Moda na ozdobne staniki


Jestem w swoim żywiole, co może potwierdzić Daria. W Esotiq pojawiła się nowa kolekcja bielizny, która jest przecudowna. Tylu pięknych modeli staników już dawno nie widziałam w takim stężeniu na metr kwiadratowy. Moda na ozdobne staniki przywędrowała do sieciówek dostępnych w każdym większym centrum handlowym. Bardzo mnie to cieszy, bo nie należę do osób, które zadowalają się gładkim, cielistym biustonoszem. Wiem, że posiada on duże walory praktyczne, ale bielizna ma też cieszyć oko. Jako stanikomaniaczka czuję się urzeczona nową kolekcją Esotiq, o której postanowiłam Wam dzisiaj troszkę opowiedzieć.
esotiq czerwony stanik




Biżuteria na plecach

Jak zobaczyłam ten złoty wisiorek na plecach, byłam w siódmym niebie i od razu wzięłam stanik do przymierzalni. Uwielbiam, gdy na biustonoszu coś się dzieje. A tutaj zakładamy stanik, a z tyłu mamy piękny, złoty wisiorek. To biustonosz idealny do bluzek z mocniej wykrojonymi plecami, gdy chcemy wyglądać seksownie.

Koronkowy pas w pasie

Stanik jest normalny, ale pod spodem mamy puszczony koronkowy pas, który oplata talię. Wygląda to bosko. Bardzo lubię takie udziwnienia w bieliźnie. Zawsze to coś nowego, nietypowego. Oryginalność w przypadku bielizny jest u mnie w cenie. O dziwo, te wszystkie staniki Esotiq są bardzo wygodne. Ten pas nijak mi nie przeszkadza w ciągu dnia;)

esotiq zielony stanik


Szerokie, koronkowe ramiączka

Bardzo podoba mi się moda na koronkę. Teraz w Esotiq można znaleźć staniki, które mają z przodu szeroki, koronkowe ramiączka. Są one mięciutkie i delikatne dla skóry. Pięknie prezentują się, gdy minimalnie wychodzą spod bluzki.

Ozdobne motylki

Do bokserek dobrze jest założyć stanik z motylkami. Te z Esotiq są bardzo fajne. Motylki wykonano bowiem z pięknej koronki, a spinamy je srebrnym zatrzaskiem, który pięknie się prezentuje.
esotiq czerwone stringi


Siateczka nad miseczkami

Biustonosze z siateczką u góry wspaniale zbierają piersi. Ten prześwitujący skrawek materiału sprawia, że biust wygląda jeszcze bardziej kusząco. Muszę przyznać, że początkowo miałam do tego modelu równie sceptyczne podejście co Daria, jednak ostatecznie zmieniłam zdanie.

Czerwone, zielone, fioletowe i turkusowe staniki w natarciu

Uwielbiam kolor. Czerń też darzę wielkim sentymentem, niemniej beże i biele pasują mi już dużo mniej. Gdy zobaczyłam, że na jesień i zimę przygotowano czerwone, fioletowe, zielone i turkusowe komplety, doznałam szoku. Był to jednak bardzo pozytywny stan, gdyż kocham kolor i zawsze narzekam na jego brak w sklepach z bielizną. Fioletowy stanik, niestety, nie leżał tak, jak sobie tego życzyłam. Turkusowy także nie, ale zielony i czerwony wrócił ze mną do domu.

Sznureczki do wiązania

Muszę przyznać, że początkowo nie wiedziałam, o co chodzi z tymi sznureczkami dołączonymi do biustonosza, ale teraz już rozumiem, o co w tym wszystkim chodzi. Sznureczek wiążemy dookoła szyi niczym biżuterię. No i mamy bardzo zmysłowy komplet.

Zdobienia na mostku

Wszelkiego rodzaju świecidełka, kamyczki itp. to rzeczy, które cieszą taką sroczkę jak ja. Uwielbiam takie rzeczy, dlatego bardzo spodobał mi się szaro-różowy stanik. Może jeszcze po niego wrócę po kolejnej wypłacie;)

15 komentarzy:

  1. Faktycznie piękne bielizna
    A jak w Esotiq wygląda rozmiarowka i ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiarówka zaczyna się od 65 B i jest chyba do 85 F - górnej granicy nie jestem pewna, ale jest dość niska, bo moja przyjaciółka ma problem ze znalezieniem stanika, choć nie ma bardzo dużego biustu, lecz duży. Generalnie jednak noszę 60, a tam pasują mi 65, więc trzeba sobie dodać 5 centymetrów do swojego obwodu. Jeśli nosisz np. 70 C, to powinnaś zerknąć na 75 B.

      Cenowo nie jest źle, jak się założy kartę stałego klienta i chodzi na zakupy z przyjaciółką. Normalnie stanik kosztuje 140 zł, potem są wyprzedaże sezonowe i spada do 70-80 zł. Często jednak są jakieś super promocje. Np. zrób zakupy za 270 zł, licząc od ceny regularnej, odbierz bon w wysokości 100 zł. Wtedy wychodzą Ci 2 staniki za 170 zł, czyli 1 za 85 zł.

      Usuń
  2. śliczne są te staniczki, ale niestety Esotiq nie prowadzi na tyle duzej rozmiarówki żebym się miała w co odziać, a wcale jakaś ogromna nie jestem, ale to nadal problem wielu sklepów z bielizną. Nawet jeśli mają rozmiar z metki, wcale nie jest dobry... oh zycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niestety, moja przyjaciółka też miewa tam problem ze znalezieniem stanika, ale jeszcze się mieści, choć nie wszystko, co ma jej rozmiar, dobrze leży, bo czasem jest za duże i stanik brzydko się odgina lub za ciasne. Mnie też nie pasuje każdy stanik w moim rozmiarze, z reguły na 15 mierzonych, pasują mi 2:)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam taką kobiecą, zmysłową bieliznę. Od razu czuję się pewniejsza siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo. Gdy założę na siebie jakąś seksowną bieliznę, od razu czuję bardziej pewna siebie:)

      Usuń
  4. Ja też uważam, że bielizna powinna cieszyć oko. Uważam, że dodaje też pewności siebie :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ładny stanik dodaje pewności siebie i poprawia nastrój;) Nie ma co sobie żałować, jeśli chodzi o zakup bielizny:)

      Usuń
  5. w piękne bieliźnie kobieta czuje się bardziej pewna siebie :) bynajmniej ja tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam tak samo, dlatego mam mnóstwo ładnej bielizny:) Nie kupuję takiej bezpłciowej;)

      Usuń
  6. Piękne rzeczy. A jak one cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ozdobne biustonosze, ale w tych wszystkich sieciówkach nie ma na mnie rozmiaru. Nie, nie mam wielkiego biustu. Po prostu sklepy mają bardzo zawężone rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają niesamowicie :) Faktem jest to, że w sieciówkach bardzo często jest problem ze znalezieniem rozmiarów. Dlatego ja zamawiam transport adr do domu online. To usuwa ten problem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta Twoja bielizna :)

    Skusiłam się na produkt o nazwie kate - już go mam :) Biustonosz jest pięknie wykonany - polecam !

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...