Avon Eve Truth woda perfumowana


Perfumy to ostatnio u mnie bardzo trudny temat, większość zapachów, nawet tych, których kiedyś używałam, teraz okropnie mnie irytuje. Nie jestem w stanie ich znieść, już po niespełna godzinie mam ich dość i najchętniej umyłabym się od stóp do głów, aby pozbyć się tej woni. Ostatnio toleruję tylko cztery zapachy: Tommy Hilfiger Tommy`s Girl, Elizabeth Arden Lavender, Marc Jacobs Daisy Dream oraz Jimmy Choo L`Eau. Avon Eve Truth to piąty zapach, który jest pozytywnie odbierany przez mój nos. To najpiękniejsze perfumy Avon od czasu Absynthe od Christiana Lacroix. Coś absolutnie wspaniałego i w moim guście;)





Moje stałe czytelniczki na pewno wiedzą, że kocham świeże, kwiatowe zapachy. Jednak producenci perfum od jakiegoś czasu do każdej kwiatowej kompozycji dorzucają coś słodkiego i mdlącego. Dla mnie jest to nie do zaakceptowania, bo od razu odczuwam nudności. Avon Eve Truth to zapach na wskroś czysty, wolny od słodyczy, iście kwiatowy. Kojarzy mi się ewidentnie z wiosną, kwiatami, które kwitną w ogrodach i parkach.



Bardzo mocno wyczuwam tutaj frezję, magnolię i piwonię, czyli kwiaty, które uwielbiam i mogłabym je wąchać bez końca. Gdzieś w tle pobrzmiewają różane akordy. Jedynie tuż po aplikacji zapach może wydawać się lekko słodki, ale i tak jest to słodycz dużo słabsza niż w Marc Jacobs Daisy Dream. Ja bym powiedziała, iż na początku wyczuwam gruszkę, którą akurat lubię, jeśli jest podana w wykwintnym, kwiatowym towarzystwie.

Avon Eve Truth mają inną bazę niż większość perfum Avon Eve, bo nie wyczuwam tutaj takiej charakterystycznej, słodkiej bazy, która następnie jest doprawiana różnymi akordami. Jest to zupełnie nowy zapach, który jedynie kształtem flakonu nasuwa skojarzenia z serią Eve. Jednak żadne akordy nie powtarzają się z tymi, które znam z wcześniejszych propozycji z tej linii. Moja mama bardzo polubiłam poprzedników Avon Eve Truth, a ja pokochałam ten zielony płyn, gdyż dokładnie odzwierciedla moje aktualne preferencje.

Avon Eve Truth woda perfumowana


Avon Eve Truth woda perfumowana nie pachnie jednostajnie. Bardzo mnie to cieszy, bo nie lubię kompozycji, które są płaskie i nudne. Tak, jak wspominałam wyżej, perfumy w kontakcie ze skórą zmieniają swój zapach w miarę upływu czasu. Najpierw jest delikatnie słodko za sprawą gruszki, a później wyczuwam frezję, piwonię i magnolię z różą pobrzmiewającą w tle. Następnie róża i magnolia odparowywują i pod koniec dnia mój nos wyczuwa tylko bukiet złożony z frezji i piwonii. Producent wspomina o cedrze, ale ja go szczerze mówiąc, nie wyczuwam jakoś specjalnie. Może jest on obecny poprzez taką bliżej nieokreśloną świeżość, która cały czas daje o sobie znać. W innych perfumach cedr był dość wyraźny, tutaj jest subtelną świeżością. Oczywiście, to może być efekt odczynu mojej skóry, u kogoś innego może być on naprawdę mocno wyczuwalny.

Na korzyść wody perfumowanej Avon Eve Truth przemawia też jej trwałość, na mojej skórze zapach utrzymuje się aż do późnych godzin wieczornych.

Za perfumy Avon Eve Truth zapłacimy obecnie ok. 60 zł. Jest to zapach, który swoją premierę miał na początku lutego:)

10 komentarzy:

  1. Zaraz będzie pewnie w promocji ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jaka piękna przesyłka, wow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy zapakowali naprawdę cudnie, sam zapach po poznaniu na pachnącej stronie nie przypadł mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię kwiatowe zapachy, chętnie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii mam zapach Confidence i całkiem go lubię. Ten Truth mógłby przypaść mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie nie moja kategoria zapachowa. U mnie właśnie królują gourmandy i różne odmiany łagodnych drzewnych i orientalnych zapachów. Lubię też szypry na słodko;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Totalnie nie znam tych perfum, ale bardzo rzadko sięgam po coś z Avonu.
    Zauroczyły mnie kwiaty - przepięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna paczka. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...