Koronkowa bielizna – dlaczego ją polubiłam?


Koronkowa bielizna kojarzy mi się z kwintesencją kobiecości. Jednak tego materiału panowie nie noszą. A ja kocham wszystko, co typowo kobiece;) Początkowo kupowałam zwykłe staniki obszyte koronką, bo stacjonarnie nie umiałam znaleźć takich z samej koronki. Internet to jednak wykopalisko różnych ciekawych rzeczy we wszystkich rozmiarach. Dlaczego polubiłam bieliznę koronkową?

koronkowa bielizna




Początek przygody z koronkową bielizną

Pamiętam, jak zimą przeglądałam ciepłe sukienki na stronie Bonprixa. Wtedy też mój wzrok padł na koronkowe staniki. Te czarne bardzo mi się podobały. Były też stosunkowo tanie, więc przyjrzałam się rozmiarówce i znalazłam stanik o małym obwodzie, więc dorzuciłam je do zamówienia.

Byłam ciekawa, jak będą leżały moje nowe nabytki. Podekscytowana otwierałam paczkę, którą dostałam kilka dni później. Okazało się, że staniki, choć uszyte z samej koronki, wyjątkowo dobrze podtrzymują biust. Miały naprawdę dobrze dopasowany dół dzięki czemu zbierały piersi.
koronkowa bielizna


Koronkowe staniki wyglądają bardzo kobieco i seksownie

Koronkowa bielizna ma w sobie coś absolutnie magicznego. Gdy ubrałam swój pierwszy komplet, zauważyłam, że naprawdę świetnie w nim wyglądam. Kobieco i zmysłowo, czyli tak, jak lubię się czuć. Na dodatek taka koronkowa bielizna jest szalenie wygodna. Nie wiem jak Wy, ale ja czuję się w niej niesamowicie komfortowo. Nic mnie nie ciśnie, nie gniecie, jest po prostu idealnie. A dobrze dobrany koronkowy stanik nie odznacza się aż tak pod ciemną bluzką.

Koronkowa bielizna szyta na miarę

Tak bardzo polubiłam koronkową bieliznę, że nabrałam ochoty na więcej. Niestety, Bonprix nie wypuszcza zbyt często nowych modeli. Popytałam tu i ówdzie, dziewczyny poleciły mi wówczas sklep internetowy Grubymi Nićmi Szyte, gdzie mierzysz się dokładnie, wybierasz model i szyją ci indywidualnie dopasowaną bieliznę. Ja ją uwielbiam. Leży rewelacyjnie, piersi są ładnie uniesione i zebrane, a koronkowe majtki ładnie podkreślają krągłości na pośladkach. Mam uszyte dwa komplety na miarę. Jeden czerwony, drugi biały z fiszbinami. Obydwa bardzo lubię, ale ten biały jest po prostu cudowny. Gdy po przymierzyłam, prawie wpadłam w samozachwyt. Naprawdę te dodatki pod biustem świetnie komponują się z wąską talią i podkreślają to, co w nas najlepsze;)
koronkowa bielizna


Koronkowe biustonosze upolowane na promocji

Zamówiłam też mnóstwo koronkowych staników na Na-kd. Nie wiedziałam o istnieniu tego sklepu. Pewnego wieczoru rozmawiałam na Facebooku i wtedy z boku wyświetlił mi się piękny komplet koronkowej bielizny w kolorze krwistej czerwieni. Weszłam i przepadłam, bo mieli małe obwody pod biustem;) Na dodatek większość moich nabytków kosztowała 24 zł, jak szaleć na wyprzedażach, to szaleć. Skusiłam też moją przyjaciółkę ze studiów na parę koronkowych staników i strój kąpielowy, a Darusia zamówiła sweter i bluzkę oversize;) Ceny były naprawdę atrakcyjne, ale trzeba polować na wyprzedaże, bo regularne mogą lekko przerażać. Powiem Wam, że zmierzyłam się dokładnie i każda z rzeczy dobrze leży. Szczególną sympatią obdarzyłam różowy, koronkowy stanik. Ładnie zbiera biust i jest taki dziewczęcy, a zarazem wygodny;)
koronkowa bielizna

koronkowa bielizna

koronkowa bielizna

koronkowa bielizna

koronkowa bielizna


W ogóle nie zamierzam kończyć swojej przygody z koronkową bielizną. A Wy nosicie staniki uszyte z samej koronki?

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam koronki, zwłaszcza bieliznę koronkową :) Prześliczne staniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham koronkę, lubię ją także na sukienkach, bluzkach i spódnicach:)

      Usuń
  2. Oj nie dla mnie ja musze mieć push-up. Wpadnij i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tylko takowe nosiłam, ale zaczęły być dla mnie niewygodne i teraz noszę na zmianę z koronkowymi stanikami:)

      Usuń
  3. Piękna bielizna damska tylko w www.atrakcyjna.pl. Wygodna i seksowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio robiła się moda na samodzielne szycie bielizny, ja jednak wolę tradycyjne metody jej pozyskiwania ;) Ostatnio nabyłam taki biustonosz i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...