Haul z Reserved, Orsay i Mohito

 

Ostatnio poluję na wyprzedażach na różnego rodzaju okazje. Gdy tylko coś wpadnie mi w oko, a jest w dobrej cenie, to kupuję stacjonarnie lub zamawiam. Tym razem wpadły mi w ręce trzy ciekawe rzeczy, które pokrótce zaprezentuję poniżej. Zapraszam na haul z Reserved, Orsay i Mohito.

 

Reserved liliowa bluzeczka ze sterczącą rękawkami

Reserved liliowa bluzeczka ze sterczącą rękawkami

Widziałam ją w jednym z hauli wyprzedażowych i stwierdziłam, że bardzo mi się podoba. Jest wykonana z cienkiej wiskozowej dzianiny, a sterczące rękawki są bawełniane. Na uwagę zasługuje trójkątny dekolt, który ładnie wysmukla sylwetkę.  Ja bardzo lubię tego typu rozwiązania, bo mogę sobie pozwolić na noszenie naszyjnika. Bluzeczka jest bardzo miła dla skóry i przewiewna. Dzięki prążkowanej dzianinie świetnie dopasowuje się do naszej sylwetki. Reserved, podobnie jak Zara bardzo szybko dostarcza paczki do wybranego sklepu. Praktycznie dzieje się to w pierwszy dzień roboczy po złożeniu zamówienia.  Bluzeczka ma piękny liliowy odcień, zamierzam ją nosić ze spódniczkami.

 

Reserved liliowa bluzeczka ze sterczącą rękawkami

Reserved liliowa bluzeczka ze sterczącą rękawkami

Orsay sukienka w stylu retro

Jak zapewne zdążyliście się zorientować, niemal zawsze wybieram kroje przed kolano. Lubię podkreślać swoje nogi, bo jestem z nich bardzo zadowolona. Jednak ta sukienka tak mnie urzekła na stronie Orsay, że skusiłam się na nią mimo nietypowej długości. Sięga mi ona do połowy kolana. Ma piękny kołnierz, który jednocześnie układa się w cudowny dekolt o kształcie litery V. Sukienka cudownie podkreśla smukłą talię. Aby wzmocnić efekt otrzymujemy ją wraz z szerokim paskiem. Jest zapinana z boku na zamek, co ułatwia jej zakładanie i zdejmowanie. Przepiękny odcień fuksji skradł moje serce. W tym kroju czuję się nieco jak pin up girl. Sukienka cudownie ożywia moją twarz, kupiłam ją taniej o 50%.  Pełnej ceny bym za nią nie dała, ponieważ materiał to poliester z bawełną i elastanem, a 200 zł za taką tkaninę to moim zdaniem gruba przesada.  Sukienka jest nieco grubsza i sprawdzi się w chłodniejsze, letnie dni.  Na uwagę zasługuje pasek, zazwyczaj nie lubię, jak jest dołączany do sukienki, bo sam się odpina, przekręca, nie chce trzymać się miejsca, a tutaj ten problem nie występuje. Nigdzie mi nie zjeżdża.

Orsay sukienka w stylu retro


 

Mohito miętowa pikowana torebka

W Mohito za 30 zł można teraz dorwać naprawdę ładne, dobre jakościowo torebki. Ta jest pikowana, co bardzo mnie cieszy, bo szukałam czegoś takiego.  Jest stosunkowo nieduża, ale ja na co dzień, gdy idę spotkać się ze znajomymi, nie potrzebuję nic większego. Jedyne, co bym w niej zmieniła, to kolor łańcuszka, nie lubię złota, zdecydowanie wolę srebro. Mięta jest chłodnym kolorem, więc srebro wykazuje z nią większą kompatybilność. Torebkę zamyka się na złoty, przekręcany dzyndzelek, który ciężko przekręcić, gdy jej wnętrze nie jest dobrze wypchane.  Jednak mam już na to swój patent i daję sobie radę. Miętowa torebka z Mohito będzie mi pasowała do miętowej ramoneski z Orsay. Tak, tej jesieni zamierzam nosić żywe kolory, które udało mi się kupić wiosną. Nie lubię tych wszystkich brązów, czerni i musztardy. Ciemny fiolet też niespecjalnie do mnie przemawia. Torebka pasuje mi też do letnich sukienek i bluzek w pastelowych kolorach, dlatego już poszła w ruch.

Mohito miętowa pikowana torebka



7 komentarzy:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...