Kosmetyki Hada Labo Tokyo - japońskie kosmetyki w drogeriach Rossmann

Kosmetyki azjatyckie cieszą się ogromną popularnością wśród blogerek. Dość długo omijała mnie fascynacją maseczkami z Korei oraz pudrami z Japonii. Nie do końca byłam do nich przekonana, ponieważ na zagranicznych stronach ciężko znaleźć ich pełny skład. Poza tym oszuści wyczuli, że na azjatyckich kosmetykach można sporo zarobić i na Ebayu aż roi się od podróbek. Nie należę do osób, które nałożą na twarz specyfik, nie znając jego składu. Mam cerę mieszaną, ze skłonnością do niedoskonałości, dlatego też zawsze zastanawiam się 5 razy, zanim kupię jakiś kosmetyk. Wolę bowiem nie nałożyć na noc żadnego kremu, niż sięgnąć po taki, który zrobi ze mnie muchomora. Na domiar złego, azjatyckie kosmetyki są trudno dostępne i trzeba je zamawiać, korzystając z karty kredytowej, której nie posiadam i nie zamierzam wyrabiać. Do japońskich specyfików zniechęcał mnie też fakt, iż zamawiając je z Ebaya, nie mam żadnej gwarancji, że spełniają normy Unii Europejskiej, które należą do najbardziej rygorystycznych w Europie. W najbliższym czasie będę jednak testowała japońskie kosmetyki. Hada Labo Tokyo mają bowiem pewną zaletą – można je kupić wyłącznie w drogeriach Rossmann, ale to oznacza to, iż spełniają normy unijne. Recenzji jakich produktów możecie spodziewać się w najbliższym czasie?
hada labo tokyo krem żel do twarzy





Hada Labo Tokyo wodne serum na dzień i na noc

Myślę, że z tym kosmetykiem się polubię, ma naprawdę lekką, żelową konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Hada Labo Tokyo wodne serum na dzień i na noc zawiera kompleks kwasu hialuronowego, który de facto stanowi połączenie kilku rodzajów kwasu hialuronowego. W związku z tym kosmetyk ma nawilżać skórę na wszystkich poziomach. Jak będzie w rzeczywistości, przekonam się niebawem i z pewnością Was o tym poinformuję. Z doświadczenia wiem, że mojej cerze służą specyfiki o żelowej formule bogate w kwas hialuronowy, ten bowiem wiąże wodę i wygładza istniejące zmarszczki, nie przyczyniając się do wysypu pryszczy. Dla mnie jest to bardzo ważne, ponieważ naprawdę długo walczyłam o poprawę stanu cery. Z tego, co zauważyłam, Hada Labo Tokyo wodne serum na dzień i na noc nie zawiera substancji zapachowych, które stanowią jeden z najczęściej spotykanych alergenów.

hada labo wodne serum

hada labo tokyo serum wodne


Hada Labo Tokyo hydro-żel wypełniający skórę na dzień i na noc

Ten kosmetyk prawdopodobnie stanie się moim ulubieńcem. Nie lubię aplikować kremu ze względu na jego tłustą i lepką konsystencję. Nie ma nic gorszego niż świecącego się lico i obciążenie skóry. Na szczęście nie jestem na to skazana. Hada Labo Tokyo hydro-żel wypełniający skórę na dzień i na noc ma spore szanse stać się moim ulubieńcem w pielęgnacji cery mieszanej. Ma bardzo lekką konsystencję, świetnie się wchłania, na dodatek głęboko nawilża skórę. To zasługa kompleksu z kwasu hialuronowego, który wiąże wodę i tym samym rewelacyjnie wygładza skórę. Oczywiście na pełną opinię będziecie musiały trochę zaczekać. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy oceniam dość długo, ponieważ dopiero po kilku tygodniach można dostrzec rzeczywiste rezultaty.

hada labo krem żel do twarzy


Hada Labo Tokyo kremowy żel oczyszczający do mycia twarzy

Mój rumiankowy żel Sylveco właśnie sięga dna, więc z przyjemnością wypróbuję nowość Hada Labo Tokyo. Kosmetyk bazuje na dość delikatnych detergentach, co powinno pozytywnie wpłynąć na moją wrażliwą twarz. Rumiankowemu żelowi Sylveco jestem wierna od 3,5 roku, teraz po raz pierwszy go zdradzę. Wierzę jednak, że ta drobna zmiana przyzwyczajeń wpłynie korzystnie na stan mojej cery. Hada Labo Tokyo kremowy żel oczyszczający do mycia twarzy ma nawilżać skórę dzięki obecności kompleksu kwasu hialuronowego. Ponadto ma dokładnie oczyszczać skórę z zanieczyszczeń, przeistaczając się z żelu w kremową piankę.

