Zlot blogerek urodowych w Opolu - weź udział w spotkaniu!

Zloty blogerek stanowią doskonałą okazję do nawiązania nowych znajomości, w związku z tym, iż w Opolu dawno nie organizowano tego typu spotkań, razem z Moniką postanowiłyśmy to zmienić. W ostatnich czasie odkryłam sporo blogów prowadzonych przez dziewczyny z mojego regionu, w związku z tym mam nadzieję, że znajdą się osoby chętne na spotkanie. Zlot odbędzie się w sobotę 7 listopada o godzinie 13:00 w jednym z lokali, wstępnie jesteśmy umówione z Coffee Moment przy ul. Koraszewskiego w Opolu (nieopodal katedry). Jeśli masz ochotę na spędzenie jesiennego popołudnia w miłej atmosferze i nawiązanie nowych znajomości, już dziś zgłoś chęć uczestnictwa;)

zlot-blogerek-urodowych





O uczestnictwie w zlocie nie decyduje kolejność zgłoszeń, każde nadesłane od 23 września do 2 października włącznie będzie traktowane tak samo. Choć spotkanie odbędzie się w Opolu, serdecznie zapraszamy dziewczyny z różnych części Polski do wspólnych pogaduch przy ciepłym napoju i czymś słodkim.  Ze względu na ograniczony metraż Coffee Moment zlot będzie miał charakter kameralny. Chciałybyśmy Was lepiej poznać, dlatego prosimy o podanie kilku informacji. Chęć uczestnictwa w zlocie możecie zgłaszać w komentarzach pod tym postem, uzupełniając następujące dane:
zlot-blogerek-Opole
- imię
- miejsce zamieszkania
- link do bloga
- tematyka bloga
- staż blogowania.

Czas na nadsyłanie zgłoszeń upływa 2 października o godzinie 23:59.  Listę uczestniczek zlotu postaramy się opublikować w ciągu tygodnia, tj. do 9 października włącznie. Jeśli jesteś zainteresowana zlotem i chciałabyś zadać jakieś pytanie, pisz śmiało na maila karminowe.usta@gmail.com  lub do Moniki paula_93@vp.pl Osobom spoza Opola chętnie pomożemy dotrzeć na miejsce spotkania.  Jeszcze raz serdecznie zapraszamy wszystkie blogerki urodowe  7 listopada do Coffee Moment przy ul. Koraszewskiego. Jeśli chcesz wziąć udział w zlocie i poinformować o nim swoje czytelniczki, możesz wykorzystać logo Moniki przygotowane specjalnie z myślą o jesiennym spotkaniu.

karminowe.usta


25 komentarzy:

  1. szkoda że tak daleko, bo inaczej chętnie bym się zgłosiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie będzie nam dane się spotkać...

      Usuń
  2. już zgłosiłam się u Moniki ;)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zainteresowana zlotem;)

      Usuń
  3. Kiedyś mieszkałam w tamtych okolicach teraz niestety od kilku lat mieszkam na drugim końcu Polski :/ udanego spotkania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie na pewno będzie udane:) Na zlotach blogerskich zawsze ładuję akumulatory;)

      Usuń
  4. Powodzenia w organizacji! :) Ja się nie zgłaszam, bo już do końca roku nie mam wolnych weekendów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że wszystkie weekendy do końca roku masz zajęte...

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że nigdy nie byłam w Opolu, ale chętnie bym się wybrała i spotkała z Wami jeszcze raz:)

    - imię: Agnieszka
    - miejsce zamieszkania: Wrocław
    - link do bloga: http://ciekawekosmetyki.pl
    - tematyka bloga: głównie kosmetyczna
    - staż blogowania: od lipca 2014

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę, ja chce! :)
    Fajnie byłoby się spotkać :)
    - imię: Daria
    - miejsce zamieszkania: Opole
    - link do bloga: http://darusia994.blogspot.com/
    - tematyka bloga: makijażowo - kosmetyczna
    - staż blogowania: od maja 2012

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się z Wami spotkała, zwłaszcza że jeszcze nie miałam okazji brać udziału w żadnym spotkaniu blogerskim ;)
    - imię: Ewellina
    - miejsce zamieszkania: Wrocław
    - link do bloga: http://evelyns50shadesofred.blogspot.com/
    - tematyka bloga: kosmetyczna (pielęgnacja + makijaż)
    - staż blogowania: od sierpnia 2014

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że w tym czasie nie będę w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, że nie uda nam się spotkać:(

      Usuń
  9. Zgłosiłam się już u Moniki! :) Do tej kawiarenki jeszcze nie zawędrowałam w ciągu roku studiowania :) A nie myślałyście może o klubokawiarni Kontakt? Odbywał się tam w kwietniu OpolBlog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że podałaś propozycję ;) obczaimy lokal na pewno ;)

      Usuń
    2. Kontakt został zamknięty pod koniec sierpnia. Właściciel wyjeżdża z Opola i musiał zrezygnować z prowadzenia interesu. Z mojego balkonu widać Kontakt i niestety na razie nie zanosi się na to, aby lokal miał zostać przez kogoś przejęty. A szkoda, bo ma dobrą lokalizację (blisko UO) i specyficzny klimat.

      Usuń
    3. Ach, nie ma mnie w Opolu przez wakacje, to nie wiedziałam. Strasznie szkoda!

      Usuń
  10. Życzę udanej zabawy, ja tego dnia muszę być gdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, z pewnością będziemy się świetnie bawić na zlocie;)

      Usuń
  11. Udanej zabawy dziewczyny, szkoda że do Opola mam spory kawał drogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, czasem ogranicza nas odległość...

      Usuń
  12. Dawno nie byłam na takim spotkaniu :) tak więc zgłaszam się :)
    - imię: Anita
    - miejsce zamieszkania: Wrocław
    - link do bloga: anitk4.blogspot.com
    - tematyka bloga: kosmetyczna (recenzje, makijaże, paznokcie)
    - staż blogowania: październik 2011

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym wzięła udział, bo do Opola mam 30 min jazdy, ale w tym dniu wypada moja impreza osiemnastkowa ;/ no trudno
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że termin spotkania Ci nie odpowiada, ale może kiedy indziej uda nam się poznać na jakimś zlocie:)

      Usuń
  14. Zapraszam do mnie ! Pozdrawiam :* http://myaloveshair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...