Stylizacje z rajstopami Adrian


Bardzo lubię nosić sukienki i spódnice, właściwie to zakładam je na co dzień. Bardzo rzadko decyduję się na spodnie, robię to bardziej po to, aby sprawić komuś przyjemność, niż dlatego, że lubię je nosić. W związku z tym, iż moja szafa pęka w szwach od sukienek oraz spódnic, nie mogło w niej zabraknąć także rajstop. Bardzo lubię te polskiej marki Adrian, ponieważ są przystępne cenowo, można je zakupić w różnych wzorach i kolorach. Ponadto mają bardzo fajną rozmiarówkę. Bez cienia wątpliwości sięgam po 4 i zawsze jestem z nich zadowolona. Nie spadają z bioder, nie są za krótkie, po prostu leżą idealnie. Ponadto żadna z cienkich par rajstop nie ma dziur czy zaciągnięć, co często zdarza mi się przy rajstopach z popularnych sieciówek. Odnoszę wrażenie, że przez to, iż są one dostępne w galeriach handlowych, najemca musi płacić sporo za czynsz, to odbija sobie w wysokich cenach rajstop, te w rezultacie gorzej się sprzedają, a zleżałe pękają. Adrian ma rajstopy i pończochy w przystępnej cenie. Przedstawiam Wam stylizacje z rajstopami Adrian, które urzekły mnie bogatym wzornictwem.

Adrian rajstopy Roses




Adrian rajstopy Arlette

Rajstopy są czarne i dość cienkie, ale mają bardzo efektowny motyw z boku na wysokości łydki. Wygląda on spektakularnie i przypomina tatuaż. To idealne rozwiązanie dla osób takich jak ja, które nigdy nie zrobiłyby sobie takie malunku na skórze, gdyż boją się bólu, ale chcą czasem mieć jakiś element dekoracyjny na nodze. Rajstopy są półtransparentne, przez co nadają się na wiosnę i początek jesieni oraz na imprezy w ciepłych pomieszczeniach.
Adrian rajstopy Arlette

Adrian rajstopy Justine

To także cienkie rajstopy o grubości 20 DEN. Od połowy ud mamy wzorek w kropeczki oraz ozdobną wstążeczkę. Jest on szalenie seksowny, jednak by był widoczny, musimy założyć krótką sukienkę lub spódnicę, ewentualnie szorty. Lubię takie subtelne elementy dekoracyjne, które robią efekt wow.

Adrian rajstopy Justine

Adrian rajstopy Lora

To najbardziej seksowne rajstopy, jakie posiadam. Centralnie na pośladkach mają serduszko, natomiast pod pośladkami urocze kokardki, a następnie pas imitujący koronkę od pończoch samonośnych. Od kolana do kostki z tyłu nogi biegnie pionowa kreska. Lora wywarła na mnie niesamowite wrażenie. To doskonała propozycja na wieczór z ukochanym mężczyzną.

Adrian rajstopy Lora

Adrian rajstopy Pauline

Te rajstopy są przepiękne, na nogach wyglądają fenomenalnie, a wszystko to zasługa dużych, czarnych groszków. Oczywiście, taki wzór może poszerzać udo czy łydkę, ale ja się tego nie boję. Uważam, że rajstopy Pauline są w stanie odmienić każdą stylizację, w tym dodają charakteru monochromatycznej, gładkiej sukience. Takie duże groszki stanowią dla mnie kwintesencję klasyki.
Adrian rajstopy Pauline

Adrian rajstopy Pips

Te minikropeczki przypominają punkciki narysowane długopisem. Także wyglądają bardzo efektownie. Można nosić je z sukienkami oraz spódnicami o różnej długości, także takie w wersji midi. Ja bardzo lubię je łączyć z różnymi kreacjami, czasem nawet takimi, które mają jakiś pojedynczy element dekoracyjny. Oczywiście nie zestawiam kropeczek z paskami, ale np. jakiś kwiat na dekolcie nie stanowi przeszkody, podobnie jak rękawy obszyte koronką.
Adrian rajstopy Pips

Adrian rajstopy Pips

Adrian rajstopy Secession

Na całej długości rajstop rozchodzą się motywy roślinne. Lubię taki efekt nóg splątanych przez kwiaty. Jednak jest on na tyle rzucający się w oczy, iż wymaga spokojnej, gładkiej, monochromatycznej kreacji. Lubię zakładać go do czerwonych czy też granatowych sukienek, które mają prosty krój.


