Avon Attraction One Fresh woda perfumowana

Woda perfumowana Avon Attraction One Fresh to dość nietypowe rozwiązanie, które jednak przypadło mi do gustu. Jest to zapach unisex, który mogą nosić zarówno kobiety, jak i mężczyźni.  Choć nie przepadam za ubraniami stylizowanymi na męskie, o wiele lepiej czuję się w typowo kobiecych kreacjach, to męskie perfumy często pachną dużo ładniej od kobiecych. Oczywiście najlepiej czuję się w kwiatowych, świeżych typowo damskich kompozycjach. Niemniej gdy mam do czynienia pomiędzy słodkimi perfumami a męskimi, to te drugie wydają mi się ciekawszym rozwiązaniem. Jak pachnie woda perfumowana Avon Attraction One Fresh?
Avon Attraction One Fresh woda perfumowana



Jest to zapach, który rzeczywiście nie jest typowo męski. Na kobiecej skórze dochodzą do głosu akordy fiołka, który bardzo mi się podoba. Bazę stanowi natomiast drzewo cedrowe, które uwielbiam w kosmetykach, w tym płynach do kąpieli.  Dla mnie jego aromat jest szalenie zmysłowy i uwodzicielski. Jednocześnie ma w sobie coś intrygującego i dającego poczucie bezpieczeństwa. Gdzieś tam w tle czasem pobrzmiewa delikatna słodycz figi, ale jest ona bardzo subtelna, przez co w ogóle mi nie przeszkadza.
Avon Attraction One Fresh woda perfumowana


Avon Attraction One Fresh to kompozycja wielowymiarowa, która rozwija się w ciągu dnia. Cieszę się, że nie jest płaska, ponieważ dzięki temu mi się nie nudzi i nijak mnie nie przytłacza. Raz zapach jest bardzo cedrowo-fiołkowy, a kiedy indziej bardziej cedrowo-figowy. Pod koniec dnia wyczuwam same drzewo cedrowe. Mnie to odpowiada.
Avon Attraction One Fresh woda perfumowana

Woda perfumowana Avon Attraction One Fresh jest trwała. Na mojej skórze utrzymuje się od rana do wieczora. Czasem ciężko ją wręcz domyć z ciała. Na uwagę zasługuje też piękny, designerski flakonik, który jest wykonany z grubego szkła pomalowanego na biało. Ciekawie ścięta nakrętka sprawia, że choć opakowanie jest proste, to gustowne i nowoczesne.
Avon Attraction One Fresh woda perfumowana


Avon Attraction One Fresh z pewnością nie raz będzie gościć na moim ciele, gdyż jest to zapach lekki, idealny do pracy, na spacer czy nawet na upalne dni, których nie mogę się doczekać. Bardzo stęskniłam się za latem, wypadami nad jezioro i kąpielą w nim.

Za Avon Attraction One Fresh zapłacimy obecnie 69,99 zł. Perfumy można zamówić u konsultantki, jak również online za pośrednictwem sklepu internetowego.

8 komentarzy:

  1. Widziałam już zapachy z tej serii na instagramie, ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. To nowość, więc dopiero niedawno pojawiła się na rynku. Te zapachy są całkiem przyjemne w odbiorze :)

      Usuń
  2. Mnie te nowości nie porwały, pozostaje wierna klasycznym Attraction :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczne Attraction też lubię. Bez trudu zużyłam je do końca :)

      Usuń
  3. Zupełnie nie kojarzę tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina niektóre męskie perfumy na bazie drzewa cedrowego :)

      Usuń
  4. Flakonik ma bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, designerski kształt, który przykuwa wzrok :)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...