Zranione uczucia – K.A. Figaro


Prosty układ doczekał się kontynuacji w postaci powieści Zranione uczucia. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Lipstick Books miałam okazję zapoznać się z książką przedpremierowo. W księgarniach najnowsza powieść K.A. Figaro pojawi się już 14 sierpnia.


Zranione uczucia





Przypomnijmy, Łucja i Dymitr zawarli między sobą prosty układ. Mężczyzna chce utrzymywać z kobietą relacje oparte wyłącznie na seksie. Z miejsca zaznacza, że nie chce słyszeć o miłości i uczuciach. Jeśli kobieta zaangażuje się emocjonalnie w tę znajomość, będzie to oznaczało koniec relacji. Czy Łucja poradzi sobie i zapomni o uczuciach, jakimi darzy Dymitra? Jaką rolę w jej życiu odegra Igor?

Zranione uczucia stanowią kontynuację Prostego układu. Książka ta budzi ogromne kontrowersje wśród czytelników. Powiem szczerze, nie do końca rozumiałam Łucję i jej przygłupawe koleżanki w pierwszym tomie. O ile główna bohaterka przez pewien czas starała się myśleć, o tyle jej kumpele pchały ją w ramiona faceta cieszącego się złą sławą. Cieszę się, że moje przyjaciółki są całkowicie normalne i w życiu nie zrobiłyby mi takiego świństwa.

Łucja od początku wiedziała, że Dymitr jest osobą spaczoną, która nie potrafi kochać. Owszem, bywa zazdrosny o kobietę, robi jej karczemne awantury, broni, gdy zajdzie potrzeba, ale to pod względem emocjonalnym w ogóle nie posuwa się do przodu. Mężczyzna rzeczywiście ceni sobie seks bez zobowiązań, o czym od początku informuje Łucję. Ta jednak zdaje się wierzyć, że jej miłość go odmieni.

Jeśli liczycie, że Zranione uczucia okażą się piękną historią z happy endem, to muszę Was uprzedzić, że czeka Was tu ostra jazda. K.A. Figaro całkowicie wyszła poza wszelkie schematy i przygotowała wartką akcję pełną niespodzianek. Wielokrotnie przecierałam oczy ze zdumienia. Na dodatek w powieści Zranione uczucia kluczową rolę odgrywa Igor. Ten mężczyzna skradł serca wielu z nas już w pierwszym tomie. W drugiej części sporo namiesza.

Zranione uczucia to książka, która wzrusza, czasem przeraża, ale niewątpliwie budzi ogromne emocje w czytelniku. To także przestroga dla wielu kobiet, które kompletnie nie słuchają tego, co się do nich mówi. Facet sam podkreśla, że chce prostego układu, więc nie licz na coś więcej. Możesz się z nim spotykać na seks, jeśli ci to odpowiada, ale emocje trzymaj na uwięzi, bo nigdy go nie zmienisz. Wbrew pozorom mężczyźni doskonale wiedzą, czego chcą. Ta książka pokazuje, że pchanie się w tego typu historie niemal zawsze prowadzi do cierpienia. Szanujmy się i dbajmy o swoje szczęście.

3 komentarze:

  1. Tematyka interesująca jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna czy to pozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkie książki są idealne dla mnie, bo mam specyficzny gust jeśli chodzi o literaturę, ale coraz częściej zaciekawiają mnie pozycje, które znajduje na blogach i nie są kryminałami i thrillerami..

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...