Wakacyjne nowości od Rossmanna


Muszę przyznać, że wakacyjne nowości od Rossmanna już poszły w ruch. Wszystkie są niezwykle przydatne i adekwatne do obecnej pory roku. Jedna rzecz od razu skradła moje serce. Jestem typową kobietą, więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie, ale o tym poczytacie poniżej. Krótko mówiąc, jestem zadowolona ze wszystkich niespodzianek.

dax sun dermo line hipoalergiczne mleczko po opalaniu



Kwiatowa poduszka podróżna pod szyję

Rossmann to nie tylko drogeria, w której znajdziemy swoje ulubione kosmetyki. To także sklep, który oferuje nam artykuły spożywcze i takie do codziennego użytku. Poduszka podróżna pod szyję jest po prostu piękna. Ja kocham wszystko co kwiatowe, ponieważ jest takie kobiece i idealnie wpisuje się w mój gust. Ponadto poduszka podróżna z Rossmanna jest niesamowicie wygodna. Ostatnio podkłada ją sobie pod szyję i od razu czuję się lepiej. Jednak praca przy komputerze czasem przyczynia się do nadwyrężenia odcinka szyjnego kręgosłupa. Moja Darusia:* ma taką poduszkę i wspomaga się nią w trudnych chwilach. Ja wzięłam z niej przykład. Na pewno zabiorę ją ze sobą w podróż. Myślę, że sprawdzi się idealnie;)

poduszka podróżna

Isana Berry Love pomadka do ust

Ochronne pomadki do ust zużywam w hurtowych ilościach. Uwielbiam stosować szminki o matowym wykończeniu, a te wymagają wypielęgnowanych warg. Isana Berry Love ma naprawdę dobry skład. Nie znajdziemy w nim parafiny, której nie znoszę, bo tylko obkleja usta, ale nic nie działa. Nie nawilża ich, nie regeneruje etc. Isana Berry Love pomadka ochronna ma fioletowe zabarwienie, ciekawe, czy na ustach pozostawi delikatną poświatę koloru. Jednak się zapędziłam, to jedyna rzecz, której jeszcze nie używałam, bo mam otwarty sztyft Avon.

isana berry love pomadka ochronna do ust

isana berry love pomadka ochronna do ust

For Your Beauty opaska na oczy

To dobry i przydatny gadżet, gdy chcemy się solidnie wyspać, a wiemy, że rano obudzą nas promienie słońca. For Your Beauty opaska na oczy jest przyjemna w dotyku, wykonana jakby z atłasu. Nie podrażnia skóry, dobrze leży i jest naprawdę tania.

for your beauty opaska na oczy


Dax Sun emulsja ochronna do opalania SPF 50

Ostatnio zauważyłam, że balsam SPF 50 jest jednak dużo skuteczniejszy od tego SPF 30, a zawsze myślałam, że wypadają porównywalnie. Podejrzewam, że fala największych upałów dopiero przed nami, zatem Dax Sun emulsja ochronna do opalania SPF 50 z pewnością mi się przyda podczas wypadu nad wodę. Na razie smaruję się nią, gdy wychodzę na dłuższe spacery.

dax sun emulsja ochronna do opalania spf 50


Dax Sun transparentny spray do opalania SPF 30

Ten kosmetyk bosko pachnie, tak kremowo i świeżo. Na dodatek jest bardzo wygodny w użyciu. Dzięki atomizerowi można spryskać nogi i ręce, nie trzeba się bawić w rozsmarowywanie emulsji. Dax Sun transparentny spray do opalania SPF 30 dość dobrze się wchłania, nie tłuści ubrań. Ponadto nie pozostawia na skórze i tkaninach żadnych plam.


dax sun transparentny spray do opalania spf 30

Dax Sun Dermo Line hipoalergiczne mleczko po opalaniu

Ma ono za zadanie chłodzić skórę i przynosić jej ulgę po dłuższym przebywaniu na słońcu. Z mleczka mogą korzystać zarówno dorośli, jak i dzieci. Mnie często pali całe ciało, więc kosmetyk z pewnością znajdzie zastosowanie. Dax Sun Dermo Line hipoalergiczne mleczko po opalaniu ma dość dużą pojemność, więc powinno wystarczyć mi na całe lato.

dax sun dermo line hipoalergiczne mleczko po opalaniu


4 komentarze:

  1. Ja mam czarną poduszkę jest mega mięciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super podusia, zainteresowało mnie to mleczko po opalaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły :) Okazuje się, że za dobre pieniądze też można nieźle się obkupić. Ja sam często poluję na takie okazje. Zresztą w internecie jest mnóstwo okazji na prowadzenie biznesu czy oszczędności. Dobrym przykładem jest Giełda Transportowa, na którym można znaleźć transport busem zlecenia dodatkowe. Skoro można tyle zyskać, to po co to odpuszczać?

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...