Kosmetyki Avon na zimę – na co warto zwrócić uwagę?



Przemysłem kosmetycznym także rządzi pewna sezonowość, zwłaszcza jeśli chodzi o zapachy kosmetyków do kąpieli i maseł do ciała. O tej porze roku są one bardziej otulające i nierzadko mają w sobie jakiś akcent świąteczny. W niniejszej notce pragnę przedstawić kosmetyki Avon na zimę. Na co warto zwrócić uwagę?
avon care gentle moisture krem do rąk i paznokci



Avon Red Berries płyn do kąpieli

Uwielbiam wszelkiej maści kosmetyki do kąpieli, mam w domu wannę i chętnie z niej korzystam, wylegując się w niej nierzadko dobrą godzinę. Avon Red Berries płyn do kąpieli ma gęstą konsystencję i czerwone zabarwienie. Pachnie moim zdaniem smakowitą wiśnią. Ta woń jest niezwykle przyjemna w odbiorze. Z pewnością umili mi wiele zimowych wieczorów, które są bardzo długie. Bardzo podoba mi się opakowanie w kształcie kuli – jakby świątecznej bombki, na której możemy dostrzec domki przysypane przez śnieg. Avon Red Berries płyn do kąpieli stanowi świetny pomysł na prezent świąteczny.

avon red berries płyn do kąpieli

Avon Planet SPA odżywcze masło do ciała z afrykańskim masłem shea

Moja skóra uwielbia masło shea, które wykazuje silne właściwości odżywcze oraz regenerujące. Ostatnio zaczęłam się regularnie balsamować, to znak, że sezon grzewczy mocno daje mi się we znaki. Avon Planet SPA odżywcze masło do ciała z afrykańskim masłem shea znajduje się w uroczym, szklanym słoiczku stylizowanym na wiekowe.  Kosmetyk przepięknie pachnie, zatem będę miała z niego sporo przyjemności.
avon odżywcze masło do ciała z afrykańskim masłem shea

avon odżywcze masło do ciała z afrykańskim masłem shea

avon odżywcze masło do ciała z afrykańskim masłem shea


Avon Home Fragrance Winter Spice

Zimowa ostrość to przenikliwa woń pomarańczy, która unosi się po całym pokoju. O dziwo, zapach ten nie jest męczący, gdyż słodycz owocu została zrównoważona poprzez jakąś korzenną przyprawę. Avon Home Fragrance Winter Spice warto sprawić sobie z myślą o zimowych wieczorach spędzanych w domu. Ja wprawdzie bardzo mało czasu spędzam w domu, ostatnio bez reszty pochłania mnie życie towarzyskie, ale na święta perfumy do mieszkania będą, jak znalazł;)

avon home fragrance winter spice

avon home fragrance winter spice

avon home fragrance winter spice


Avon Apple & Cinnamon płyn do kąpieli dla dzieci i dorosłych

Gdy go znalazłam w paczce od Avon, od razu się w nim zakochałam. Jejku, jak mnie rozczulił ten słodki pingwinek.  Avon Apple & Cinnamon płyn do kąpieli dla dzieci i dorosłych pachnie głównie jabłkiem, to nie jest klasyczna szarlotka, cynamonu jest tutaj dość mało i on pobrzmiewa w tle. Niemniej takie rozwiązanie także mi odpowiada.  A pingwina chyba sobie zostawię i będę do niego przelewać inne płyny do kąpieli. Wiem, brzmi to jak wyznanie pingwinomaniaczki, ale ja wciąż mam w sobie coś z dziecka;P

avon apple and cinnamon płyn do kąpieli

Avon Care Gentle Moisture krem do rąk i paznokci

Ostatnio nie mam szczęścia do kremów do rąk. Po co sięgam, to okazuje się niewypałem, a skóra wciąż pozostaje sucha. Chyba jednak w końcu znalazłam swojego świętego Graala. Avon Care Gentle Moisture krem do rąk i paznokci ma lekką konsystencję, która szybko się wchłania, ale też solidnie odżywia skórę dłoni. Po jego użyciu na dobre znika szorstkość i zaczerwienienie. Skóra jest elastyczna i gładka. Na dodatek Avon Care Gentle Moisture krem do rąk i paznokci obłędnie pachnie kwiatami.  Przemawia do mnie też świąteczna grafika z ptaszkami i reniferami. Cóż, jak wyżej wspominałam, jestem takim dużym dzieckiem;)

 
avon care gentle moisture krem do rąk


Avon Care balsam do ust

Z testami tego kosmetyku będę musiała trochę poczekać, ponieważ w poniedziałek kupiłam balsam do ust Alterra i zamierzam go wykorzystać, zanim się przeterminuje. Ale ja należę do osób szybko zużywających pomadki ochronne, zatem Avon Care balsam do ust zostanie z pewnością wykorzystany tej zimy;)  Moja Kaśka twierdzi, że Avon ma dobre pomadki ochronne, które zawsze jej pomagają;)

avon care balsam do ust

Avon bombka

W paczce od Avon znalazłam też śliczną, przeźroczystą bombkę z białym piórkiem w środku, na której za pomocą załączonego flamastra mogę zapisać życzenia;)  Bardzo miły prezent, który z pewnością znajdzie wykorzystanie w jakiejś dekoracji świątecznej.

avon bombka

bombka na choinkę

Kolekcja nietypowych zdarzeń – Tom Hanks

Na stronie Empiku ta książka znajduje się na liście bestsellerów. To debiut literacki Toma Hanksa, aktora znanego z Forrest Gumpa. Jego zbiór opowiadań z pewnością przeczytam w wolnej chwili, czyli gdzieś w okolicach Bożego Narodzenia, gdy życie towarzyskie zwalnia i wszystko jest pozamykane;)  Uwielbiam czytać, a książka zbiera pochlebne recenzje w sieci. Kolekcja nietypowych zdarzeń to bardzo miłe dopełnienie paczki od Avon;) Naprawdę cieszę się, że oprócz kosmetyków, które zapowiadają się rewelacyjnie, znalazłam też coś dla duszy, czyli książkę;)  Obecnie czyta ją moja mama i na razie jest bardzo zadowolona z lektury;)
kolekcja nietypowych zdarzeń


6 komentarzy:

  1. Ależ te produkty mają urocze szaty graficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze ze to ciekawa seria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny do kąpieli pięknie pachną, zaś krem do rąk pomógł mi się uporać z problemem suchych dłoni:)

      Usuń
  3. Lubię obdarowywać bliskich kosmetykami o świątecznych zapachach :) zwłaszcza kiedy pachną tak kosmetyki do kąpieli które świetnie komponują się z uzdatnioną wodą kąpielową z filtra prysznicowego z systemem kdf :)
    A książka Toma Hanksa kusi mnie coraz bardziej, może Mikołaj przyniesie mi ją pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, abyś znalazła książkę Toma Hanksa pod choinką;)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...