Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana

 

Lubię poznawać nowe perfumy.  Zawsze można bowiem w ten sposób odkryć jakąś perełkę. Jedne zapachy podobają się mnie, drugie mojej mamie, a są też takie, które żadnej z nas nie przypadły do gustu. Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana od początku mnie zaintrygowała przez zawartość różowego pieprzu. Czy polubiłam ją? Zapraszam na krótką recenzję.

 

Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana

Różowy pieprz jest tutaj wyczuwalny, nadaje całej kompozycji pikanterii oraz zmysłowości. Wyczuwam także swoją ukochaną magnolię, która skradła moje serce w perfumach Avon Artistique.  Ten kwiatowy akord doprawiony zmysłowości różowego pieprzu bardzo przypadł mi do gustu. Nie miałabym nic przeciwko, gdyby producent się ograniczył do tego duetu. Mam duży problem z oceną tych perfum, bo z jednej strony jest w nich coś, co lubię, a z drugiej coś psuje odbiór. Tym czymś jest karmelowy popcorn. Dla mnie ciut za mocny i za słodki. Nie pasuje mi jako domknięcie całej kompozycji. Moja mama jest bardzo zadowolona z tego zapachu, ale mamy nieco inny gust. Ona, gdy ta słodka aura się ulotni, zachwyca się zmysłowością pieprzu i magnolii.  Połączenie to jest bardzo oryginalne, ja nie potrafię przeczekać tej godziny, aby karmelowy popcorn  opuścił moją skórę. Nie uważam jednak, że to brzydki czy zły zapach, po prostu nie trafia w mój gust. Poleciłabym go wszystkim miłośniczkom świeżych kompozycji, które otulają skórę niczym ciepły sweter.

 

Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana

Pod względem trwałości Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana wypada bardzo dobrze. Utrzymuje się na skórze od rana do późnego wieczora. W ciągu dnia nie trzeba ponawiać jej aplikacji, co bardzo mnie cieszy, bo ja większość czasu spędzam poza domem, a nie lubię nosić przy sobie ciężkich rzeczy takich jak flakon perfum.

 

Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana

Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana bardzo ładnie rozwija się na skórze. Nie można tej kompozycji zarzucić monotonii. Ja nie lubię zapachów, które wciąż są takie same, ponieważ szybko mi się nudzą i stają się męczące. Tutaj ten problem nie występuje.

 

Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana

Flakon utrzymany w różowo-fioletowej kolorystyce wygląda przepięknie i zachęcająco. Cena także nie jest wygórowana. Obecnie Avon Far Away Rebel & Diva woda perfumowana kosztuje 49,99 zł,  jest bowiem objęta promocją.  Jeśli lubicie kompozycje Cacharel, to z tych perfum także będziecie zachwycone. Jest tutaj bowiem sporo słodyczy:)


6 komentarzy:

  1. Miałam podstawową wersję i miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat używam tylko klasyka Far Away, piękny jest również Infinity, ten nie przypadł mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ogólnie seria Far Away nie odpowiada w 100 procentach. Jest dla mnie ciut za słodka, ale moja mama chętnie siega po te perfumy. To kwestia gustu :)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...