Facet do poprawki – Joanna Sykat


Muszę przyznać, że ostatnio cierpię na pewną przypadłość – stałam się okropnie wybredna względem książek, które czytam. Bardzo ciężko jest mnie zainteresować akcją powieści. Niby opis książki brzmi nieźle, wydawca obiecuje masę emocji, a potem męczę się z przydługimi opisami i zerową akcją. Facet do poprawki to przykład książki, która wciągnęła mnie od pierwszej strony. Joanna Sykat ma specyficzny styl, przynajmniej w przypadku tej powieści. Jest on żartobliwy, wszak życia nie należy brać zupełnie serio. Facet do poprawki sprawił, że roześmiałam się kilkukrotnie, choć miałam wtedy wisielczy humor. Było mi naprawdę smutno, więc książka trafiła do mnie w idealnym momencie.

Facet do poprawki

Wykałaczka w służbie kobietom



Kunda to bardzo specyficzna kobieta, posiada bowiem wiele cech, które tradycyjnie przypisuje się mężczyznom. Potrafi działać z opanowaniem i zimną krwią. Ta umiejętność przydaje się w jej nietypowej działalności zawodowej. Kunda początkowo pracowała w policji, jednak musiała opuścić jej szeregi po starciu z komendantem. Zemściła się jednak na swoim szefie, pomagając jego żonie, która padła ofiarą przemocy, wymierzyć sprawiedliwość. To właśnie wtedy Kunda stała się Wykałaczką. Kobietą, która za stosowne wynagrodzenie pomagała wyjść na prostą żonom, które padły ofiarą męskich przewinień.

Zemsta na niewiernych mężach


Wykałaczka miała szalony pomysły. Do łez rozbawił mnie opis Króliczka, który wpadł w sidła seksownej joggerki i został przywiązany do drzewa, a następnie uwieczniony na zdjęciach. Scena z wkładaniem witek wierzby do odbytu rozłożyła mnie na łopatki. Muszę przyznać, że całkiem przyjemnie czytało się o wendecie. Kobiety często padają ofiarą przemocy – fizycznej, psychicznej, ekonomicznej lub seksualnej. Nie zawsze jednak mają w sobie dość siły, aby przerwać tę spiralę. Większość wpada w zamknięte koło i nie potrafi z niego wyjść. Każda z bohaterek powieści Facet do poprawki okazała się silną jednostką. Owszem, wiele kobiet pozwalało upodlać się zdecydowanie zbyt długo, jednak ostatecznie każda z nich zapragnęła zemsty i niezależności. W uzyskaniu celu pomagała im Wykałaczka.

Miłość do pająka


Kunda nie tylko wykonuje nietypowy zawód. Posiada też niecodzienne preferencje. Największą miłością darzy Kune, czyli pająka. Nawet kocur, który jest niezwykle wdzięczną postacią powieści Facet do poprawki, nie budzi w niej tak ciepłych uczuć. Wszystkie zwierzaki trafiły pod jej dach za sprawą Mariusza, przyjaciela z czasów pracy w policji. Gdy Kunda ląduje z nim w łóżku, następuje niespodziewany zwrot akcji....

Facet do poprawki - zabawna powieść dla kobiet


Facet do poprawki to powieść, po którą warto sięgnąć ku pokrzepieniu serc. Każda z nas trafia czasem na wstrętną ropuchę, która wydaje się księciem z bajki. Warto jednak pamiętać, iż na ziemskim padole można spotkać kogoś lepszego niż kolejną łachudrę. Nie każdy facet jest zły. Naszym zadaniem jest wyłowić tego właściwego. Jeśli jednak to zadanie nam nie wyjdzie, zawsze możemy liczyć na babską solidarność. Facet do poprawki to także fascynująca historia kobiecej przyjaźni. Kunda wspiera Beatę, która jest regularnie zdradzana przez męża. Widzi rzeczywistość taką, jaką jest, dopiero gdy mąż postanawia odebrać jej syna i robi wszystko, aby zaskarbić sobie sympatię małego Szczepanka. Facet do poprawki to jednak książka, która w głównej mierze bawi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...