem



Deichmann błękitne balerinki z ekologicznego zamszu

Kocham kolor błękitny. Odkąd go odkryłam w zeszłym roku, chętnie kupuję ubrania i dodatki w jego przeróżnych odcieniach. Bardzo też lubię nosić balerinki. Uważam, że to niesamowicie wygodne buty. Wyglądają w miarę elegancko, więc pasują też do sukienek czy spódnic. Ja mam dosyć długie nogi, więc nie muszę ciągle chodzić w obcasach. Czasem mogę sobie pozwolić na balerinki. Te są bardzo miękkie, moje stopy kochają ekologiczny zamsz. Nie powinnam w nim mieć odcisków. Błękit jest dość mocny, niemalże neonowy. Będzie pasował do wielu moich stylizacji, bo ostatnio skłaniam się w kierunku pasteli.  Balerinki kupiłam na wyprzedaży za jedyne 34 zł.
Deichmann błękitne balerinki z ekologicznego zamszu

Sinsay czerwone balerinki z odkrytym palcem

Właściwie nie wiem, czy to są balerinki czy płaskie sandały. Jednak nosi się je niesamowicie komfortowo. Odsłaniają palce, więc zapewniają przepływ powietrza w cieplejsze dni. Buty zostały wykonane z materiału, przez co też mnie nie gniotą i dobrze przepuszczają powietrze. Z przodu przy palcach mamy takie dekoracyjne wstążeczki. Mnie one szalenie się podobają. Podobnie jak czerwony, krwisty kolor samych balerinek. Też upolowałam je na wyprzedaży za 20 zł.
Sinsay czerwone balerinki z odkrytym palcem


Sinsay pasek z kwiatowym haftem

Odkąd odkryłam, że Sinsay oferuje paski w rozmiarze XS, chętnie je kupuję. Za ten zapłaciłam 16 zł na wyprzedaży. Pasek jest dosyć szeroki i wykonany z czarnej ekoskóry z kwiatowym, kolorowym haftem. To właśnie ten dodatek mnie zachwycił i zadecydował o zakupie tego akcesorium.
Sinsay pasek z kwiatowym haftem


Sinsay pasek ze srebrnym serduszkiem

Tej wiosny kupiłam już w Sinsay jeden pasek z serduszkiem, ale było ono złote, a dziurki normalne. Tutaj mamy dziurki przypominające serduszka, sprzączka w serce jest natomiast wzorowana na srebro. Pasek bardzo ładnie podkreśla moją wąską talię i robi to bez konieczności dorabiania dziurek, czego nie znoszę.
Sinsay pasek ze srebrnym serduszkiem


Pepco kwiatowe szorty z wiskozy

W Pepco nie kupowałam dotychczas żadnych ubrań. Ich rozmiarówka jest bardzo dziwna. Zazwyczaj nie ma w niej XS, a nawet jeśli są to przeogromne. Jednak te szorty z wiskozy są na gumkę i w małym rozmiarze XS, dlatego dobrze trzymają się pasa, nic mi nie spada. Materiał jest przewiewny, ze względu na szerokie nogawki szorty z daleka mogą wyglądać jak spódnica w drobne kwiatuszki. Ten dziewczęcy print przekonał mnie do zakupu. Szorty kosztowały jedyne 20 zł.
Pepco kwiatowe szorty z wiskozy


12 komentarzy:

  1. Pasek z serduszkiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda, dzisiaj mam je na sobie. Idealny na upał oraz aktywny dzień :)

      Usuń
  3. Wszystko bardzo mi się podoba, ale szczególnie zachwyciły mnie buty z Sinsay. :) Daaawno nie robiłam tam zakupów, a widzę, że można znaleźć tam ciekawe rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te buty są dostępne jeszcze w wersji beżowej oraz czarnej :)

      Usuń
  4. Bardzo udane zakupy, te balerinki są cudowne, ciekawa jestem czy nie obtarły by mi stopy, bo często mam z tym problemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problem z obcieraniem. Ale tutaj jestem pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy Balerinki z odkrytym palcem bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo praktyczne, stopa ma przewiew, a wygodnie się w nich chodzi :)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...