Powody, dla których warto nosić staniki z niskim mostkiem


Mam delikatną skórę, dlatego zastanawiam się 10 razy, zanim coś kupię. Staniki mają bezpośredni kontakt z ciałem, źle dobrane potrafią zamienić dzień w koszmar. Gdy coś się wrzyna, odparza skórę, to nie ma bata, trzeba wymienić to na lepszy model. Przedstawiam powody, dla których warto nosić staniki z niskim mostkiem.
stanik z niskim mostkiem


Są wygodniejsze

Cóż, te bardziej zabudowane przy łączeniu miseczek zazwyczaj uciskają mnie w nerwy i żyły, co skutkuje przewlekłym bólem i ogromnym dyskomfortem. Jako nastolatka nie wiedziałam, co jest przyczyną moich dolegliwości, na studiach zorientowałam się, że chodzi o łączenie pomiędzy miseczkami. Im szersze i twardsze, tym silniejszy ból przypominający problemy z sercem. Od tamtej pory sięgam po staniki z niskim mostkiem. Jak na złość, takich niemal w ogóle się nie produkuje. W sklepach dominują szerokie łączenia z koralikami, świecidełkami i innymi dekoracjami. Owszem, wyglądają strojnie, ale dostarczają dyskomfort.

Idealne do dekoltów

Staniki z niski mostkiem wspaniale eksponują biust przy bluzkach i sukienkach z głębokim dekoltem. Za to kocham je jeszcze mocniej. Lubię czasem założyć coś mocniej wyciętego. Wówczas biustonosz z niskim mostkiem jest dla mnie wybawieniem. Kilka udało mi się kupić w Esotiqu, mam też parę z Lemaxa.

Wyglądają seksownie

Cóż, takie staniki z niskim mostkiem wyglądają seksownie, bo są mocniej wykrojone, typowo po bluzki z większym dekoltem. Mając je na sobie, od razu czuję się inaczej;) Dodają pewności siebie;) W zeszłym roku tak bardzo spodobało mi się gorsetowe łączenie miseczek, które także nie uciska nerwów, że kupiłam jeden model stanika w Esotiq, ale każdy w innym kolorze.

2 komentarze:

  1. nie wiem, czy to by się sprawdziło przy większym biuście (noszę rozmiar 70 F). Może?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj się zgodzę, że do dekoltów nadają się świetnie. Na duże biusty, polecam ,odel laurisa z Gaia. Rozmiary są nawet do J70!
    Dla mnie bielizna ma być przede wszystkim wygodna, dobrze podtrzymująca biust. Walory estetyczne schodzą na drugi plan, ale coraz więcej jest opcji zakupy staników, które łączą te wszystkie cechy :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...