Sephora Surprise Mug, czyli kubeczek z magicznymi gwiazdkami


Uwielbiam rzeczy, których przeznaczenie nie jest wcale takie oczywiste. Tak też było w przypadku Sephora Surprise Mug. Ten kubeczek od razu skradł moje serce. Mam 5 papug, kocham naszych skrzydlatych przyjaciół, toteż nie mogłam przejść obojętnie obok uroczej sówki. Gdy zobaczyłam, że gwiazdki służą do kąpieli, tym większe ogarnęło mnie chciejstwo. Uwielbiam wszelkie umilacze, które można umieścić w wannie i rozkoszować się ich zapachem, tudzież pianą czy efektem musującym.

Sephora Surprise Mug, czyli kubeczek z magicznymi gwiazdkami




Sephora Surprise Mug zawiera białe gwiazdeczki, każda z nich została zabezpieczona folią ochronną. Jest to dosyć problematyczne, ponieważ ciężko się ją zdejmuje. Z drugiej strony dzięki zabezpieczeniu gwiazdki nie sklejają się, nie łapią wilgoci z otoczenia i nie kruszą się.

Po wrzuceniu do wanny, która wypełnia się wodą, gwiazdeczka zaczyna musować. Sephora Surprise Mug uwalnia wówczas przepiękny zapach. Mnie oczarowała ta lekka, kwiatowa woń. Ma w sobie coś pudrowego i otulającego skórę. Z jednej strony gwiazdeczki pachną dość wyraziście, z drugiej strony owa woń nie należy do duszących. Niestety, praktycznie w ogóle nie utrzymuje się na skórze. Czuć ją jedynie w powietrzu wypełniającym łazienkę.

Sephora Surprise Mug, czyli kubeczek z magicznymi gwiazdkami


Gwiazdeczki z Sephora Surprise Mug nie wywołały u mnie reakcji alergicznej. Po ich użyciu nie odnotowałam pieczenia, swędzenia czy zaczerwienienia. Mam wrażliwą skórę, jednak nawet ona doskonale je toleruje.

Sephora Surprise Mug to świetna propozycja prezentu, zbliżają się mikołajki, a następnie Boże Narodzenie. To czas, kiedy wiele z nas nie wie, co podarować najbliższym. Taki kubeczek pozostanie z osobą obdarowaną na dłużej, będzie służył do parzenia herbaty czy kakao. Sówka jest naprawdę urocza i cieszy oko. Z kolei 9 gwiazdek będzie urozmaicała kąpiel przez ponad tydzień. Za Sephora Surprise Mug zapłacimy 49 zł, cena nie należy do wygórowanych.

15 komentarzy:

  1. ten kubeczek jest przeuroczy <3
    cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cieszy, gdy na niego patrzę. Jest przeuroczy<3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Marzy mi się siatka z bawełny z uroczą sówką:)

      Usuń
  3. Myślę, że jest to świetna propozycja na mikołajki :) uroczy kubek a do tego gwiazdki które umilą Nam kąpiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne! Chciałabym coś takiego na prezent. Naprawdę cudowny kubeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ładnie się prezentuje, że naprawdę można go bez obaw podarować komuś w mikołajki:)

      Usuń
  5. Ładny kubek, choć cena dla mnie taka sobie za kubek i pastylki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie należy do niskich, z drugiej strony to fajny upominek:)

      Usuń
  6. Wygląda naprawdę dobrze :) Co do ceny, to cóż... Dzisiaj trzeba płacić za takie gadżety :) Chociaż faktycznie sporo rzeczy można znaleźć w sieci o wiele taniej. Ja ostatnio sprawdzałem, jak tanio wysłać rower kurierem i przyznaję, że mnie to pozytywnie zaskoczyło. Warto pójść tym tropem i znaleźć dla siebie tani prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam wanny, więc pastylki i tak by mi się nie przydały, ale kubek jest przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja na szczęście mam wielką, wygodną wannę;)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...