Vichy Dercos odżywczo-regenerująca bogata maska

Wielokrotnie skarżyłam się Agacie:*, że nie umiem znaleźć dla swoich włosów odpowiednich kosmetyków pielęgnacyjnych. Przez moją łazienkę przewinęło się mnóstwo masek i odżywek, jednak większość z nich nie przypadła mi do gustu. Z natury mam suche włosy, jeśli do tego dodać fakt, iż od pewnego czasu farbuję pukle na ciemno i zdarza mi się korzystać z lokówki, nikogo nie powinna dziwić szopa na mojej głowie. Sterczące, szorstkie kosmyki, które zupełnie nie chcą ze mną współpracować, stanowią moją największą zmorę. Choć staram się wybierać maski o bogatym składzie, wiele z nich jest po prostu zbyt lekka. Moje suche włosy potrzebują kosmetyku, który je zregeneruje, wygładzi i zmiękczy. Z doświadczenia wiem, że niesforne pasma poskromić może jedynie produkt o treściwej, gęstej konsystencji.  Czy Vichy Dercos odżywczo-regenerująca bogata maska wpisuje się w moje oczekiwania względem kosmetyków do pielęgnacji włosów?

vichy dercos odżywczo regenerująca bogata maska






Nawilżenie

Wiosenna aura wpływa pozytywnie na moje samopoczucie, ale włosy przez zmieniającą się pogodę okropnie się puszą. Odnoszę wręcz wrażenie, że środowisko zewnętrzne wyciąga z nich wodę, jeszcze bardziej je wysuszając. Sprawdzone maski do włosów straciły swoją dobroczynną moc, musiałam zatem rozejrzeć się za nowym kosmetykiem. Wybór padł nad Vichy Dercos odżywczo-regenerującą bogatą maskę, produkt, którego skład mnie zaintrygował.  Patrząc na olej ze słodkich migdałów, olej z krokosza barwierskiego i olej z owoców dzikiej róży, który został połączony z kompleksem keratynowym oraz alkoholami tłuszczowymi, doszłam do wniosku, że kosmetyk powinien charakteryzować się gęstą konsystencją. Jak wyżej wspominałam, taka postać najbardziej służy moim suchym włosom. Odżywczo-regenerująca bogata maska Vichy Dercos spełniła pokładane w niej nadzieje. Kosmetyk dogłębnie nawilżył moje suche pasma. Co ciekawe, nie musiałam od razu nakładać na włosy 1/4 słoiczka. Wystarczyła stosunkowo niewielka porcja, by pukle odzyskały gładkość i elastyczność. Już na pierwszy rzut oka widać znaczną różnicę. Włosy nie puszą się, łatwiej można zaczesać je w koński ogon. W ogóle nie spodziewałam się tak świetnych rezultatów, choć skład prezentował się obiecująco.

vichy dercos maska do włosów



Vichy Dercos odżywczo-regenerująca bogata maska - wygładzenie

Zazdroszczę niektórym dziewczynom idealnie gładkich włosów. Moje takowe nie są, muszę się nad nimi sporo napracować, by wyglądały jako tako. Przy czym w moim przypadku efekt zadowalający to taki, który dla wielu właścicielek niskoporowatych włosów jest całkowicie nie do zaakceptowania. Jestem pod wrażeniem stosowanego kosmetyku. Vichy Dercos odżywczo-regenerująca bogata maska fantastycznie wygładza włosy, dotyczy to także problematycznych końcówek, które lubią żyć własnym życiem. W ogóle  nie pamiętam, kiedy miałam tak idealnie gładkie pasma. Nawet prostownica nie dawała w przeszłości takich rezultatów. Mam wrażenie, że maska świetnie domknęła rozchylone łuski, na dodatek zmiękczyła włosy, dzięki czemu prezentują się one bardzo korzystnie.

maska do włosów vichy dercos



Miękkość

Nie lubię swoich włosów tuż po myciu głowy. Zazwyczaj są tak szorstkie i nieprzyjemne w dotyku, że gdy przedostaną się na odsłonięte ramiona, skóra staje się podrażniona.  Swego czasu w walce z tym problemem pomagała mi płukanka octowa, niemniej w pewnym momencie przestała przynosić oczekiwane rezultaty. Cieszę się, że w moje ręce wpadła odżywczo-regenerująca bogata maska Vichy Dercos.  Ten kosmetyk niewątpliwie zasługuje na miano odkrycia 2017 roku. Wystarczy niewielka ilość gęstej emulsji, by pukle z szorstkiej miotły przeobraziły się w aksamit. Po pierwszym użyciu maski nie mogłam przestać dotykać swojego kucyka. Nie potrafiłam uwierzyć, że jeden kosmetyk może zdziałać tyle dobrego.


Wpływ na rozczesywanie

Po każdym myciu mam problem z rozczesywaniem włosów, chociaż nie jestem właścicielką loków. Szczotkowanie zawsze kończy się katastrofą i przerzedzeniem kucyka. Odkąd jednak używam Vichy Dercos odżywczo-regenerującej bogatej maski, problem zniknął. Emolienty zawarte w omawianym kosmetyku zapobiegają powstawaniu kołtunów, ponadto nadają włosom poślizg, dzięki czemu rozczesywanie przebiega szybko, sprawnie i bez ofiar w postaci wyrwanych włosów.


Obciążenie

Odżywczo-regenerująca bogata maska Vichy Dercos wspaniale dociąża włosy, jednocześnie ich nie obciążając. Po jej użyciu fryzura nie jest oklapnięta, ale też nie borykam się z puchem na głowie. W końcu moje włosy wyglądają tak, jak powinny. Nie muszę się ich wstydzić, wychodząc na ulicę.


Konsystencja

Największym atutem Vichy Dercos odżywczo-regenerującej bogatej maski jest jej treściwa, gęsta konsystencja, która w dotyku jest nieco śliska. Formuła kosmetyku znajduje odzwierciedlenie w jego działaniu.  Po jego użyciu włosy są dogłębnie nawilżone, jedwabiście gładkie i sypkie.
regenerująca maska vichy dercos



Zapach

Odżywczo-regenerująca bogata maska Vichy Dercos roztacza wokół siebie przyjemną woń charakterystyczną dla słodkich migdałów. Zapach jest na tyle subtelny, iż nie przeszkadza mi pomimo tego, iż utrzymuje się na włosach przez kilkanaście godzin po myciu głowy.


Cena i dostępność

Kosmetyki Vichy są dostępne w aptekach i drogeriach połączonych z apteką, znajdziecie je m.in. w Hebe i Superpharm.  Za odżywczo-regenerującą bogatą maskę Vichy Dercos zapłacimy od 61 do 69 zł, wszystko zależy od punktu sprzedaży i obowiązującej promocji. Więcej informacji nt. kosmetyków Vichy znajdziesz na stronie internetowej http://www.vichy.pl/


karminowe.usta

7 komentarzy:

  1. Jakoś nie po drodze mi z kosmetykami Vichy, zwłaszcza tymi do pielęgnacji włosów. Fajnie jednak, że znalazłaś coś dla siebie, z doświadczenia wiem, że nie jest tak łatwo dorwać kosmetyk spełniający oczekiwania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie mam,najczęściej kosmetyków Vichy używam do pielęgnacji akóry :

      Usuń
  2. czyli zostanie z Tobą na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam kosmetyków z tej firmy. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. markę znam
    Mam produkty od nich ale tego jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie miałam nigdy szczęścia do kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...