hada labo tokyo żel do mycia twarzy


Hada Labo Tokyo silnie nawilżający lotion

Jest to kultowy kosmetyk marki Hada Labo Tokyo. Podobno co 2 sekundy sprzedaje się jedno opakowanie tego produktu. Muszę przyznać, że nigdy nie korzystałam z lotionu do twarzy. Nie wiem więc, jakich efektów mogę się spodziewać. Wnioskuję, że kosmetyk będzie lekki, a dzięki kwasowi hialuronowemu wspaniale wygładzi twarz. Skład jest całkiem przyzwoity i dość krótki. Hada Labo Tokyo silnie nawilżający lotion to dla mnie duża zagadka. Oczywiście poinformuję Was o wynikach testów. A nuż okaże się to kosmetyk, który na stałe zagości w mojej łazience.

hada labo tokyo lotion


Hada Labo Tokyo japońska maseczka w płacie

Maseczki w płacie to świetna sprawa, są naprawdę wygodne w użyciu, nie trzeba bawić się z wygrzebywaniem emulsji z saszetki ani ze zmywaniem produktu ze skóry. Nakładamy materiał, czekamy określony czas, zdejmujemy i cieszymy się dogłębnie nawilżoną skórą. Hada Labo Tokyo japońska maseczka w płacie swoje działanie także opiera na kompleksie kwasu hialuronowego, który naturalnie występuje w naszej cerze. Niestety, z wiekiem ilość tego związku maleje, gdyż nasza skóra syntetyzuje go coraz mniej. Na szczęście można go dostarczyć z zewnątrz, uzyskując całkiem przyzwoity rezultat.

hada labo maseczka w płachcie


Wszystkie kosmetyki Hada Labo Tokyo są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann. Polska jest pierwszym krajem w Europie, do którego trafiły te wyjątkowe produkty. Aby uzyskać jak najkorzystniejsze rezultaty, najlepiej jest stosować wszystkie produkty z linii. Oprócz serii do cery wrażliwych na półkach w Rossmannie znajdziemy też kosmetyki o działaniu ujędrniającym i przeciwzmarszczkowym. Hada Labo Tokyo jest marką, która na rynku kosmetycznym funkcjonuje od 12 lat. Do Polski trafiła za sprawą Rohto Pharmaceuticals Group – koncernu, do którego należy m.in. dobrze znana nam Perfecta.

karminowe.usta



18 komentarzy:

  1. W moim Rossmannie nie widziałam jeszcze tych kosmetyków, ale zwrócę na nie uwagę jak będą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zwrócenia uwagi, zachęcam do wypróbowania maski w płachcie, jest naprawdę dobra:)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa ich słynnej emlusji i maski w płachcie. Fajnie, że w ofercie drogerii pojawiają się japońskie marki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle zdziwiłam się, że Rossmann sięgnął po kosmetyki azjatyckie, ale cieszę się, że tak się stało. Dzięki temu mogę je wypróbować bez obaw, że mam do czynienia z podróbką:)

      Usuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś emulsję do twarzy Hada Labo. super, że coraz lepiej są u nas dostępne kosmetyki z najodleglejszych miejsc na świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co przepłacać i kombinować z zamówieniami, kiedy ulubione kosmetyki można mieć na wyciągnięcie dłoni:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Może niebawem będziesz miała okazję to zmienić.

      Usuń
  6. Chętnie zapoznam się w końcu z japońskimi kosmetykami, najpierw zaopatrzę się w maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że warto zacząć od maseczki Hada Labo Tokyo:)

      Usuń
  7. używam już masek w płachcie, kremu pod oczy, a żelowa maska na noc czeka w kolejce w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z własnego doświadczenia potwierdzam, że kosmetyki marki Hada Labo Tokyo są bardzo dobre jakościowe. Stosuję już je u siebie od roku i zauważyłam poprawę. Twarz jest nawilżona, bardziej ujędrniona. Azjatycka pielęgnacja twarzy fascynuje mnie od lat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam krem i zel do mycia twarzy, obydwa produkty były na prawdę spoko.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...