Adrian rajstopy Secession

Adrian rajstopy Roses

Czerwone różyczki oraz motyw roślinny na czarnych, grubszych rajstopach 40 DEN to coś, co wygląda kobieco i bardzo efektownie. Kocham kwiaty na rajstopach, jeśli te jeszcze są kolorowe, to mój poziom zadowolenia sięga 100%:) To jeden z moich ulubionych modeli, który okazał się dość ciepły.

Adrian rajstopy Roses

Adrian rajstopy Roses

Adrian pończochy Artemix de Lux

Czarne różyczki na cienkich pończochach samonośnych zwieńczonych koronką to coś, co wygląda bardzo kobieco i seksownie. To jedne z nielicznych pończoch samonośnych, nie licząc białych z Marilyna, które nie zsuwają się z mojego uda. Zauważyłam, że klucz do sukcesu stanowi odpowiednia długość. Pończochy powinny mi sięgać wysoko, tam moje udo jest szersze. Niestety, wcześniej trafiałam na jakieś przykrótkawe, które bardziej przypominały zakolanówki. Adrian zyskuje u mnie ogromnego plusa za przemyślaną rozmiarówkę.
Adrian pończochy Artemix de Lux

Adrian rajstopy Phoebe

Kratka przypominająca flagę z Formuły 1 robi piorunujące wrażenie. Jednak tak mocny wzór wymaga gładkiej, jednokolorowej stylizacji. Niestety, może się gryźć z dodatkami na sukience takimi jak perełki czy kryształy.
Adrian rajstopy Phoebe


Adrian rajstopy Phoebe

Adrian rajstopy Flora

To bardziej kryjące rajstopy, swoją drogą 40 DEN Adriana kryje u mnie tak samo jak 100 DEN z Romartexu, podejrzewam, że to zasługa splotu, który może po prostu być bardziej zwarty. Te rajstopuy urzekły mnie motywem szarych oraz czerwonych kokardek z tyłu nogi. Aczkolwiek ja lubię eksperymentować. Czasem zakładam tył na przód, zwłaszcza że w nienoszonych rajstopach z reguły jest to możliwe i nie wygląda źle.

Adrian rajstopy Flora

Adrian rajstopy Bernadette

To cienkie rajstopy o grubości 20 DEN. Przypominają mi pończochy przypinane do pasa, które zarówno na udzie, jak i w kostce mają motyw kwiatowy. Bernadette to doskonałe rajstopy na randkę z ukochanym facetem.
Adrian rajstopy Bernadette

Adrian rajstopy Ksenia

Tutaj w połowie uda rozpoczyna się piękny, imitujący koronkę motyw. Znajdziemy tutaj zarówno kwiaty, jak i motywy roślinne. Takie rajstopy także lepiej prezentują się w zestawieniu z monochromatycznymi, prostymi sukienkami, bo to właśnie ona odgrywają kluczową rolę w stylizacji.
Adrian rajstopy Ksenia


Adrian rajstopy Chantal

To cienkie rajstopy o grubości 20 DEN, które od połowy uda mają obręcz z motywów roślinnych, poniżej której znajdują się drobne kropeczki oraz linia złożona z paciorków. Całość wygląda bardzo fajnie, ale tutaj także warto zachować umiar, zwłaszcza przy dole stylizacji. Spódniczka czy dół sukienki powinny być gładkie oraz utrzymane w jednym kolorze. Jeśli góra będzie delikatnie wzorzysta lub znajdziemy na niej kilka perełek, to raczej będzie to wyglądało korzystnie.
Adrian rajstopy Chantal


