Avon Mark Tattoo, czyli tatuaże do brwi i ust


Tatuaż do brwi to najnowszy trend w kosmetykach do makijażu, taki produkt ma w swojej ofercie kilka popularnych marek, w tym Avon. Firma nie poprzestała jednak na produkcie do łuku brwiowego, wypuściła też specjalne flamastry do ust. Czy kosmetyki Avon Mark Tattoo przypadły mi do gustu?
Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo




Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Stay Cool

Kosmetyk z jednej strony ma końcówkę przeznaczoną do nakreślania konturu warg, a z drugiej nieco grubszy flamaster opracowany z myślą o ich wypełnianiu. Miałam kiedyś pisak do ust z Golden Rose, charakteryzował się świetną trwałością i pigmentacją, ale nie nosiło się go do końca komfortowo, ponieważ bardzo ściągał skórę i przyczyniał się do jej pękania godzinę po aplikacji kosmetyku. Mam nadzieję, że Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Stay Cool wyróżni się dużo lepszą jakością. To taki brudny róż, którego można śmiało uznać za nudziaka. Myślę, że sprawdzi się przy moim typie urody, bo nie jest za jasny. To doskonały wybór do makijaży, w których stawiam na mocniejsze oko. Zdarza się to bardzo rzadko, ale jednak;)

Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Stay Cool

Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Stay Cool

Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Stay Cool


Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Inked Rose

To kolejny pisak do ust, zasady działania są takie same jak powyżej. Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Inked Rose jest nieco jaśniejszy od Stay Cool, który posiada fioletowe tony. Tutaj takowych nie uświadczymy. Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Inked Rose to taki typowy brudny róż, bardziej sprawdzi się u blondynek niż u brunetek. Myślę, że dla mnie będzie ciut za jasny, ale może po aplikacji na wargi troszkę się utleni:) Kolor jest bardzo ładny, więc jeśli nie będzie komponował się z moim zimowym typem urody, to oddam go którejś z koleżanek.


Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Inked Rose

Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Inked Rose

Avon Mark 2-in-1 Lip Tattoo Give Me Heat

To mój ulubiony kolor, w którym z pewnością będę prezentowała się bardzo korzystnie. Krwista czerwień zdecydowanie mi służy. Ożywia moją bladą twarz i nadaje jej wyrazu. Mam nadzieję, że flamaster do ust okaże się trwały i nie będzie wysuszał warg. Jutro go wypróbuję, bo nie będę szła do pracy, więc jeśli coś pójdzie nie po mojej myśli, będę mogła go szybciej zmyć.





Avon Mark Brow Tattoo Micro Styler Light Brown

To bardzo ciekawy kosmetyk w formie flamastra. Końcówka pisaka składa się z kilku ząbków, co ma zapewniać efekt kilku dorysowanych włosków podczas aplikacji produktu na łuk brwiowy. Sama idea bardzo mi się podoba. Niestety, Avon Mark Brow Tattoo Micro Styler Light Brown jest dla mnie dość jasny. Jestem naturalną brunetką i mam czarne brwi, dlatego jasny brąz może okazać się dla mnie mało korzystny wizualnie. Niemniej w jakieś wolne popołudnie spróbuję się nim pomalować i najwyżej od razu zmyję make-up.

Avon Mark Brow Tattoo Micro Styler Light Brown

Avon Mark Brow Tattoo Micro Styler Light Brown

Avon Mark Brow Tattoo Micro Styler Light Brown



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...