Avon Sun balsam ochronny SPF 30


Mam dość jasną karnację i muszę uważać ze słońce. Oczywiście nie wiedziałam, że biotyna zwiększa wrażliwość na promienie UV i bardzo szybko złapało mnie słońce, chociaż wyszłam z domu na chwilę i to po godzinach, przed którymi wszyscy przestrzegają. Jednak od tamtej pory ochrona przed słońcem to dla mnie podstawa. Nie ma znaczenia, czy mam ochotę się smarować czy nie. Po prostu to robię i to niejako automatycznie. Jak sprawdził się Avon Sun balsam ochronny SPF 30?
avon sun balsam ochronny spf 30



Ochrona przed słońcem

Mam naprawdę jasną karnację, więc zasadniczo powinnam używać 50, ale 30 sprawdza się, gdy wychodzę na miasto ze znajomymi. Odkąd stosuję Avon Sun balsam ochronny SPF 30, ani razu nie spaliło mnie słońce. Skóra nie piekła, nie była zaczerwieniona czy podrażniona. Minimalnie się opaliła w stosunku do tego, co złapało mnie na początku i tego, czym doprawiłam się w Bierkowicach. Kosmetyk spełnia swoją podstawową rolę.

Nawilżenie

Wiem, Avon Sun balsam ochronny SPF 30 nie służy do nawilżania ciała. To nie jest jego główna funkcja, ale po jego użyciu ciało jest przyjemnie gładkie i miękkie w dotyku. Te zalety przypisuję kosmetykowi, który stosuję. Widzę, że łączy on w sobie różne funkcje i super.

Wchłanianie

To niewątpliwie największy atut omawianego produktu. Nie bieli on skóry ani nie pozostawia jej lepkiej w dotyku. Avon Sun balsam ochronny SPF 30 naprawdę szybko się wchłania. Już po chwili nie ma po nim śladu. Skóra nie jest tłusta, nie świeci się i nie przypomina lepu na muchy.

Zapach

Balsam roztacza wokół siebie przyjemną woń, która przypomina mi owoce egzotyczne, które naprawdę lubię jeść. Zapach jest dość świeży i długo utrzymuje się na skórze.

Cena i dostępność

Za balsam zapłacimy 35 zł w regularnej sprzedaży, warto jednak zerknąć do katalogu Avon i sprawdzić, czy aktualnie nie trwa jakaś promocja.

1 komentarz:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...