Trendy na wiosnę 2020, które przypadły mi do gustu

Tegoroczna wiosna zaczęła się szybciej niż zazwyczaj. U mnie już kwitną żonkile, drzewa owocowe, forsycje, a krzewy zaczynają się zielenić. Bardzo mnie to cieszy, bo lubię wdychać zapach kwitnących drzew owocowych i cieszyć oko wszechobecną zielenią. Dzisiaj chciałabym Wam też przedstawić trendy na wiosnę 2020, które przypadły mi do gustu. Od razu powiem Wam, że w tym roku jestem naprawdę bardzo zadowolona z tego, co trafiło do sklepów. W poprzednich latach niewiele mi się podobało.


turkusowy cropp top





Chłodna paleta kolorów

Ja uwielbiam chłodne kolory. Czuję się w nich wyśmienicie. Pamiętam, że jak byłam młodsza, nie rozumiałam, czemu nie pasuje mi tak zachwalany karmel czy beż. Z czasem dowiedziałam się o podziale kolorystycznym. Jestem typową zimą i o wiele lepiej jest mi w błękicie, pistacji, zieleni, fiolecie, karminowej czerwieni, turkusie, fuksji niż w brązach, beżach, rudościach, złocie czy musztardzie. Cieszę się, że mogę uzupełnić braki w swojej szafie i kupić ubrania w chłodnej palecie kolorystycznej.

Chłodna paleta kolorów




Kwiatowe printy oraz ubrania w motylki

Uwielbiam zarówno kwiaty, jak i motyle na ubraniach. Są szalenie kobiece, a zarazem delikatne, zwiewne i romantyczne.  W tym princie jest ukryta lekkość, coś, co zawsze poprawia mi nastrój.  Mam sporo kwiatowych ubrań, do których ostatnio zaczęły dochodzić T-shirty w ptaszki oraz motylki.
sukienka w kwiaty


Falbanki imitujące skrzydła motyla

Bardzo podobają mi się takie skrzydła motyla, które imitują falbanki wszyte na wysokości ramion.  Mam jedną sukienkę z takim efektem, kupiłam ją 3 lata temu w Orsayu. Jest ona wykonana z dzianiny, dlatego cieplejszą wiosną raczej się nie sprawdzi. Niemniej zamówiłam dwie rzeczy z efektem skrzydeł motyla.
Falbanki imitujące skrzydła motyla

Balonowe rękawy

Balonowe rękawy to coś, co nie każdemu przypadnie do gustu. Mnie się szalenie podobają, ponieważ wyglądają niezwykle efektownie. Mam jedną, białą bluzkę z Orsay  z balonowymi rękawami. Nawet mojej mamie z miejsca przypadła do gustu.

Balonowe rękawy

Koronkowe wstawki

Kocham koronkę, uważam, że jest szalenie kobieca i efektowna. Lubię ją nosić zarówno w bluzkach, jak i w sukienkach czy spódniczkach. Cieszę się, że w tym sezonie powraca do łask. Wreszcie wiosenne kolekcje ubrań mają coś do zaoferowania kobietom, które lubią romantyczny look.
Koronkowe wstawki


Kolorowe ramoneski z ekoskóry

Lubię kolor, mam też słabość do ramonesek. Oczywiście wszystkie, które posiadam, zostały wykonane z ekoskóry. Podoba mi się, że tej wiosny będziemy nosić kolorowe, w tym pastelowe ramoneski. Ja czekam na swoje zamówienie, w którym właśnie znajduje się takowa.

Kolorowe ramoneski z ekoskóry

Denim nie tylko  w jeansach

O ile jeansów nie lubię, o tyle denimowe spódniczki czy sukienki są jak najbardziej okej. Dobrze się w nich czuję, niezależnie od tego, czy mają bardziej obcisły czy też luźniejszy krój.  Denimową koszulę też posiadam w swojej szafie. Na studiach bardzo lubiłam ją nosić, mimo to jest praktycznie niezniszczona. Niektóre ubrania z New Yorkera są fenomenalnej jakości. 

Kopertowy fason

Kopertowa bluzka, sukienka czy spódniczka są zdecydowanie w moim stylu. Mam kilka ubrań tego typu i chętnie je noszę. W tym sezonie przybyła mi kopertowa minispódniczka.  Muszę jednak poczekać na ocieplenie, aby móc zacząć ją nosić.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wręcz motyw motyli na tkaninach, wydaje mi się, że parę lat temu takie wzory były w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, motyle są przepiękne. To moja słabość:) Mogę je nosić, nawet gdy nie są aktualnie w trendzie;)

      Usuń
  2. Ojjj zdjęcia nie powchodziły, pewnie były za duże ;) Niektóre z tych trendów lubię, a trzymam się tych, w których najlepiej wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujność:) Ja mam czasem problem, jak planuję notki z wyprzedzeniem. Nagle coś, co zostało pomniejszone, zakrywa pół ekranu albo znika xd

      Usuń
    2. To coś nie tak z tym bloggerem. Człowiek zawsze coś przeoczy, ale teraz widzę piękne zdjęcia :)

      Usuń
    3. Musiałam je wgrać od nowa. Cóż, czasem jakieś trudności techniczne pojawia się znienacka :)

      Usuń
  3. To masz teraz w czym wybierać, bo beżu i karmelu jest sporo w sieciówkach:) Najważniejsze to wiedzieć, co nam pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...