Aussie intensywna odżywka do włosów zniszczonych z melisą australijską

Nigdy nie widziałam na żywo melisy australijskiej, nie wiem, jak wygląda i pachnie. Niemniej cenię sobie dobre, drogeryjne odżywki do włosów. Moje pukle kochają silikony, więc dlaczego by im ich nie dostarczyć? Przez ponad miesiąc stosowałam regularnie pewien produkt, o którym chciałabym Wam dziś nieco więcej opowiedzieć. Jak spisała się u mnie Aussie intensywna odżywka do włosów zniszczonych z melisą australijską?

Aussie intensywna odżywka do włosów zniszczonych z melisą australijską



Nawilżenie

Moje włosy są wysokoporowate, dlatego też lubią produkty treściwe o silnym działaniu nawilżającym. Aussie intensywna odżywka do włosów zniszczonych z melisą australijską nie jest na pierwszy rzut oka zbyt ciężka, ma dość wodnistą konsystencję, ale dzięki takiemu, a nie innemu składowi, świetnie nawilża moje pukle. Te tuż po użyciu stają się solidnie odżywione.

Wygładzenie

Aussie intensywna odżywka do włosów zniszczonych z melisą australijską bardzo ładnie wygładza moje niesforne kosmyki. Radzi sobie nawet z końcówkami, które u każdej z nas są najbardziej przesuszone. Odkąd stosuję ten produkt, zrezygnowałam z płynnego jedwabiu do włosów.

Miękkość

Stosując odżywkę Aussie, cieszę się włosami miękkimi jak aksamit. Bardzo lubię silikony za to, jak kondycjonują moje wysokoporowate włosy. Cieszę się, że opracowano świetne kosmetyki z tymi związkami.

Rozczesywanie

Aussie intensywna odżywka do włosów zniszczonych z melisą australijską znacznie usprawnia szczotkowanie moich pukli. Zapobiega powstawaniu kołtunów i tym samym niepotrzebnemu wyrywaniu włosów.

Konsystencja

Gładka, dosyć rzadka, a przez to lekka i nieobciążająca włosów formuła sprawia, że nasza fryzura prezentuje się znacznie lepiej.

Zapach

Kwiatowa, nieco słodka, aczkolwiek przyjemna dla moich nozdrzy. Nie umiem jej porównać do niczego konkretnego. Nie ma tutaj jakichś charakterystycznych nut zapachowych.

Cena i dostępność

Odżywki Aussie są dostępne w drogeriach Rossmann w cenie ok. 28 zł.

8 komentarzy:

  1. Moje włosy też lubią silikony, ale Aussie zdecydowanie mnie nie kusi. Mimo wszystko cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio szukałam opinii o samej marce Aussie, chyba wypróbuję coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, to naprawdę dobre, drogeryjne odżywki do włosów:) Ja sprawiłam sobie kolejną, ale z innej serii:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też stosunkowo niedawno poznałam markę Aussie:)

      Usuń
  4. Kiedyś lubiłam bardzo ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...