Usta w kolorze fuksji – Oriflame Giordani Gold Iconic Lipstick „Fuchsia Divine”

Gdybym miała wskazać kosmetyk do makijażu, bez którego nie potrafię się obejść, niewątpliwie byłaby to szminka. Moja kolekcja pomadek nieustannie się rozrasta, ponieważ nie potrafię oprzeć się ciekawym odcieniom.  W niniejszej notce chciałabym przybliżyć pomadkę Oriflame Giordani Gold Iconic Lipstick „Fuchsia Divine”, która zaskarbiła sobie moją sympatię do tego stopnia, że od kilku tygodni to właśnie ona najczęściej gości na moich ustach. Wprawdzie wspomniana szminka doczekała się krótkiego opisu w ulubieńcach kwietnia, ale uważam, że zasługuje na odrębną recenzję, ponieważ jest świetna!

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine




Kolor

Jeśli podobnie jak ja dobrze czujecie się w fuksji na ustach, koniecznie musicie zapoznać się z pomadką Oriflame. Odcień jest niezwykle głęboki i wspaniale ożywia bladą twarz. W sytuacji, gdy do wyjścia z domu pozostało mi 5 minut, oprószam twarz pudrem, tuszuję rzęsy i nakładam szminkę Giordani Gold Iconic Lipstick „Fuchsia Divine”. Ostatnio polubiłam ten makijażowy minimalizm, po cienie do powiek i eyeliner sięgam sporadycznie. Fuksja to niezwykle wdzięczny odcień, ponieważ ze względu na chłodne, niebieskie tony optycznie wybiela zęby.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Wykończenie

Szminka Oriflame Giordani Gold Iconic charakteryzuje się żelowo-kremowym wykończeniem. Bezpośrednio po jej aplikacji możemy cieszyć się efektem mokrych ust, co przyczynia się do optycznego powiększenia warg.  Połysk, jaki zapewnia „Fuchsia Divine”, nie jest nachalny, nie znajdziemy tutaj żadnych drobinek.  W miarę upływu czasu usta tracą blask, ale wciąż możemy cieszyć się głębokim, nasyconym kolorem.  

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Trwałość

Przyzwyczaiłam się, że pomadki o żelowo-kremowej konsystencji nie grzeszą trwałością i najpóźniej po dwóch godzinach całkowicie znikają z ust. W przypadku Oriflame Giordani Gold Iconic Lipstick spotkała mnie miła niespodzianka. „Fuchsia Divine” utrzymuje się na moich wargach dobrych kilka godzin, zdarza się, iż po powrocie z pracy wciąż widzę ją na ustach. Oczywiście kolor jest mniej intensywny niż tuż po aplikacji, ale makijaż wciąż wygląda dobrze i świeżo.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Pigmentacja

Do tej pory do pomadek o żelowo-kremowej formule podchodziłam jak pies do jeża, ponieważ od szminek oczekuję mocnego krycia. O dziwo, Oriflame Giordani Gold Iconic Lipstick nie funduje mi półtransparentnego wykończenia, za którym nie przepadam, lecz pokrywa usta równomierną warstwą koloru. „Fuchsia Divine”  doskonale maskuje naturalny odcień ust i tuszuje ewentualne  przebarwienia.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Nawilżenie

Jednym z powodów, dla których tak często sięgam po Oriflame Giordani Gold Iconic Lipstick, jest jej działanie nawilżające. Moje usta ostatnio nie znajdują się w najlepszej kondycji, zdecydowanie nie sprzyja im wiatr, który tej wiosny nie chce nas opuścić. W związku z tym nie wyobrażam sobie, że przez 8 godzin mogłabym nosić na wargach matową szminkę. Nieoczekiwanie pomadka „Fuchsia Divine” stała się moją ulubienicą, ponieważ doskonale nawilża, wygładza i zmiękcza usta. Co najważniejsze, po starciu szminki nie pojawia się żaden dyskomfort. Kosmetyk rzeczywiście wywiera pozytywny wpływ na moje kapryśne usta. Podejrzewam, że to zasługa lanoliny, którą dostrzegłam w składzie pomadki. Moje wargi nie od dziś uwielbiają tę substancję.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine



Podkreślanie suchych skórek

Suche, spękane usta nie będą wyglądały dobrze niezależnie od tego, po jaką pomadkę sięgniemy. Warto jednak podkreślić, iż Oriflame Giordani Gold „Fuchsia Divine” nie pełni roli detektora suchych skórek. W przeszłości parokrotnie miałam do czynienia ze szminkami, które wyszukiwały niewidoczne niedoskonałości i koncertowo je podkreślały. W przypadku omawianej pomadki nie musimy się tego obawiać.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Migracja

