Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana

Kocham perfumy, zwłaszcza te, które mają w sobie kwiatowe nuty i ich zapach rozwija się w ciągu dnia. Czy woda perfumowana Avon Artistique Patchouli Indulgence wpisała się w mój gust? Pragnę nadmienić, że cała seria Artistique została zaprojektowana przez francuskich mistrzów sztuki perfumiarskiej. To rzeczywiście czuć, bo kompozycje są bardziej wyszukane i eleganckie, ponadto zachwyca mnie ich wielowymiarowość. Nie znoszę monotonnych zapachów, które cały czas pachną dokładnie tak samo.

Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana



Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana to zapach, który moim zdaniem jest cięższy od zielonych perfum z tej serii. Niewątpliwie nadaje się zarówno na dzień, jak i na wieczór, gdy wybieramy się na romantyczną kolację. Muszę przyznać, że jest w nim coś intrygującego, co pojawia się kilka minut po aplikacji. Początkowo myślałam, że zapach będzie bardzo ciężki i duszący, zawiera bowiem orientalne nuty, ale okazał się dla mnie miłym zaskoczeniem. Ja nie lubię słodkich zapachów ani zbyt orientalnych, ale ten jest tak wyważony i pozbawiony słodkich akordów, że zdołałam go polubić. Może to nie jest taka miłość jak w przypadku kwiatu magnolii, ale sięgam po te perfumy i mnie w żaden sposób nie męczą.

Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana


Tutaj kluczową rolę odgrywa intrygująca patchoula. Ten kwiat ma w sobie coś świeżego, a zarazem orientalnego i uwodzicielskiego. Lubię go w perfumach i kosmetykach do mycia ciała. Mnie jego specyficzny zapach w pełni pasuje, bo jest dość chłodny i pozbawiony słodyczy.

Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana


Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana intryguje dzięki dodatkowi egzotycznych przypraw. Ja lubię orientalne zioła, często kupuję potrawy doprawione nimi i niemal zawsze mi smakują. Ich zapach też jest przyjemny dla moich nozdrzy.

Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana

Bazą tej wody perfumowanej jest bursztyn. Szczerze mówiąc, nie wiem, jak on powinien pachnąć. Niemniej w tych perfumach jest coś nieokreślonego, może to właśnie ów bursztyn;) Te nuty opisałabym jako lekko gorzkie, co mnie akurat odpowiada, bo nie znoszę słodyczy w perfumach.

Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana


Zapach rozwija się w ciągu dnia, nie jest płaski i monotonny, przez co w ogóle mnie nie męczy. Wyróżnia go ogromna trwałość. Na mojej skórze utrzymuje się od rana do wieczora. Cały czas pachnie dość intensywnie. Za 50 ml wody perfumowanej Avon Artistique Patchouli Indulgence  w regularnej cenie zapłacimy 130 zł, obecnie obowiązuje promocja i możemy ją nabyć za 69,99 zł. Pod względem jakości perfumy te dorównują kompozycjom oferowanym przez Sephorę.

Avon Artistique Patchouli Indulgence woda perfumowana


12 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny zapach, ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Każdy ma inny gust;) Ja lubię takie bardziej świeże kompozycje, ale wiele moich koleżanek preferuje słodsze:)

      Usuń
  2. Avon kusi mnie swoimi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą trójkę zapachów Artistry poznałam na razie jedynie z kartek katalogu, ale przyznaję, że bardzo mnie kuszą. Pewnie się zdecyduję na zakup wszystkich trzech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że każdy zapach jest dla kogoś innego. Zielony jest bardzo świeży, Patchouli orientalny, a irysowy dość słodki:)

      Usuń
  4. Dawno już nie miałam nieczego z avonu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja też długo nic u nich nie zamawiałam:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...