Poszerzenie tematyki bloga - prośba o opinie

Przez kilka miesięcy zastanawiałam się nad poszerzeniem tematyki bloga. Obok recenzji kosmetyków chciałam zamieszczać notki poświęcone książkom, które przeczytałam i uważam za wartościowe. W końcu założyłam bloga, na którym dzielę się swoimi literackimi odkryciami. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że rozdrabnianie się nie jest dobrym pomysłem. Żyjąc w ciągłym niedoczasie, trudno prowadzić dwa blogi. 



W internecie od pewnego czasu obserwuję ciekawy trend. Blogerki, które zaczynały od recenzji kosmetyków, coraz częściej zamieszczają przepisy na ciasta, dietetyczne obiady itp. Nie brakuje też miejsc, gdzie nad notką nt. szamponu można znaleźć informacje o ćwiczeniach na siłowni.

Nie ukrywam, że poszerzenie tematyki bloga coraz bardziej mnie kusi. Zanim jednak podejmę ostateczną decyzję, chciałabym poznać Wasze zdanie. Czy przeszkadzałaby Wam notki poświęcone książkom, które pojawiałyby się okazjonalnie? Raczej nie zdominują one recenzji kosmetyków.  Zdaję sobie sprawę, że niektórzy preferują blogi, które ściśle trzymają się jednej tematyki. Miłośników fitnessu niekoniecznie interesują strony poświęcone modzie itp. Czekam na Wasze opinie.

karminowe.usta

54 komentarze:

  1. To Twój blog;-) Mi osobiście recenzje książek, płyt czy filmów absolutnie nie przeszkadzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że większości komentujących nie przeszkadzają recenzje książek, płyt itp.:)

      Usuń
  2. Jeżeli lubię autorkę (a ciebie sympatią darzę), to nie będzie mi przeszkadzało nawet wtedy, gdy zacznie pisać o kiszeniu ogórków i będzie porównywała rozmiary słoików :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja poproszę krótki pościk o kiszeniu ogórków, bo mi zawsze miękkie wychodzą :(

      Usuń
    2. Zoila, dziękuję za miłe słowa:)

      Monika, nie tylko Tobie wychodzą miękkie;) Jestem antytalenciem kulinarnym. Najlepiej radzę sobie z sałatkami:D

      Usuń
  3. Ja sama zaczęłam pomału poszerzać tematykę bloga, więc jeśli Ci to sprawia przyjemność to i ja z przyjemnością o tym poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że coraz częściej masz luźne, life`stylowe posty:)

      Usuń
  4. Jestem za, nudno jest czytać o samych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu czuję niedosyt, pisząc wyłącznie o kosmetykach:)

      Usuń
  5. Mi się wydaje, że to dobry pomysł, fajnie, że chcesz zająć się czymś jeszcze. A jeżeli komuś nie będzie to odpowiadało, to nie musi czytac notki na inny temat, przecież każdy post ma tytuł więc od początku widać co się czyta :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, świetny pomysł. Ostatnio czytam sporo książek, więc chętnie zainspiruję się jakimiś ciekawymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo dobry pomysł, wiele ciekawych książek wyhaczyłam dzięki blogerkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam coś o książkach :) Ucieszą mnie również przepisy kulinarne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisów raczej nie będę publikowała, ponieważ nie wykazuję uzdolnień w materii kulinarnej:)

      Usuń
  9. To Twój blog i raczej nie przeszkadzałyby mi posty o innej tematyce, ja jednak nie jestem przychylna temu trendowi na mieszanie tematów. Blogi, które są o wszystkim, są jednocześnie o niczym chociaż skupiają większą publiczność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, uwielbiam czytać książki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka pozwala odprężyć się po dniu pełnym mocnych wrażeń:)

      Usuń
  11. Kocham książki :) jak dla mnie to może być taki post codziennie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wśród blogerek kosmetycznych jest wiele miłośniczek książek:)

