Pończochy samonośne czy przyczepiane do pasa?


Kocham sukienki i spódniczki, zwłaszcza te krótkie, które odsłaniają moje zgrabne nogi. Czuję się w nich bardzo kobieco. Mam też słabość do wypełniania swoich stylizacji dodatkami w postaci pończoch. Ktoś powie, że to relikt przeszłości, dziś mamy rajstopy, legginsy itp. Ja jednak uważam, że pończochy są ponadczasowe i nigdy nie wyjdą z mody. Do wyboru mamy kilka rodzajów. Pończochy samonośne czy przyczepiane do pasa – które okażą się lepsze?

pas do pończoch


Wady i zalety pończoch samonośnych



Pończochy samonośne teoretycznie są idealne. Kupujemy je samodzielnie, zakładamy i wychodzimy z domu. Nie generują takich kosztów jak pończochy przyczepiane do pasa. Pończochy samonośne kupimy w każdym supermarkecie. Te do pasa są trudniej dostępne. Niestety, pończochy samonośne mają pewną istotną wadę, lubią spadać z uda, zwłaszcza gdy ma się niestandardową figurę. Jestem szczupłą kobietą, ale wysoką. W rezultacie muszę kupować pończochy o rozmiarze L, bo inne okażą się dla mnie za krótkie. Jednak moje uda są szczupłe i pończochy samonośne lubią z nich zjeżdżać. Poza tym mają one jeszcze jedną wadę. Należą do produktów o krótkim żywocie. Ubierzemy je parę razy i silikon przestanie trzymać się naszej skóry. Nawet jeśli pończochy będą dobre, swój żywot zakończą w koszu na śmieci.

Romartex Cleo pończochy samonośne


Pończochy do pasa - blaski i cienie


Pończochy przyczepiane do pasa generują dodatkowy koszt. Musimy zainwestować w dobry pas do pończoch. Jego znalezienie przysparza sporo trudności. W Gatcie go nie znajdziecie. W Marilynie i Intimissimi takowe występują, ale dopiero od rozmiaru S w górę. Ja noszę XS i pasy o jeden rozmiar większe po prostu zjeżdżają mi z pupy. Ostatnio założyłam ten z Intimissimi, dobrze, że Daria mieszka tak blisko mnie, bo mogłam ściągnąć pończochy u niej w domu. Pas do pończoch w rozmiarze XS to zjawisko rzadkie, ale do namierzenia w New Yorkerze. Od razu wzięłam dwa – czerwony i czarny. Przy dobrze dobranym pasie pończochy z pewnością nie spadną z pupy:) Można je wyprać i nosić dalej, bo nie mają warstwy silikonowej, którą można uszkodzić przy kontakcie ze środkami piorącymi. Uważam też, że w pasie do pończoch kobieta prezentuje się zdecydowanie seksowniej niż w samych pończochach. Przynajmniej ja bardzo dobrze się w nim czuję. Dodatkową wadą jest utrudniona dostępność nie tylko pasa do pończoch, ale też pończoch uszytych z myślą o przyczepianiu ich do pasa. W Solarisie znalazłam pas. Nie było łatwo, ale pończoch do pasa w ogóle tam nie namierzyłam. Musiałam je zamawiać przez internet. Polecam sklep Romartex. Ich rajstopy są dla mnie na styk – gdy kupię 4 muszę je naprawdę mocno naciągnąć. Następnym razem z ciekawości zamówię 5. Ale pończochy Romartex są fenomenalne i tanie;) Naprawdę mogę polecić je z czystym sumieniem.

Romartex Cleo pończochy do pasa

6 komentarzy:

  1. ja używam samonośnych ale uważam, że takie przyczepiane do pasa są seksowniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ostatnio przymierzałam taki śliczny pas, chciałabym do niego pończoszki. Dodają one charakteru, a nawet pewności siebie. Lekkiego powiewu samozadowolenia. Uwielbiam je, choć nie często nosze. Mam takie grubsze, ale zwijają się z ud.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, każda kobieta już sama najlepiej wie, w czym czuje się atrakcyjna. Jeśli znalazłyście taką rzecz, to po prostu się jej trzymajcie. Ja mogę Wam powiedzieć, że takie rzeczy śmiało możecie zamówić nawet przez sieć. Skoro możliwa jest wysyłka wózka kurierem, to co dopiero pończoch.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...