Kosmetyki do opalania Avon


Avon ma bardzo bogatą ofertę kosmetyków, akcesoriów do makijażu, a nawet biżuterii, torebek i odzieży. Wiele produktów tej marki stanowi mój obiekt pożądania, gdy przeglądam katalogi. Ostatnio w moje ręce wpadły kosmetyki do opalania Avon, które wyglądają naprawdę obiecująco. Co będę testowała przez najbliższe tygodnie?

Avon Care Sun krem do twarzy SPF 30



Avon Care Sun spray do ciała SPF 30

Dla jednych kobiet opalenizna to obiekt pożądania, ja akurat lubię swoją jasną skórę. Niestety, w tym roku słońce mnie trochę złapało, a wszystko to zasługa Biotebalu, którym wzmacniam swoje włosy. Dopiero Daria mnie uświadomiła, że biotyna uwrażliwia na słońce. W związku z tym, iż nie przepadam za hebanową skórą i staram się zachować jej naturalny, blady odcień, korzystam z kosmetyków do opalania. Avon Care Sun spray do ciała SPF 30 to niewątpliwie rozwiązanie wygodne w użyciu, a wszystko to zasługa atomizera. O wiele łatwiej rozpyla się kosmetyk na całym ciele, niż wmasowuje gęstą emulsję. SPF 30 to średnia ochrona, u mnie prawdopodobnie sprawdzi się popołudniami, gdy wychodzę ze znajomymi na miasto. Na pewno nie użyłabym SPF 30, gdy wiem, że spędzę cały dzień na świeżym powietrzu. Doskonale zdaję sobie bowiem sprawę, że to za mała ochrona. Wprawdzie w ciągu dnia dokładam kolejne porcje kosmetyku, ale im mocniejszy faktor, tym lepiej dla mojej skóry.
Avon Care Sun spray do ciała SPF 30

Avon Care Sun krem do twarzy SPF 30

Są panie, które tak bardzo pożądają opalenizny, że chodzą na solarium. Ja jednak wolę nie wystawiać twarzy na działanie promieni UV, gdyż przyspiesza to procesy starzenia się skóry. Poza tym lubię swoją bladość. Ostatnio trochę się opaliłam, ale tragedii nie ma. Zamierzam nadal zabezpieczać lico. Pomoże mi w tym Avon Care Sun krem do twarzy SPF 30.
Avon Care Sun krem do twarzy SPF 30


Avon Care Sun balsam z beta-karotenem przyspieszający opalanie

Ja nie powinnam i nie lubię się opalać, zatem ten kosmetyk na pewno pójdzie do którejś z koleżanek. Myślę, że przypadnie komuś do gustu, bo produkty Avon są naprawdę dobrej jakości. Używałam ich balsamu do opalania, bardzo dobrze się wchłania i całkiem nieźle chroni.
Avon Care Sun balsam z beta-karotenem przyspieszający opalanie

Avon Care Sun chłodzący spray po opalaniu

Wielkiego plażowania nie planuję, ale naprawdę warto mieć pod ręką taki kosmetyk, gdyż każdy z nas jest narażony na poparzenie słoneczne. Czasem źle rozsmarujemy balsam do opalania. Kiedy indziej zapomnimy o ponownej aplikacji. Zdarza się też, że wyjdziemy z domu tylko na chwilę i się nie pokremujemy, a skóra potem piecze niczym przypalana żywym ogniem. Avon Care Sun chłodzący spray po opalaniu zawiera pantenol, który wykazuje właściwości łagodzące.

Avon Care Sun chłodzący spray po opalaniu


Avon Sun SPF 30 balsam do ust

Warto pamiętać, iż w profilaktyce czerniaka i raka skóry liczy się nie tylko ochrona tego, co najbardziej oczywiste, czyli skóry twarzy i ciała, ale też ust i gałki ocznej. Wargi zabezpieczamy balsamem ochronnym z filtrem dedykowanym tej części ciała. Natomiast oczy chronimy przez promieniami UV, nosząc okulary przeciwsłoneczne, które rzeczywiście zawierają filtry.
Avon Sun SPF 30 balsam do ust

Avon wiatraczek w postaci flaminga

Mam wielką słabość do ptaków, w tym do flamingów, które wyglądają uroczo na żywo i w filmach rysunkowych. Wiatraczek napędzany bateriami to świetny gadżet. Spakuję go sobie do torebki i będę używała w autobusie, dojeżdżając do pracy w upalne dni. Wiatraczek wygląda bardzo designersko.
Avon wiatraczek w postaci flaminga

Avon pojemnik do spryskiwania

Napełniamy go wodą, po czym spryskujemy twarz, ramiona, szyję i mamy choć krótką chwilę wytchnienia w upalne dni. Do pojemniczka można też przelać ulubiony hydrolat, płyn micelarny lub tonik. To naprawdę świetny gadżet genialny w swej prostocie.
Avon pojemnik do spryskiwania

PS Notka opublikowana automatycznie.

1 komentarz:

  1. kurcze w tym roku co dla mnie dziwne jakoś dośc fajnie się opalam, teraz jakiś przyspieszacz zamiast dużego filtra by mi się przydał
    Z Avonu mam jak na razie mało kosmetyków. Czasem skusze się na żel pod prysznic. No i mam świetny micel tej marki

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...