L`Oreal Paris Total Repair Extreme maska do włosów


Ostatnio miałam mały problem z włosami. Chyba odżywki do włosów Nivea straciły swoją dobroczynną moc i za słabo natłuszczały moje pukle. Na szczęście trudności zostały zażegnane. Jak u mnie sprawdziła się maska do włosów L`Oreal Paris Total Repair Extreme?
L`Oreal Paris Total Repair Extreme maska do włosów




Nawilżenie

Maska do włosów L`Oreal Paris Total Repair Extreme pozytywnie zaskoczyła mnie swoimi dogłębnymi właściwościami nawilżającymi. Odżywki do włosów Elseve u mnie w ogóle nie zdają egzaminu, po ich użyciu mam równie suche pukle jak po tych naturalnych na bazie olejów roślinnych. Obawiałam się, że maska podzieli los odżywek, a tu miła niespodzianka.

L`Oreal Paris Total Repair Extreme maska do włosów


Wygładzenie

Maska do włosów L`Oreal Paris Total Repair Extreme przyjemnie wygładza włosy. Efekt ten utrzymuje się przez cały dzień. Czasem trafiam na kosmetyki, które cudownie wygładzają kosmyki, ale jak je parę razy przeczeszę szczotką, to cała magia znika, pukle są nieprzyjemnie nastraszone. Tutaj nawet przy regularnym szczotkowaniu w ciągu dnia pozostają gładkie i zdyscyplinowane.

Miękkość

Na uwagę zasługuje też fakt, że maska do włosów L`Oreal Paris Total Repair Extreme nadaje włosom aksamitną miękkość. Kosmyki staje się niezwykle przyjemne w dotyku jak u małego kociaka.

Błysk

Maska do włosów L`Oreal Paris Total Repair Extreme nadaje włosom zdrowy blask, pod tym względem jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona.

Rozczesywanie

To punkt, przy którym zatrzymam się nieco dłużej. Odżywki Nivea towarzyszyły mi od blisko roku, byłam z nich naprawdę mega zadowolona. Do czasu, aż przestały usprawniać proces rozczesywania pukli. Na szczęście, odkąd używam maski L`Oreal Paris Total Repair Extreme, problem został rozwiązany, ale chyba muszę sobie częściej przeskakiwać między różnymi markami drogeryjnymi.

Dociążenie

Maska L`Oreal Paris Total Repair Extreme bardzo ładnie dociąża włosy, ale ich nie obciąża. Pukle nie sprawiają wrażenie przyklapniętych, co bardzo mnie cieszy:)

Zapach

Przyjemny, kremowo-kwiatowy, w ogóle nie umiem go do niczego przyrównać, jest to bowiem typowo syntetyczny zapach z mydlanymi akordami. Ja odbieram go jako przyjemny i świeży. Niewątpliwie umila aplikację produktu.

Cena i dostępność

Cena maski waha się od 17 do 23 zł. Można ją kupić w Auchan, Kauflandzie, Astorze, Hebe, Rossmannie i Superpharmie.


10 komentarzy:

  1. Kiedy skończę swoją obecną maskę, kupię tę na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej teraz używasz? :) Czy ja polecasz?

      Usuń
    2. HairFood Garniera wersja z makadamią, jest bardzo fajna :)

      Usuń
  2. nie mialam nigdy tej maski do włosów :) mam inne ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo dobrego słyszałam na temat masek L'Oreal, ale nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować. Muszę trochę zmniejszyć zapasy i z chęcią sięgnę po tą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja mam pełno odżywek oraz masek, które sa za malo dociazajace, wiec musialam kupic cos nowego. Tamte kosmetyki zuzywa moja mama, u niej daja fajne rezultaty :)

      Usuń
  4. Nie używałam, ale może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś z ciekawości się skuszę, ale jak wykończę 4 maski, które mam otwarte :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maski, bardzo ładnie wygląda na Twoich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...