L`Oreal Unlimited Mascara


Bardzo lubię tusze do rzęs L`Oreal, uważam, że dorównują tym wysokopółkowym. Na moich rzęsach dają bardzo fajny efekt. Maskary L`Oreal są lekkie, nie sklejają rzęs, zapewniają im elastyczność, świetnie je pogrubiają i wydłużają, a co najważniejsze, nie stwarzają problemów podczas demakijażu.
L`Oreal Unlimited Mascara




Wydłużenie

L`Oreal Unlimited Mascara bardzo ładnie wydłuża rzęsy. Ja na swoje w ogóle nie mogę narzekać, gdyż z natury są długie, ale lubię, gdy tusz to eksponuje, tworząc piękny wachlarz. Jeśli szukacie ładnego wydłużenia, to tutaj otrzymacie je już przy pierwszej warstwie.
L`Oreal Unlimited Mascara

Pogrubienie

Bałam się, że przy silikonowej szczoteczce L`Oreal Unlimited Mascara nie da mi efektu zwiększenia objętości. A nie ukrywam, że bardzo zależy mi na pogrubieniu. To właśnie jego oczekuję od stosowanych tuszy do rzęs. Przy pierwszej warstwie nie odnotujemy efektu zwiększenia objętości, ale przy drugiej czy trzeciej, jest on fenomenalny. Teraz widzę, że miałam mylne wyobrażenie nt. tej maskary przez silikonową szczoteczkę.
L`Oreal Unlimited Mascara


Podkręcenie

L`Oreal Unlimited Mascara ładnie unosi rzęsy u nasady, seksownie je podwijając. Bardzo lubię ten efekt, niemniej moje włoski są bardzo podatne na układanie. Nie są proste, łatwo można je podkręcić dobrą szczoteczką od tuszu do rzęs.

Kolor

L`Oreal Unlimited Mascara ma czarny kolor, ale nie jest to krucza, głęboka czerń, co mnie cieszy, bo maskara prezentuje się bardzo naturalnie. Nie rzuca się z daleka w oczy. Rzęsy są cudownie podkreślone, ale makijaż wciąż prezentuje się bardzo naturalnie.

Szczoteczka

Silikonowa, stożkowata szczoteczka pozwala dotrzeć do każdego zakamarka, w tym włosków ukrytych w wewnętrznym kąciku oka. Tą szczoteczką bardzo dobrze tuszuje się zarówno górne, jak i dolne rzęsy. Jeszcze nigdy nie pobrudziłam się tą maskarą podczas makijażu, ale ja mam duże oczy i generalnie nigdy się nie brudzę;)
L`Oreal Unlimited Mascara


Trwałość

Na moich rzęsach L`Oreal Unlimited Mascara utrzymuje się do wieczornego demakijażu. W ciągu dnia nie osypuje się i nie kseruje pod brwiami. Maskarę można zmyć bez problemu przy pomocy pierwszego lepszego płynu micelarnego. Tusz przetrwał też kąpiele w jeziorze.

Podrażnienie

Mam bardzo wrażliwe spojówki, dlatego zawsze nieufnie podchodzę do nowych tuszy do rzęs. Na szczęście L`Oreal Unlimited Mascara nijak mnie nie podrażniła.

Wydajność

Z dobrodziejstw omawianej maskary korzystam od 5 miesięcy, stosuję ją każdego dnia. Niestety, czuję, że nadeszła pora, aby się z nią pożegnać. Chyba zastąpi ją tusz Eisenberg, który prezentuje się obiecująco:)

Cena i dostępność

Za maskarę w Rossmannie zapłacimy ok 67 zł, ale w drogeriach online można ją kupić już za 27 zł. Jest dostępna w Hebe, Rossmannie, Superpharmie, Astorze i Kontigo:)


14 komentarzy:

  1. Też lubię tusze L'Oreal, ale Eisenberg bardzo ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie go jednak nie testuję, bo maskara Eveline dłużej u mnie zalega, oczywiście nie była wcześniej otwierana. Ale jest naprawdę bardzo słaba. Nie rozumiem tych ochów i achów nad nią.

      Usuń
  2. Podoba mi się szczotka, taka nitypowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem wygodna w użyciu, można nią dotrzeć do wewnętrznego kącika:)

      Usuń
  3. Efekt na rzęsach bardzo mi się podoba, jednak jak dla mnie aplikator - za krótki :p :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałam ją kiedyś, była całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To maskara godna polecenia, ostatnio rekomendowałam ją swojej przyjaciółce. Sama używam obecnie tuszu Eveline, którego jakość pozostawia sporo do życzenia.

      Usuń
  5. Będę miała na uwadzę tę mascarę jak będę szukała nowego tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca mi się podoba jego szczoteczka, więc raczej się na niego nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...