Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler, czyli szczotka do włosów

Wielkimi krokami zbliżają się Mikołajki i Boże Narodzenie. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób poszukuje prezentów dla swoich bliskich. Czasem brakuje nam inspiracji, dlatego też przychodzę dzisiaj z wpisem na temat szczotki do włosów, która idealnie sprawdzi się w roli podarunku. Mowa o Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler. Jak sprawdziła się u mnie ta szczotka do włosów?

Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler



Rozczesywanie

Mam bardzo długie włosy, które są wysokoporowate, co w praktyce oznacza, iż wykazują większą tendencję do plątania się. Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy użyję kiepskiej odżywki. Moje włosy łakną silikonów, nie dla nich produkty o typowo naturalnym składzie. W trudnych chwilach, gdy pukle się poplączą, pomaga mi Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler. Rzeczywiście jest to szczotka do włosów, która lepiej niż inne radzi sobie z ich rozplątywaniem. Jej twórcy tak dobrze zaprojektowali ząbki, iż rozczesywanie kosmyków odbywa się całkowicie bezboleśnie. Oczywiście trochę czasu trzeba poświęcić na ten proces, ale przebiega on o wiele sprawniej niż wówczas, gdy sięgamy po zwykłą szczotkę czy grzebień. Ząbki są dość cienkie i elastyczne, ale nie kłują, gdy zbliżamy się nimi do skóry głowy. Perfekcyjnie radzą sobie natomiast z rozczesywaniem splątanych włosów. Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler pomogła mi już w wielu kryzysowych sytuacjach. Ostatnio sięgnęłam po odżywkę bez silikonów, bo miała fajny skład, ale jej użycie zakończyło się totalną klapą. Miałam sporo rozplątywania po tym, jak wysuszyłam słabo natłuszczone włosy suszarką.

Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler


Idealna szczotka do torebki

Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler to świetna szczotka do torebki. Ma kompaktowy kształt, a dzięki temu, iż na ząbki nakładamy specjalną nakładkę, korzystanie z niej jest bardziej higieniczne. Do ząbków nie przyczepiają się żadne paproszki z torebki. Omawiana szczotka nie ma rączki, co czyni ją kompaktową i niezwykle użytkową. Zawsze można ją zabrać w podróż czy do pracy. Z takiej szczotki trzeba jednak nauczyć się korzystać. Jeśli ktoś jest bardzo przyzwyczajony do tych z rączką, to ta może go początkowo irytować częstym wysuwaniem się z dłoni.

Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler


Bożonarodzeniowy design

Dlaczego wspominałam Wam o tym, że Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler to idealny prezent pod choinkę? Wszystko to zasługa bożonarodzeniowego designu. Szczotka jest z przodu złota, a z tyłu turkusowa. Otrzymujemy ją w morskim kartoniku z zawieszką, co czyni opakowanie zbliżonym do ozdoby choinkowej. Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler kupicie w perfumerii Sephora – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

Tangle Teezer Detangling Hairbrush Compact Styler


9 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szczotkę Tangle, szczerze dla mnie nie była jakimś cudem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka szczotka sprawdziła się u Ciebie najlepiej?:)

      Usuń
  2. Przerabiałam wszystkie te szczotki, teraz mam zamiar kupić zupełnie inną szczotkę. Cieszę się jednak, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaką szczotkę obecnie polujesz?:) Może mnie też zainspirujesz;)

      Usuń
  3. Ja też, dla moich długich włosów są prawdziwym wybawieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Tangle Teezer niestety na dłuższą metę łamie włosy, więc używam go tylko w "kryzysowych sytuacjach". Wersja To go jeździ ze mną w samochodzie. Ze swojej strony polecam Wet Brush, używam jej od ponad 5 lat i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo lubiłam Tangle Teezer i akurat do torebki jest idealny . Ja jednak przerzuciłam się na Olivie Garden i widzę, że moje włosy są w lepszej kondycji niż po TT ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...