Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...


Jako nastolatka często byłam obdarowywana różnymi tanimi paletkami. Bardzo lubiłam eksperymentować z kolorami. Wówczas mogłam pozwolić sobie na wiele. Nie miałam opadającej powieki, poza tym nastolatka z żółtym cieniem nie spotyka się z taką reakcją otoczenia jak dorosła kobieta. Bardzo lubiłam te paletki ze względu na bogactwo kolorów i odcieni. Odpowiedników wielu z nich nie znalazłam do tej pory, choć w poszukiwania włożyłam sporo wysiłku. O dziwo, te tanie kosmetyki wypuszczone na rynek niemiecki przez nieznane mi firmy, charakteryzowały się dobrą pigmentacją i przyczepnością. Bez problemu można było je rozetrzeć i łączyć ze sobą wedle uznania.

Wciąż posiadam te paletki, choć od dawna ich nie używam. Cienie są przeterminowane. Trzymałam je w starej kosmetyczce, ponieważ bardzo zależało mi na znalezieniu odpowiedników wybranych cieni. Nie wiem, czemu wcześniej nie wpadłam na pomysł, aby uwiecznić je na zdjęciach, po czym wyrzucić do kosza. Dzisiaj mnie oświeciło. Doszłam do wniosku, że zrobię im minisesję, a następnie wrzucę zdjęcia na bloga. Może akurat któraś z Was zna ich odpowiedniki?:) Jutro wybieram się na zakupy kosmetyczne. Przy okazji chcę dokupić parę cieni, aby uprzyjemnić sobie naukę blendowania;)

Już nie marudzę. Cienie nie prezentują się zbyt pięknie, ale swego czasu były namiętnie używane;)

Jestem zainteresowana najciemniejszym kolorem z tej minipalety. To niezwykle udane skrzyżowanie chabrów z granatem.
W przypadku tego kosmetyku duo, interesują mnie ciemniejszy kolor, który można określić mianem turkusu wpadającego w zieleń.



W mojej kolekcji cieni wciąż brakuje zamiennika nr 3, 5 i 8.
Nr 3 to cegła zmieszana z pomarańczą.
Nr 5 to połączenie czerni, brązu, szarości. Na skórze możemy zauważyć fioletową nutę.
Nr 8 to beż przypominający cappuccino. Ten cień na skórze pięknie opalizuje na różowo.

Wciąż poszukuję nr 6 i 7.
Nr 6 to dość żywa zieleń mająca w sobie nutkę turkusu.
Nr 7 to szarość otulona gołębią poświatą

Z powyższych cieni interesuje mnie nr 7. Jest to taki niejednoznaczny kolor. Połączenie fioletu i niebieskiego. 
Z zaprezentowanej paletki interesuje mnie nr 1, 2, 4, 5. 
Nr 1 to jasna cytryna.
Nr 2 to jasna zieleń, mająca w sobie coś z limonki.
Nr 4 to kolejny niejednoznaczny kolor. Jest to połączenie brązu, beżu, rudości i khaki.
Nr 5 przypomina mi cegłę.
karminowe.usta

11 komentarzy:

  1. Takie niebieskości kojarzę z oferty Hean, oni mają też multum różnych kolorów, to może znajdziesz coś dla siebie :) Poza tym, jeśli chodzi o niespotykane kolory albo kolory "dupe", to Catrice jest niezrównane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzę się tym dwóm firmom:) A nuż znajdę coś ciekawego:)

      Usuń
  2. Kurczę chciałabym pomóc, ale nic nie przychodzi mi do głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. hm..pierwsze opakowanie wygląda jak Quiz

    OdpowiedzUsuń
  4. Za wiele nie pomogę bo nie mam orientacji, co teraz dostaniesz w PL ale przyznam się, że poszłabym do Inglota;)
    Sprawdziłabym ofertę Essence, Catrice, Wibo. Popatrzałabym po lokalnych drogeriach, może akurat coś wpadnie w oko?
    Nie wiem, do jakich sklepów masz dostęp ale wzięłabym ze sobą palety, aby mieć porównanie przy sprawdzeniu odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie mam dostęp do wszystkich drogerii i perfumerii:) Nie lubię cieni z Essence, ponieważ według mnie mają dziwną konsystencję, ciężko je ładnie rozetrzeć... Wczoraj je oglądałam i kolory są ciekawe, ale jakościowo nieciekawe. Z Catrice nic nigdy nie miałam, chętnie spróbuję:) Cienie z Wibo mają dobry poślizg:)
      Do Inglota i tak się jutro wybieram po cielisty i ciemnoróżowy mat:) Sprawdzę, czy nie ma czegoś ze starych paletek:)

      Usuń
  5. ten turkus wpadający w zieleń z duo kojarzy mi się z ciemniejszym cieniem z duo Oriflame Very Me odcień Pretty Green :) http://xiaoveeworld.blogspot.com/2012/03/oriflame-very-me-eye-envy-eyeshadow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info i link:) Teraz pozostaje tylko poszukać konsultantki Oriflame;)

      Usuń
  6. pierwsze dla mnie wygląda jak opakowanie cieni z Sensique

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...