Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence – spray termoochronny

Wprawdzie czas, kiedy namiętnie katowałam swoje włosy prostownicą, bezpowrotnie minął, ale wciąż zdarza mi się korzystać z jej dobrodziejstw. W takich sytuacjach sprawdzają się kosmetyki termoochronne, które chronią pukle przed nadmiernym wysuszeniem. Nie chcę nawet myśleć, co stałoby się z moimi włosami, gdybym na początku studiów nie używałam różnego rodzaju odżywek w sprayu. Moje kosmyki i tak były mocne zniszczone, gdyby nie kosmetyki termoochronne prawdopodobnie wymagałyby radykalnego cięcia. Jak na moich długich puklach sprawdził się Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray? Czy ustrzegł moje włosy przed wysuszeniem?


Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray





Ochrona przed wysoką temperaturą

Wprawdzie stosunkowo rzadko sięgam po prostownicę, lokówkę i suszarkę, ale są takie sytuacje, kiedy bez takich urządzeń nie potrafię się obejść. Moje włosy to nie lada wyzwanie, z jednej strony niby są proste, z drugiej trochę się kręcą, a w rezultacie wyglądają nieciekawie. Kiedy denerwuje mnie ich nijakość, sięgam po lokówkę lub prostownicę. Swoją drogą kiedyś ta druga bardziej mi odpowiadała. Marzyłam o idealnie gładkich, prostych włosach, jednak natura mnie takimi nie obdarzyła. Z czasem jednak zauważyłam, że lepiej wyglądam w lokach. Skręt łagodzi moje ostre rysy twarzy, na czym z wiekiem coraz bardziej mi zależy. Gdy sięgam po lokówkę, prostownicę lub suszarkę, zabezpieczam włosy sprayem termoochronnym Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence. Zauważyłam, że wspomniany produkt stosowany okazjonalnie spełnia swoją rolę. Stan moich włosów nie uległ gwałtownemu pogorszeniu, co wcześniej zdarzało się nawet przy korzystaniu z prostownicy od wielkiego dzwonu.


Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray


Pomoc przy prostowaniu

Moje włosy należą do niezwykle problematycznych, niechętnie współpracują z prostownicą, chociaż nie mam na głowie burzy loków. Niestety, bardzo ciężko je wygładzić, nie pomagają nawet specjalistyczne kosmetyki. Pamiętam, że satysfakcjonujący efekt udało mi się uzyskać tylko raz, gdy w trakcie prostowania użyłam lakieru. Wiem, to zabójstwo dla włosów, ale kiedy to robiłam, byłam na I roku studiów i w ogóle nie słyszałam o olejowaniu, laminowaniu itp. Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray pomaga wygładzić kosmyki. Efekt jest zdecydowanie lepszy niż wówczas, gdy nie używam tego typu produktów. Niemniej włosy nie są idealnie proste, przy głowie pojawiają się delikatne fale, ale tych nie sposób się pozbyć, chociaż wielokrotnie próbowałam.


Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray



Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray – nawilżenie

Preparaty termoochronne mają przede wszystkim chronić moje włosy przed uszkodzeniem w wyniku działania wysokiej temperatury. Nie oczekuję od nich, że zastąpią mi odżywkę czy maskę na bazie emolientów. Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence zapewnia moim puklom dostateczną ochronę przed działaniem rozgrzanej prostownicy, dlatego nie mam pretensji, że omawiany produkt nie wykazuje właściwości nawilżających. Od tego mam szereg odżywek i masek, które znajdują się na wannie w łazience.


Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray


Połysk

Zauważyłam, że po użyciu Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray moje włosy są wyraźnie wygładzone i odbijają światło niczym lustro. Zdaję sobie sprawę, że to po części zasługa prostownicy, a po części omawianego produktu. Niemniej mogę go z czystym sumieniem polecić osobom, które często korzystają z urządzeń do stylizacji włosów.


Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray


Zapach

Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray to kosmetyk, który charakteryzuje się dość specyficznym zapachem. Początkowo obawiałam się, że może zaszkodzić moim wysokoporowatym puklom. Na szczęście pomimo alkoholowych nut nic złego się nie stało. Jestem zadowolona z preparatu termoochronnego od Lee Stafford.

Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray

Opakowanie

Spray termoochronny Lee Stafford znajduje się w plastikowej, półtransparentnej, czerwonej butelce wyposażonej w atomizer, który pozwala rozsądnie dozować produkt.

Wydajność

W związku z tym, iż na co dzień niemal w ogóle nie prostuję włosy, robię to tylko przed większymi wyjściami – wesela, bal karnawałowy, sylwester, Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray z pewnością wystarczy mi na długo. Na razie zużycie jest niewielkie. Tego typu produkty zazwyczaj stosuje się oszczędnie, aby nie obciążyć pukli. Na szczęście na spożytkowanie produktu termoochronnego Lee Stafford mam 24 miesiące od chwili otwarcia.


Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray


Cena

Za opakowanie, w którym znajduje się 200 ml preparatu termoochronnego Lee Stafford musimy zapłacić ok. 49 zł. Cena nie należy do niskich, ale tego typu kosmetyki stanowią inwestycję na kilka miesięcy i tak też staram się patrzeć na wydatki.

Dostępność

Kosmetyki Lee Stafford, które zostały stworzone z myślą o pielęgnacji i stylizacji włosów, są dostępne m.in. w drogeriach Hebe.

Lee Stafford Argan Oil Miracle Heat Defence Spray

Skład

Alcohol denat., Aqua, VP/VA Copolymer, Parfum, Quaternium-70, Bis-PEG/PPG-20/20 Dimethicone, Propylene glycol, Polyquaternium-55, Glycerin, Argania spinosa oil, Linalool, Coumarin, Limonene, Butylphenylethylpropional, Phenoxyethanol, Citronellol, Geraniol, Moringa pterygosperma seed extract, Disodium EDTA, Methylparaben, Butyl methoxydibenzoylmethane, DimethylPABAmidopropyl Laurdimonium tosylate, Isopropylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben.

karminowe.usta


13 komentarzy:

  1. Ale ładne, czerwone opakowanie :) Nie miałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu produkty.
    Rzadko suszę włosy suszarką, nie mówiąc już o prostowaniu, ale taki produkt zawsze mam w łazience na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo, czy nie wypadnie nam jakieś większe wyjście i wówczas taki produkt będzie na wagę złota:)

      Usuń
  3. Masz rację Kochana, można wydać więcej pieniędzy na tego typu kosmetyki, bo z reguły starczają nam one na bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka wydajność rekompensuje nam nieco wyższą cenę:)

      Usuń
  4. w końcu widzę recenzję tego produktu! ja osobiście nie korzystam z urzadzeń do stylizacji ale bardzo ciekawi mnie ta seria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jest warta uwagi - ze swojej strony gorąco polecam maskę do włosów Lee Stafford Argan Oil - wspaniale wygładza pasma i nadaje im zdrowy blask:)

      Usuń
  5. Ja właśnie zgubiłam prostownicę (tak wiem to dziwne) i ani troch nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że lepiej wyglądam po użyciu lokówki niż prostownicy:)

      Usuń
  6. Mam prostownicę od prawie 2 lat. Leży i obrasta kurzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją odkurzam od wielkiego dzwonu, gdy akurat wybieram się na wesele, Sylwestra itp.:)

      Usuń
  7. Mógłby mi się przydać en spray, lokówki nie używam, ale suszarki bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...