Mój haul z Orsay i CCC

Orsay nieustannie kusi promocjami, wypuszcza też ubrania z najnowszej kolekcji, więc jak coś mi się bardzo podoba, to zamawiam do domu. Z kolei zakupy w CCC okazały się koniecznością. Miałam balerinki z zeszłego roku, wszystko było z nimi okej, ale moja Lilka nagle pociągnęła mnie w trawę, zahaczyłam o krawężnik i buty dość mocno ucierpiały. W związku z tym musiałam zamówić nowe. Było to moje pierwsze zamówienie butów przez internet, ale nie mam w mieście żadnego działającego sklepu obuwniczego.  Jak prezentuje się mój haul z Orsay i CCC?

Orsay różowa bluzka z ażurowymi rękawkami



Orsay błękitna szmizjerka

Kocham błękit, pasuje do mojego typu urody i ma w sobie coś optymistycznego. Kojarzy mi się z beztroskim odpoczynkiem na łonie natury.  Ta piękna błękitna szmizjerka wspaniale podkreśla talię dzięki paskowi, którym możemy się związać na różne sposoby.  Eksponuje też biust dzięki dekoltowi typu serek. Bardzo dobrze czuję się w takim kobiecym fasonie. Sukienka jest przed kolano, nad czym bardzo mi zależy. Dziwnie się czuję w dłuższych kreacjach, uważam, że deformują mi sylwetkę.  W Orsay wiele sukienek mini kończy mi się w połowie kolana, ale tutaj wszystko wypada zgodnie z moimi oczekiwaniami. Polecam przed każdym zamówieniem sprawdzić swój rozmiar, wypełniając krótką ankietę. Ona zazwyczaj pomaga ustalić, czy brać mniejszy czy większy rozmiar. Ja zazwyczaj kupuję sukienki w rozmiarze 34, ale tutaj system zasugerował mi 32, co okazało się dobrym rozwiązaniem.  Mam też ze trzy sukienki w rozmiarze 36. Naprawdę nie ma się co przywiązywać do jednego rozmiaru. Trzeba zweryfikować, co w przypadku danej rzeczy będzie dla nas dobre. Różne kroje i materiały sprawiają, że nie zawsze jest to ten sam rozmiar. Błękitna szmizjerka jest wykonana z wiskozy i sprawdzi się podczas największych upałów. Trochę się gniecie, ale dam radę. Mam teraz całkiem sympatyczne żelazko, a poza tym prasowanie nawet lubię;)
Orsay błękitna szmizjerka


Orsay różowa bluzka z ażurowymi rękawkami

Ten róż jest taki piękny. Nie jest to wprawdzie pudrowy róż, jest on nieco żywszy, ale wciąż pięknie współgra z moją jasnoróżową karnacją i czarnymi włosami. Niczym blenda rozświetla twarz. Poza tym wciąż drzemie we mnie mała dziewczynka, która kocha ten kolor. Bluzka ma bardzo ciekawe rękawki. Przybierają one formę sznureczków układających się w kratkę,  na które naciągnięto złote, metalowe elementy. Rękawki trzeba jednak odpowiednio rozłożyć na ramionach, aby wyglądały dobrze.  Bluzka jest wykonana z bawełny, która jest niezwykle przyjemna w dotyku i wydaje się dobra jakościowo. Zamierzam ją nosić do spódnic z wysokim stanem. 
Orsay różowa bluzka z ażurowymi rękawkami


CCC czarne balerinki z Jenny Fairy

Kocham balerinki, noszę je gdy tylko pozwala na to aura. Są wygodne, zazwyczaj nie spadają mi ze stopy, chociaż rozmiar 40 zazwyczaj jest dość szerokawy. Na dodatek można je nosić do spódnic czy sukienek, gdyż mają w sobie coś dziewczęcego i eleganckiego. Mam długie nogi, więc nie czuję potrzeby ich ciągłego wydłużania w szpilkach. Myślę, że mogę sobie pozwolić na coś totalnie płaskiego. Ja wybrałam czarne balerinki z Jenny Fairy z imitacji zamszu, gdyż mają niezwykle uniwersalny charakter. Posiadają też urocze zdobienie w postaci złotego serduszka z przodu. Ja lubię takie dekoracje, pasują do mojej osobowości, czuję z nimi harmonijne połączenie;)  To moje pierwsze buty zamówione online. Przy mojej nietypowej stopie, długiej, ale wąziutkiej, ciężko o obuwie, które mi nie spada. Troszkę się bałam, że balerinki okażą się niewypałem, ale z drugiej strony zawsze kupuję je z Jenny Fairy, gdyż są węższe od tych z Deichmanna. Na razie wypadają okej, są wygodne i nie spadają ze stopy. 
czarne balerinki z Jenny Fairy

4 komentarze:

  1. Urocze balerinki :) Niby proste, ale przywieszka robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szmizjerka i balerinki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, kiedy w nich wyjdę na miasto :)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...