Co zrobić, aby noszenie paska było komfortowe?

Jedne kobiety kochają pasek za to, jak wspaniale podkreśla smukłą talię. Drugie bardzo rzadko po niego sięgają. Ich niechęć zazwyczaj wynika z braku komfortu. Ja nie jestem wielką miłośniczką pasków, bo nie są one zbyt wygodne i praktyczne. Jednak przy odrobinie szczęścia można znaleźć odpowiedni model. Co zrobić, aby noszenie paska było komfortowe?

Co zrobić, aby noszenie paska było komfortowe



Przyznaję, zawsze podoba mi się efekt, gdy Shoelove, Sterla czy Karolina ze Stylizacje.tv założy do jakiejś sukienki pasek.  Ten cudownie podkreśla talię. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, jednak sama niechętnie noszę tego typu akcesoria. Z czego to wynika?

Problem z rozmiarem

Ja noszę ubrania w rozmiarze XS, a mimo to niektóre są luźniejsze w pasie, bo mam naprawdę bardzo szczupłą talię. Nic dziwnego, że znalezienie paska w odpowiednim rozmiarze zawsze stanowiło dla mnie ogromny problem.  W sieciówkach rozmiarówka zaczyna się od rozmiaru S. Zauważyłam, że gdy sama zrobię dodatkową dziurkę, to od niej pasek lubi się psuć. Ponadto zawsze mam nadmiar paska, który smętnie zwisa i nie wygląda to zbyt korzystnie.  Na szczęście w Sinsay czasem można dorwać pasek w rozmiarze XS, który zapięty na ostatnią dziurkę idealnie leży na wysokości mojej talii.  
pasek w rozmiarze xs


Co zrobić z nadmiarem zwisającego paska?

Czasem nawet dobrze dobrany pasek lubi smętnie zwisać, bo jest go za dużo, a nie każde ubranie ma szlufki, przez które możemy go przeciągnąć. Czasem te są stosunkowo mało pojemne i po przyjęciu jednej warstwy paska, drugiej już nie przeciągniemy.  Ja nie lubię, jak coś mi gdzieś dynda. Strasznie mnie to irytuje.

pasek z sinsay

Gdy pasek gniecie

Nie brakuje też pasków, które okropnie gniotą, bo są zbyt twarde. Zauważyłam, że najlepiej sprawdzają się te z gumy, bo są rozciągliwe i elastyczne. Nie są tak twarde jak niektóra ekoskóra. Nosi się je dużo bardziej komfortowo. Z reguły nic z nich smętnie nie zwisa. Jednak paski z gumy są najtrudniej dostępne. Od pewnego czasu w ogóle ich nie widuję w sklepach.
pasek ze sprzaczka w ksztalcie serca


Gdy pasek spada

Jeśli ubranie nie ma szlufek, to pasek lubi spadać, co nie tylko nie wygląda za ładnie, ale jest też strasznie niewygodne i irytujące.  Nie znoszę tego uczucia, gdy pasek migruje, dlatego tak rzadko decyduję się na niego w przypadku sukienki bez szlufek.



8 komentarzy:

  1. Też nie lubię dyndających pasków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest strasznie irytujące, taki dyndajacy pasek tylko przeszkadza, zwłaszcza przy zwierzakach czy niesieniu zakupow :)

      Usuń
  2. Nigdy się chyba nie przekonam do pasków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham paski :) uważam że są świetnym dodatkiem do stylizacji:) ja nie mam problemów z paskami, ale twoje porady i tak przeczytałam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystam z porad! Też nie lubię strasznie, jak pasek jest za długi i po prostu wisi. Wygląda to bardzo nieelegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek przeszkadza podczas zakupów, bo wszędzie tym paskiem zahaczamy...

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...