Avon True Super Stay podkład do twarzy Porcelain


Na co dzień używam podkład mineralnych, gdyż cenię sobie lekkie konsystencje. Moja cera znajduje się w bardzo dobrej kondycji i nie wymaga dużego krycia. Wystarczy lekkie wyrównanie kolorytu i zmatowienie. Dawno nie używałam fluidów. Jak wypadł podkład Avon True Super Stay Porcelain?

Avon True Super Stay podkład do twarzy Porcelain



Kolor

Podkład do twarzy Avon True Super Stay Porcelain jest naprawdę bardzo jasny i utrzymany w chłodnej tonacji. Odcień idealnie stapia się z naturalnym kolorem mojej cery. Pierwszy raz od dawien dawna trafiłam na tradycyjny fluid, który się nie utlenia. Nawet po powrocie z pracy jest tak samo jasny, nie widzę tutaj pomarańczowych tonów, które sprawiają, że makijaż wygląda po prostu źle. Jeśli macie naprawdę jasną karnację, ale o chłodnej karnacji, to będzie zadowolone z odcienia Porcelain.

Avon True Super Stay podkład do twarzy Porcelain

Wykończenie

Podkład do twarzy Avon True Super Stay Porcelain to podkład, który daje bardzo naturalne wykończenie, któremu bliżej jednak do matu niż kremu BB. Przypudrowany utrzymuje się na twarzy w dobrym stanie przez 6-8 godzin, później muszę zdjąć nadmiar sebum. U mnie to norma, jeśli nie stosuję minerałów, buzia po paru godzinach się przetłuszcza. Jak na moją cerę to jest naprawdę dobry rezultat, zwłaszcza że podkład nie ściera się, gdy przykładam chusteczkę do buzi.

Avon True Super Stay podkład do twarzy Porcelain

Pigmentacja i krycie

Podkład do twarzy Avon True Super Stay Porcelain zapewnia naprawdę mocne krycie, na szczęście efekt można budować, nanosząc na buzię absolutne minimum produktu. Ja tak robię, bo mam cerę w dobrej kondycji, zależy mi jedynie na wyrównaniu kolorytu.

Avon True Super Stay podkład do twarzy Porcelain

Trwałość

Na mojej mieszanej cerze podkład do twarzy Avon True Super Stay Porcelain utrzymuje się do wieczornego demakijażu, jedynie czasem muszę odcisnąć nadmiar sebum, ale każda właścicielka cery mieszanej tak ma:)


Wpływ na stan cery

U siebie nie odnotowałam pogorszenia stanu cery, przy czym ja używam podkładu okazjonalnie, na co dzień wystarczają mi bowiem minerały. Po każdym użyciu nie tylko dokładnie zmywam makijaż płynem micelarnym, ale też oczyszczam Mini Luną II, która jest fenomenalna.

Cena i dostępność

Podkład do twarzy Avon True Super Stay Porcelain jest dostępny u konsultantek Avon, można go też zamówić w sklepie online oraz kupić w sklepie stacjonarnym w Złotych Tarasach. Cena regularna to 39,99 zł. Na szczęście Avon często oferuje atrakcyjne promocje, z których naprawdę warto skorzystać:)

13 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, jednak dla mnie wciąż za drogo. Pozdrawiam

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak u mnie spisałby się ten podkład. Czytam o nim dużo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że już sporo osób go polubiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglqada na dłoni, naprawdę kusi mnie by go sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam podkładów marki Avon; jestem ciekawa jak sprawdziłby się zaprezentowany :)
    Trwałość i inne pozytywne aspekty wpływają na moje zaciekawienie podkładem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że jesteś zadowolona, ale ja nie skorzystam. Po prostu nie lubię tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zależy od produktu. Lubie niektóre rzeczy, inne mi nie pasują :)

      Usuń
  7. Już dawno nie miałam żadnego podkładu z Avon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to nadrobić. Marka znacznie poprawila jakosc swojej kolorowki :)

      Usuń
  8. Lubię podkłady od Avon. Od lat używam serii Luxe. Sprawdza się rewelacyjnie. Bez promocji jest ciut za drogawy, ale można upolować naprawdę fajną cenę.
    Do zakupu tej nowości przymierzam się, zwłaszcza ze ma takie pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ten podkład jest dobry. Ja wole minerały, ale nowy fluid Avon przypadł mi do gustu :)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...