Zabójczy kulig - Alek Rogoziński

Alek Rogoziński to jeden z moich ulubionych pisarzy, dlatego bacznie śledzę jego poczynania literackie. Gdy widzę, że planuje wydanie nowej powieści, to zawsze ogarnia mnie radość. Wiem bowiem, że czeka mnie bardzo miły wieczór spędzony na jej lekturze. Ostatnio przeczytałam Zabójczy kulig. Czym tym razem zaskoczył mnie Alek Rogoziński?

Zabójczy kulig - Alek Rogoziński



Powrót znanych bohaterów i historia okraszona poczuciem humoru Alka Rogozińskiego

Uwielbiam poczucie humoru Alka Rogozińskiego i sposób, w jaki konstruuje on postaci. Potrafi też sprawnie łączyć ze sobą historie i bohaterów, których znam z jego wcześniejszych książek. Zabójczy kulig to historia przyjaciół z liceum, którzy postanawiają wybrać się do Zakopanego, aby w zimowej stolicy Polski spędzić miło czas w swoim towarzystwie. Wśród nich znajduje się Mario, który jest znany z tego, że dba o swoją urodę i niebanalne stylizacje oraz Miśka, jego partnerka biznesowa. Co ciekawe, w Zakopanem przebywa też komisarz Darski.


Lucjusz udaje się do Zakopanego, zabierając po drodze córkę gospodarza. Młoda kobieta, która studiuje w Warszawie, ma sporo za uszami. Wielu osobom zaszła za skórę. W rodzinnych stronach aż huczy od plotek na jej temat. 


Karina to lekarka, która rozstała się z narcystycznym partnerem. Bardzo ciężko przeżyła związek z nim i powoli powraca do pełni sił. Wyjazd traktuje jako odskocznię od codzienności.


Olga pracuje jako wzięta modelka i robi karierę w show biznesie. Wydaje się jednak dużo bardziej wycofana niż dawniej. 


Marek zajmuje się pisaniem książek, jednak jego najnowsze dzieło nie podoba się redaktorce.


Gdy wszyscy spotykają się na miejscu, zaczynają urządzać sobie dowcipy. Ten nietypowy zwyczaj pochodzi z czasów licealnych i nadal jest kultywowany. Tradycyjnie Miśka z Mario mają problem z wymyśleniem żartu.


Podczas kuligu, na który wszyscy czekają, dochodzi do tragedii. Niespodziewanie ktoś morduje córkę gospodarza. Który z wielu wrogów młodej dziewczyny postanowił zrewanżować się jej za doznane krzywdy? 


Zabójczy kulig, czyli komedia kryminalna, która wciąga i intryguje

Zabójczy kulig to komedia kryminalna, którą czyta się szybko i przyjemnie. Pomogła mi zrelaksować się w trudnym dla mnie okresie przedświątecznym. Polecam go Waszej uwadze, bo Alek Rogoziński potrafi mnie rozśmieszyć jak mało kto. Jego intrygi kryminalne często znajdują zaskakujący finał i tak też jest w tym przypadku.

1 komentarz:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...