Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa pomadka


Matowe szminki są mi szczególnie bliskie, ponieważ charakteryzują się świetną pigmentacją i fenomenalną trwałością. Jeśli na dodatek mają postać kredki, którą można wysuwać automatycznie, to jestem w siódmym niebie. Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa pomadka trafiła do mnie tej wiosny. Czy przypadła mi do gustu?
Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa pomadka




Kolor

To pierwsza pomadka, która jest brudnym, zgaszonym różem. To teoretycznie idealny nudziak, bo pasuje do jasnej karnacji. W praktyce nie czuję się w nim zbyt komfortowo. Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa pomadka sprawia, że wyglądam na zmęczoną i jakoś tak mrocznie. Nie podoba mi się ten efekt. Wolę szminki, które wyraźnie ożywiają twarz. O dziwo, u mojej mamy Mellow Mauve prezentuje się rewelacyjnie. Ona ma jednak ciemniejszą, oliwkową karnację, a ja jestem po tacie bladoróżowa.

Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa pomadka

Wykończenie

Szminka Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve nie jest matowa wyłącznie z nazwy. Rzeczywiście to nie jest żaden krem czy satyna stylizowany przez producenta na mat. Nie znajdziemy tutaj nawet drobnego połysku, świecących drobinek czy śladu perły. Bardzo dobrze czuję się w takich suchych matach jak Inglot czy Artdeco. Matowe wykończenie przekłada się bowiem na świetną trwałość. Szminka nie zjada się, nie rozmazuje i wiernie trwa na swoim miejscu.

Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve

Pigmentacja

Pomadka Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve jest świetnie napigmentowana, wystarczy jedno pociągnięcie, by usta zostały w pełni pokryte brudnym różem. Pod tym względem wypada naprawdę rewelacyjnie.
Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve szminka


Trwałość

Na moich ustach matowa szminka Artdeco utrzymuje się dobrych kilka godzin. Podczas jedzenia i picia ściera się, ale robi to równomiernie. Jest naprawdę trwała, dlatego z przyjemnością wypróbuję jakiś żywszy odcień. Brudny róż nie jest dla mnie. Ja potrzebuję jednak mniej burych szminek.
Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve pomadka


Nawilżenie/wysuszenie

Na dłuższą metę pomadka w kredce Artdeco może wysuszać usta, dlatego po jej zmyciu, warto nałożyć balsam do ust Alterra lub Sylveco. Coś, co naprawdę solidnie nawilży wargi.

Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa szminka

Aplikacja

Uwielbiam szminki w kredce, ponieważ można je łatwo i równomiernie nałożyć. Nie muszę mieć przy sobie konturówki, gdyż precyzja przy aplikacji jest naprawdę wysoka. Jeśli na dodatek pomadka jest wysuwana automatycznie, to trafiam do siódmego nieba, gdyż nie muszę jej ostrzyć.

Artdeco Full Precision Lipstick Mellow Mauve matowa pomadka


Cena i dostępność

Perfumerie Douglas, wybrane drogerie Rossmann – ok. 50 zł.

1 komentarz:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...