Adrian rajstopy Skylar

Motyw czarnych gwiazdek o zróżnicowanej wielkości bardzo do mnie przemawia. Chętnie je noszę, bo tutaj nie muszę się obawiać, że jakaś linia się przekręci i źle ułoży. To są rajstopy szybkie w zakładaniu na nogi:) Sięgam po nie zawsze, gdy się spieszę, a chcę ożywić stylizację za pomocą rajstop.
Adrian rajstopy Skylar

Adrian rajstopy Meggie

Tutaj mamy cieńszą wstawkę, dzięki której można odnieść wrażenie, ze założyłyśmy gustowne pończoszki. Element dekoracyjny w postaci wstążeczki i jaśniejszych, przeźroczystych stóp, daje efekt wow. Te rajstopy wyglądają troszkę jak pończochy, a troszkę jak getry. Muszę przyznać, że taki miks przypadł mi do gustu. Ja lubię nietypowe rzeczy:)
Adrian rajstopy Meggie


Adrian rajstopy Hearts

Serduszka przypadły mi do gustu. Bardzo lubię takie słodkie elementy dekoracyjne. Mają w sobie coś szalenie dziewczęcego, a ja czasem lubię się ubrać mniej kobieco, a bardziej dziewczęco. Taka już moja zmienna natura;) Tutaj także nie muszę się przejmować, czy coś się ułoży równo, czy lekko przekręci.

Adrian rajstopy Hearts

Adrian rajstopy Lidia

Tutaj mamy grubsze paciorki z czerwoną kokardą na wysokości kolana. Jejku, jak ja kocham takie rajstopy. Tutaj wprawdzie elementy dekoracyjne miały być noszone z tyłu, ale ja czasem coś lekko zmodyfikuję, gdyż jestem ciekawa innego efektu. Rajstopy są szalenie eleganckie, pasują do czarnej minisukienki z dzianiny.
Adrian rajstopy Lidia


Adrian rajstopy Cecile

To kolejne rajstopy stylizowane na pończochy. Jejku, jak ja kocham takie rozwiązania. Same zapewne wiecie, że przypinanie pończoch do pasa to czynność, która wymaga wolnej chwili, a tę nie zawsze mamy. Gdy się spieszę, mogę sięgnąć po rajstopy Cecile, które z tyłu mają linię przerywaną oraz przepiękne motywy inspirowane biżuterią.
Adrian rajstopy Cecile

Adrian rajstopy Isolde

Ktoś słusznie zauważył, że ten model dzięki szarej wstawce z kropeczkami wygląda nieco jak kozaki za kolano. Zawsze chciałam mieć takie buty, ale ze względu na dużą stopę, ale szczupłą i szczupłe łydki, nie mogę znaleźć takich, które by idealnie przylegały. Tutaj uzyskuję wymarzony efekt dzięki założeniu odpowiednich rajstop.
Adrian rajstopy Isolde


Z pełną ofertą rajstop Adrian możecie się zapoznać tutaj: https://adrian-rajstopy.pl/pl/

12 komentarzy:

  1. Rajstopy bardzo ciekawe, można wybierać :) Ale mega bardzo mi się podobają Twoje sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciesze się, że moje sukienki przypadly Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Na zgrabnych nogach wszystkie rajstopy będą się pięknie prezentować, ja najbardziej lubię gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Bardzo lubię nosić gładkie rajstopy na co dzień do pracy :)

      Usuń
  3. Model Pips mi się najbardziej spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wszystkie rajty ze wzorkami są raczej dla małych dziewczynek. Jeśli wybieram rajty to tylko jednolity kolor, bez maziajów czy siateczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Każda ma swój gust. Ja nie cierpię cielistych rajstop, ale białe pończochy już chętnie założę :) Po prostu jestem blada i w cielistych czuje się, jakby samoopalacza wystarczylo tylko na nogi :)

      Usuń
  5. Ciekawe wzory i przystepna cena 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest w czym wybierać :) Każda z nas znajdzie print dla siebie :)

      Usuń
  6. Zazwyczaj ograniczałam się do cielistych bądź czarnych rajstop; pomyślę nad urozmaiceniem swojej kolekcji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ja zakochalam sie w groszkach!!

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...