Zagubiona – Katarzyna Michalak


Zagubiona stanowi drugi tom Trylogii autorskiej, czytałam pierwszą część, zachwyciła mnie, dlatego ucieszyłam się, że zyskałam możliwość zapoznania się z jej kontynuacją. Od razu powiem Wam, że nie wszystkie powieści Katarzyny Michalak wzbudzają we mnie jednakowe emocje. Jeśli podobnie jak ja lubicie starsze książki tej popularnej, polskiej pisarki Zagubiona z pewnością przypadnie Wam do gustu. Ja wielokrotnie się wzruszyłam, czytając tę książkę.

Zagubiona Katarzyna Michalak





Weronika przeżywa bardzo trudne chwile. Wciąż pamięta smak swojego pierwszego pocałunku, jego czuły dotyk, zapach jego skóry i momenty, w których była najszczęśliwszą kobietą na świecie. Tak właśnie działa pierwsza miłość. Gdy zakochujemy się tak na serio, otwieramy swoje serce na drugą osobę, rozstanie boli szczególnie mocno. Weronika czuje się zdradzona i oszukana. Ktoś wyrwał z niej serce i pozostawił wewnątrz pustkę, która daje się we znaki głównej bohaterce. Weronika w trudnych chwilach nie może liczyć na bliskich, ponieważ ci zamiast ją wspierać, tylko dodatkowo ją ranią. Pomocną dłoń do młodej kobiety wyciągają obcy ludzie. To właśnie przyjaciele pomagają jej podjąć walkę o szczęście.

Wydawałoby się, że los nie może jeszcze mocniej doświadczyć Weroniki, tymczasem nie ma dla niej litości. Kobieta popełnia kolejne błędy, spotyka na swej drodze niewłaściwych ludzi, przez co traci zaufanie do całego świata. Kolejne porażki dobijają Weronikę, która ma bardzo proste oczekiwania – pragnie jedynie zaznać szczęścia i miłości. W trudnych chwilach to właśnie wspomnienie pierwszej miłości dodaje Weronice sił do działania.

Czy Weronika i Wiktor dadzą ponownie szansę miłości? A może to, co ich kiedyś połączyło, dziś jest już tylko wspomnieniem, czymś, co bezpowrotnie minęło?

Zagubiona to powieść, która porusza najczulsze struny naszej duszy. Jej bohaterowie przekonują się na własnej skórze, jak los potrafi być przewrotny. Zagubiona to powieść pełna skrajnych emocji, które burzą uporządkowany świat. To książka, od której nie sposób się oderwać, trzymając jednocześnie kciuki za Weronikę, która tyle już wycierpiała. Czy uda jej się w końcu odnaleźć upragnione szczęście?

Zagubiona pokazuje, że Katarzyna Michalak wciąż jest w stanie napisać piękną, wzruszającą powieść podobną do tych, które przed lata zachwyciły mnie do tego stopnia, że odtąd nie jestem w stanie przepuścić żadnego tytułu jej autorstwa. Gorąco Wam ją polecam.

4 komentarze:

  1. Od Michalak czytałam tylko jedną książkę i była całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam, tym bardziej, że żadnej książki autorstwa Pani Michalak nie czytałam 😉

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...