Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181

Na blogu rzadko pokazuję lakiery do paznokci, gdyż ostatnio mam tak, że gdy tylko jakiś odcień przypadnie mi do gustu, to sięgam po niego na okrągło. W tej materii zapadła stagnacja. Bardzo długo nie miałam w swoich zasobach lakierów marek Lovely i Wibo. Wynika to z faktu, że w przeszłości emalie tych firm nie grzeszyły jakością. Potrafiły schnąć długimi godzinami, ich krycie dalekie było od ideału. Jak spisał się Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181?

Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181



Kolor

Bardzo długo szukałam idealnego odcienia różu na swoje paznokcie. Świetnie wyglądam w fuksji, ale jest to dość żywy kolor. Ja chciałam znaleźć coś nudziakowego. Nie jest to łatwe zadanie, biorąc pod uwagę moją karnację. Wiele róży jest za bladych, za brzoskwiniowych etc., przez co źle komponują się z moim naturalnym odcieniem skóry. Natomiast beże odpadają u mnie na starcie, bo z reguły są utrzymane w ciepłej tonacji. Dobrym nudziakiem jest dla mnie jasna szarość, przybrudzony róż oraz blada lawenda. Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181 to idealny odcień przybrudzonego różu. Świetnie współgra z tonacją mojej skóry, jest od niej minimalnie ciemniejszy. Bardzo go polubiłam, chociaż nie jest to lakier grzeszący jakością.
Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181

Wykończenie

Na szczęście Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181 nie zawiera żadnych połyskujących drobinek. Shimmer jest moją zmorą przy szukaniu idealnych nudziaków. Często wpadam na brudnoróżową emalię, która kolorystycznie wpisuje się w mój gust, ale zawiera drobinki i jest spalona już na starcie. Akurat na paznokciach nie przepadam za blaskiem. Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181 może pochwalić się kremowym, eleganckim wykończeniem.
Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181

Krycie

Omawiany lakier kryje przy dwóch warstwach. Pod tym względem nastąpiła spora poprawa. Kiedyś lakiery Wibo kryły przy 4 warstwach, były strasznie wodnista. Nawet jako studentka nie lubiłam ich kupować, ponieważ były nie najlepszej jakości.
Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181

Trwałość

Na moich paznokciach lakier Wibo Extreme Nails nr 181 utrzymuje się do 4 dni. Potem zaczyna ścierać się na końcówkach i miejscami odpryskiwać. Na szczęście jest to jeden z tych odcieni, który nawet, gdy gdzieś odpadnie, nie wymaga natychmiastowego sięgnięcia po zmywacz. Spokojnie można usunąć manicure po powrocie do domu.
Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181

Schnięcie

Wibo Extreme Nails lakier do paznokci nr 181 schnie dużo lepiej niż lakiery tej marki jakieś 7-8 lat temu, choć nadal nie jest to jakieś ekspresowe tempo. Dlatego też wspomagam się lakierem nawierzchniowym Seche Vite. Ten sprawia, że moje paznokcie szybko stają się suche.

Pędzelek

To jest moim zdaniem największy minus omawianej emalii. Nie wiem, kto wpadł na ten szatański pomysł, ale tak cieniutki pędzelek nie jest praktyczny w przypadku lakierów, którymi malujemy całą płytkę. Mnie bardzo źle się pracowało z tym aplikatorem.

Cena i dostępność

Lakiery Wibo są dostępne w drogeriach Rossmann w cenie ok. 6 zł.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolory paznokci, szkoda jednak że to zwykły lakier - nie lubię takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie używam innych lakierów niż takie zwyklaczki, bo moje paznokcie zupełnie nie nadają się pod żele czy hybrydy.

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...