Swego czasu bardzo narzekałam na pomadkę Wibo Eliksir, która w internecie zbiera przychylne recenzje, ponieważ ze względu na kremową formułę, często migrowała poza kontur ust. W związku z tym, iż wychodząc z domu, nigdy nie mogłam mieć pewności, że wyglądam dobrze, niechętnie sięgałam po wyżej wspomnianą szminkę. Choć Oriflame Giordani Gold Iconic Lipstick również wyróżnia się żelowo-kremową formułą, tutaj nie muszę obawiać się, że po kilkunastu minutach pojawią się nieestetyczne „zacieki”. W tym miejscu zalecam umiar podczas aplikacji pomadki, ponieważ „Fuchsia Divine” nałożona w nadmiarze może zafundować nam różowe plamy na zębach, ale ta zasada obowiązuje w przypadku wszystkich szminek.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine

Konsystencja

Żelowo-kremowa formuła ma wiele zalet, subtelny połysk optycznie powiększa usta, a składniki odżywcze nawilżają wargi. Niestety, obawiam się, że wraz z nastaniem upałów szminka Oriflame Giordani Gold będzie musiała powędrować do lodówki, w przeciwnym wypadku roztopi się niczym czekolada.

Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Zapach

Dodatkowym atutem „Fuchsia Divine” jest jej woń, różane nuty dają nam namiastkę luksusu i zamieniają aplikację szminki w niezwykle przyjemny rytuał.  Choć zapach jest stosunkowo silny, nie utrzymuje się na ustach zbyt długo.


Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine


Opakowanie

Na złoto-czerwonym kartoniku umieszczono wszystkie niezbędne informacje nt. szminki. Właściwe opakowanie wykonano z materiału, który do złudzenia przypomina złoto i wygląda ekskluzywnie. O dziwo, farba jest niezwykle trwała, do tej pory nie pojawiła się ani jedna rysa, chociaż wielokrotnie nosiłam pomadkę w przegrodzie torebki. Opakowanie sprawia wrażenie solidnego, nie otwiera się przypadkowo w kosmetyczce, „przeżyło” również upadek z niewielkiej wysokości.  


Oriflame-Giordani-Gold-Iconic-Lipstick-Fuchsia-Divine

Cena

42,90 zł to standardowa kwota, jaką musimy zapłacić za Giordani Gold Iconic Lipstick, na szczęście szminki z tej serii często można kupić w promocyjnej cenie.


Dostępność

Konsultantki Oriflame, sklep internetowy Oriflame.


karminowe.usta

33 komentarze:

  1. jest cudowna i fantastycznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) W skład serii Giordani Gold Iconic Lipstick wchodzą również delikatniejsze odcienie:)

      Usuń
  2. od kilku lata nie używałam produktów z Oriflame, ale co raz bardziej mnie kuszą ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Oriflame są coraz lepsze, ja również dawno ich nie używałam, powrót do nich okazał się niezwykle udany:)

      Usuń
  3. Kolor jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, brakuje mi jeszcze sukienki w zbliżonym odcieniu:)

      Usuń
  4. Bardzo Ci pasuje ten kolor szminki :) Jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki szmince w odcieniu fuksji twarz od razu wygląda świeżo:)

      Usuń
  5. ladny kolor, ale bardziej mi sie podoba na innych anizeli na sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, podobnie mam z nudziakami, na mojej koleżance wyglądają fantastycznie, a ja prezentuję się w nich nie najlepiej;)

      Usuń
  6. Dawno z tą firmą nie miałam do czynienia, ale kolor pomadki cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to również powrót po latach, dawno nie używałam kosmetyków Oriflame:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio myślałam nad sprawieniem sobie sukienki w kolorze fuksji:)

      Usuń
  8. Bardzo twarzowy kolor. Zgadzam się z dziewczynami, bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuksja jest obok czerwieni kolorem, w którym dobrze się czuję :)

      Usuń
  9. Kiedy w końcu odważę się nałożyć jakiś mocniejszy kolor niż nudziak, fuksja będzie jednym z pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na początek spraw sobie błyszczyk w jakimś intensywniejszym kolorze?:) Takie stopniowe oswajanie się przynosi dobre efekty:)

      Usuń
  10. Bardzo Ci w tym kolorze do twarzy. Dla mnie jednak byłby za intensywny. Preferowałabym coś jaśniejszego i bardziej stłumionego. pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka ma beż z Giordani Gold Iconic Lipstick, do wyboru jest wiele ciekawych odcieni:)

      Usuń
  11. Kolor piękny, wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo dobrze się w nim czuję i często noszę go na ustach:)

      Usuń
  14. Pomadka wygląda bardzo fajnie, eleganckie opakowanie i ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam oglądać takie kolory, ale niestety nie wyglądam w nich dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja również mam parę odcieni, które z przyjemnością oglądam u innych, ale sama nie mogę ich nosić, ponieważ wyglądałabym w nich na chorą.

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...