Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry

Muszę przyznać, że przez wiele lat błyszczyki omijałam szerokim łukiem. Nie mam z nimi zbyt dobrych wspomnień z gimnazjum. Jako nastolatka trafiłam na felerny błyszczyk z wodą, posmarowałam nim usta w środku mroźnej zimy, a potem męczyłam się z bolesnym odmrożeniem. Czasy jednak uległy zmianom. Dzisiejsze błyszczyki nie tylko optycznie powiększają usta, ale też nadają im koloru i dogłębnie nawilżają wargi. Podczas lutowego zapalenia krtani zużyłam cały błyszczyk SinSkin, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Uratował moje usta w trudnym czasie choroby. Dlatego ostatnio zaczęłam nawilżać wargi błyszczykiem Sephora Glossy Cherry. Jak go oceniam? Czy Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry dorównał mojemu ulubieńcowi ze SinSkin?

Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry



Kolor

Tuż po aplikacji Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry pozostawia na ustach wyraźną, czerwoną warstwę koloru. Jednak po kilkunastu minutach zabarwienie warg traci na intensywności, usta są lekko zaczerwienione, ale w taki naturalny sposób jak po wklepaniu niewielkiej ilości tintu.  Muszę przyznać, że bardzo mi się to podoba. Ten błyszczyk nakładam zawsze podczas pracy, ponieważ przynosi mi natychmiastowy komfort, a jednocześnie wyglądam dobrze, gdy odbieram paczki od kurierów.


Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry

Połysk

Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry pozostawia na ustach wyraźny połysk, który  utrzymuje się nawet do 2-3 godzin. Tym samym omawiany kosmetyk optycznie powiększa wargi, co akurat  w moim przypadku wygląda dobrze i nie ociera się o wulgarność. 

Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry

Pigmentacja

Jak na błyszczyk, to omawiany produkt ma całkiem przyzwoitą pigmentację. Jego poprzednik ze SinSkin pozostawiał jedynie delikatną woalkę koloru, a tutaj czerwony pigment jest dość wyraźny, choć nie tak intensywny jak przy aplikacji matowej pomadki. Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry stanowi świetne rozwiązanie dla kobiet, które chcą dopiero oswoić się z czerwienią na swoich ustach.
Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry

Trwałość

Na moich ustach błyszczyk Sephora utrzymuje się do 3 godzin. Jak na tego typu kosmetyk wynik ten można uznać za bardzo dobry i satysfakcjonujący. Oczywiście ściera się podczas mówienia, picia czy jedzenia.

Nawilżenie

Błyszczyk Sephora Glossy Cherry pokochałam za to, jak dogłębnie nawilża moje spierzchnięte usta. Jednak noszenie maseczek dość negatywnie odbija się na moich wargach. Dawno nie miałam takiej pustyni na ustach. Błyszczyk pod względem właściwości nawilżających dorównuje naturalnym balsamom ochronnym.

Aplikator

Gąbeczkowy aplikator o kształcie klepsydry pozwala na precyzyjną aplikację błyszczyka. Ja potrafię go nałożyć bez konieczności zerkania w lusterko, co sprawdza się podczas pracy przy komputerze, gdy nie mam zbyt wiele czasu na poprawianie makijażu.

Wydajność

Błyszczyk Sephora ma dosyć gęstą formułę, dlatego jego zużycie w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy nie jest jakieś duże, choć namiętnie sięgam po ten produkt. Zużyłam może ¼ zawartości opakowania. Bardzo cieszy mnie wysoka wydajność tego błyszczyka.

Cena

Z tego, co pamiętam, Sephora błyszczyk do ust Glossy Cherry kosztuje ok. 40 zł. Jego cena jest adekwatna do jego właściwości i jakości. Zważywszy na wysoką wydajność, nie jest to tak wysoki wydatek, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Błyszczyk ten wystarczy nam bowiem na pół roku. Bardzo cieszy mnie fakt, że kosmetyki Sephora zawsze są zafoliowane, niezależnie od tego, czy kupujemy je stacjonarnie, czy w sklepie online. Ja bardzo nie lubię kupować błyszczyków i szminek w płynie w zwykłych drogeriach, gdzie tego typu produkty nie są należycie zabezpieczone przed rękami osób ciekawskich. Nie jestem bowiem w stanie ocenić, czy błyszczyk ten był wcześniej macany. W przypadku szminek w sztyfcie zawsze mogę ją odkręcić, gdy jestem przekonana do zakupu  zweryfikować, czy gdzieś nie jest ciapnięta.


4 komentarze:

  1. Śliczny kolor, szkoda, że mi takie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda w opakowaniu i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, do mnie jednak by nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek cudny. Wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...