      Usuń
  12. Ja jestem jak najbardziej za poszerzeniem tematyki bloga :) Chętnie poczytam recenzje książkowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu co prawda pierwszy raz, więc mogę powiedzieć tylko tyle, że ja bardzo lubię różnotematyczne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to Twój blog, Ty go tworzysz, no i nie ma obowiązkowej zasady prowadzenia jednotematycznych blogów :) rozumiem, że osoby prowadzące bloga miewają kilka lub nawet wiele zainteresowań choć nie zawsze wszystkie przedstawiają w swoim blogu (lub blogach), to kwestia własnego wyboru a wybór przedstawiania różnorakiej tematyki w jednym blogu dla mnie jest bardzo sensowny, popieram. jeśli kogoś nie będzie interesował jakiś wpis to go sobie najwyżej ominie, i tyle, z drugiej strony może pojawić się jakieś nowe grono odbiorców, przecież to także wybór czytelników co chcą przeczytać - wszystko mogą nic nie muszą :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tematyka książkowa bardzo mnie interesuje, więc jestem za; lubie różnorodność na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój pomysł spotkał się z ciepłym przyjęciem:)

      Usuń
  17. Poszerz, ma Ci to sprawiać przyjemność! Sama zmieniłam tematykę bloga :)

    Całuski
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za ponieważ uwielbiam czytać książki a co za tym idzie chętnie przeczytam recenzję książki którą przeczytalas i uwazasz za wartościowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem za - też sama dodaję jakieś notki na temat muzyki czy książek i raczej to w niczym nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem za, choć to "nie jest dobra tendencja" według PR-ów kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć PR-owcy kosmetyczni są sceptycznie nastawieni do takich działań, zaryzykuję:)

      Usuń
  21. jasne że pisz o tym o czym masz ochotę, Twój blog, Twoje przemyślenia, chcesz się czymś podzielić innym niż recenzja kosmetyku to się dziel :) mój blog niby jest o makijażu np ale wrzucam czasem przepis na ciasto jak mi dobre wyjdzie albo parę zdjęć z jakiejś wycieczki, bo dlaczego nie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie jestem za, jestem książkoholikiem, a jak podpatrzę coś ciekawego u innych, to tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli czujesz, że chciałabyś się dzielić swoimi opiniami na blogu, to czemu nie? Prowadzenie dwóch blogów faktycznie może być uciążliwe, ja ostatnio mam sama natłok obowiązków i trochę się nie ogarniam. Sama osobiście wolę sobie takie rzeczy rozdzielać, tj. na blogu piszę o kosmetykach (ale też zdarzały mi się recenzje filmów, książek, czy przepisy), Instagram kręci się głównie wokół jedzenia, a recenzje i inne teksty publikuję w ramach współpracy z portalem kobiecym. Na pewno z ciekawością będę czytać Twoje recenzje, lubię Twój styl, więc to o czym piszesz przestaje być priorytetem. Zwłaszcza, że można zrobić serię, na przykład "książkowe poniedziałki" i nie ma chaosu, kogoś nie interesuje, to nie czyta i tyle :) Moim zdaniem dobry pomysł. Czekam na pierwszą recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:) Warto wprowadzić cykl, który będzie uzupełnieniem pierwotnej tematyki bloga:)

      Usuń
  24. Wg mnie powinnaś pisać o tym co Ciebie interesuje tak aby blog sprawiał Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pisać o kosmetykach, ale od pewnego czasu odczuwam niedosyt;)

      Usuń
  25. możesz pisać o czym tylko chcesz. To Twój blog i jeśli ktoś polubił cię za wcześniejsze wpisy zostanie z Tobą na dłużej. Kosmetyki nie są całym życiem a mała odskocznia nikomu źle nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że od pewnego czasu bawisz się modą:)

      Usuń
  26. Bardzo chętnie poczytam, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama również zamieszczam posty książkowe i filmowe między recenzjami kosmetyków więc chętnie poczytam i u Ciebie takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś otwarta na poszerzenie tematyki bloga:)

      Usuń
  28. najważniejsze to pisać o tym co nam aktualnie w duszy gra..
    Jeśli czytasz coś ciekawego to pewnie, że warto sie tym pochwalić ze swoimi czytelnikami. Może akurat komuś opisywana przez Ciebie pozycja wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu namiętnie czytam książki i powoli przestaje mi wystarczać portal Lubimyczytac.pl:)

      Usuń
  29. Jako kosmetyczny i makijażowy mól książkowy, łączę się z Tobą w związku z tym pomysłem:) Ja chętnie poczytam także o książkach, gdyż towarzyszą mi one na co dzień tak samo, jak kosmetyki i make-up ;) Ciekawa jestem co czytasz, może się zainspiruję. Przy okazji zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam głównie kryminały i thrillery, ale często też sięgam po powieści psychologiczne i obyczajowe;)

      Usuń
  30. Super sprawa.
    Uwielbiam i książki i kosmetyki, więc od razu dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...