Avon Mark Epic Lip pomadka Sangria Shock


Kocham szminki, mam ich całkiem sporo, ale każda nowa formuła i odcień cieszą mnie niezmiernie. Uwielbiam malować usta, najbardziej upodobałam sobie wyraziste kolory – fuksje, brudne róże, czerwienie i fiolety. Avon Mark Epic Lip pomadka Sangria Shock należy do tych ostatnich. Jak wypada pod względem jakości?

avon szminka sangria shock



Kolor

Avon Mark Epic Lip pomadka Sangria Shock to przepiękny fiolet, który przypomina mi jogurtowy koktajl z jagód. Odcień jest po prostu obłędny i niezwykle twarzowy. Od pewnego czasu wystrzegam się dorodnej śliwki węgierki, bo jest dla mnie za ciemna, ale Sangria Shock idealnie wpisuje się w moje preferencje kolorystyczne. Uważam, że mnie jako ciemnookiej brunetce o jasnej karnacji taki jagodowy fiolet po prostu pasuje. Chętnie noszę go w zestawieniu z czarnymi i granatowymi sukienkami.
avon pomadka sangria shock


Wykończenie

Jeśli szukacie matu, to tutaj go nie znajdziecie. Avon Mark Epic Lip pomadka Sangria Shock wyróżnia się nieco mokrym, satynowym wykończeniem. Nie wchodzi w załamania i wygląda naprawdę estetycznie. Kremowa formuła pozwala równomiernie i sprawnie rozprowadzić szminkę.

avon szminka sangria shock

Avon Mark Epic Lip pomadka Sangria Shock. Pigmentacja

Koncentracja pigmentu jest tutaj naprawdę wysoka, wystarczy jedno pociągnięcie ust, by te nabrały jagodowego odcienia. Bardzo lubię ten efekt, nie lubię półtransparentnego efektu w przypadku szminek. Barwną poświatę mogą zostawiać błyszczyki, ale nie pomadki. Od tych ostatnich oczekuję pełnego krycia.

mark pomadka sangria shock

Trwałość

Avon Mark Epic Lip pomadka Sangria Shock nie jest matowa, więc nie należy się tutaj spodziewać fenomenalnej trwałości. Na moich ustach wyżej wspomniana szminka jest w stanie przetrwać kilka godzin pod warunkiem, że nie jem i nie piję. Niestety, jak już zabieram się za konsumpcję, to dość szybko się ściera i konieczne jest naniesienie poprawek.

mark szminka sangria shock


Nawilżenie/wysuszenie

Avon Mark Epic Lip szminka Sangria Shock nie wysusza ust, odnoszę wręcz wrażenie, że wykazuje delikatne działanie pielęgnacyjne. Nie zastąpi bezbarwnej pomadki Alterra, ale sprawdza się podczas mroźnych i wietrznych dni.

avon szminka sangria shock

Cena i dostępność

Pomadki Avon Epic Lip są dostępne w salonach Avon, na stronie internetowej oraz za pośrednictwem konsultantek. Szminki można kupić już za 15,99 zł:) Oczywiście wszystko zależy od aktualnej promocji:)

avon szminka sangria shock

8 komentarzy:

  1. Ładny kolor ale jak dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuj płynne z tej linii, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam płynne i poza jedną, nie sprawdzają się u mnie. Te połyskujące nie chcą trwać na swoim miejscu, a matowe są fajne pod warunkiem, że nie sięgam po te ciemne odcienie.

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, pomadka fajnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może by tak zainwestować w propolis ? Są jakieś badania potwierdzające jego działanie?

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...