Jak sprawdził się ujędrniający krem do biustu Palmer`s Bust Cream?

Wiem, że wiele osób z powodzeniem nawilża biust balsamem do ciała, ale ja do tego typu zadań wolę mieć specjalne kosmetyki. Wychodzę z założenia, że w tym strategicznym miejscu trzeba szczególnie dbać o jędrną i sprężystą skórę. W końcu i ona jest narażona na procesy starzenia się i wiotczenie. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak sprawdził się u mnie ujędrniający krem do biustu Palmer`s Bust Cream, koniecznie zapoznajcie się z niniejszą recenzją.

Palmers krem do biustu




Nawilżenie

Od kosmetyków do pielęgnacji biustu oczekuję solidnej porcji nawilżenia. Wychodzę z założenia, że lepiej zapobiegać powstawaniu zmarszczek, niż później martwić się istniejącymi bruzdami. O ile skóra twarzy wykazuje tendencję do przetłuszczania, o tyle szyja i biust potrzebują sporej porcji składników odżywczych i emolientów. Ujędrniający krem do biustu Palmer`s Bust Cream sprostał moim oczekiwaniom. Okazał się dobrym nawilżaczem, odkąd go używam skóra znajduje się w zdecydowanie lepszej kondycji.

Palmers krem do biustu

Wygładzenie

Ujędrniający krem do biustu Palmer`s Bust Cream pozostawia niewidzialną powłokę, dzięki której skóra jest niezwykle przyjemna w dotyku. Efekt wygładzenia nie jest iluzoryczny, nie znika podczas kąpieli. Nawet jeśli czasem zdarzy mi się zapomnieć o aplikacji kosmetyku, biust wciąż znajduje się w dobrej kondycji. Muszę przyznać, że dawno nie miałam do czynienia z tak dobrym specyfikiem opracowanym z myślą o pielęgnacji piersi. Początkowo obawiałam się trochę, że substancje filmotwórcze mogą przyczynić się do wysypu zaskórników na dekolcie. Na szczęście nic złego się nie stało. Po Palmer`s Bust Cream sięgam już od pewnego czasu, nie zauważyłam, aby stosowany przeze mnie kosmetyk przyczynił się do powstania większej liczby niedoskonałości.

ujędrniający krem do biustu Palmers


Palmer`s Bust Cream – ujędrnienie

Nie ukrywam, że na działaniu ujędrniającym zależało mi najbardziej. Od połowy marca odchudzam się, a wiadomo, że zmiana masy ciała wpływa negatywnie na elastyczność skóry. Na szczęście na razie skóra nigdzie mi nie zwisa. Na brzuchu poza dwoma drobnymi rozstępami również nie dzieje się nic złego. Myślę, że to w dużej mierze zasługa odpowiedniej pielęgnacji. Staram się regularnie wcierać w problematyczne części ciała, w tym w piersi, różnego rodzaju kosmetyki o działaniu ujędrniającym. Krem do biustu Palmer`s Bust Cream uelastycznia skórę i pozostawia ją sprężystą. Jestem z niego naprawdę zadowolona i z pewnością kupię kolejną tubkę wyżej wspomnianego kosmetyku.

Palmers ujędrniający krem do biustu

Powiększenie piersi

Jestem realistką, choć bardzo bym chciała, aby opracowano balsam, który w magiczny sposób powiększy piersi o dwa rozmiary, na razie muszę zadowolić się kosmetykami o działaniu ujędrniającym. Pod tym względem krem do biustu Palmer`s spisuje się na medal, a od powiększania piersi są chirurdzy plastyczni.

Ujędrniający krem do biustu Palmer`s – podrażnienie

Pomimo iż Palmer`s Bust Cream pachnie dość intensywnie, nie doświadczyłam zaczerwienienia, pieczenia czy podrażnienia skóry. Wcześniej zdarzało mi się, że balsamy ujędrniające piersi powodowały niepożądane reakcje. Po jednym specyfiku przez dwa dni miałam czerwony dekolt. Na szczęście  ujędrniający krem do biustu Palmer`s Bust Cream spisuje się bez zarzutu. Na jego temat nie mogę powiedzieć nic złego.

krem do biustu Palmers


Konsystencja i film

Krem do biustu Palmer`s Bust Cream charakteryzuje się stosunkowo gęstą konsystencją. Za każdym razem, gdy wyciskam kosmetyk z tubki, odnoszę wrażenie, że mam do czynienia z pastą. Krem jest tak zwarty, że w ogóle się nie rozpryskuje. Gdy po raz pierwszy moim oczom ukazała się tak gęsta emulsja, obawiałam się, że nie będę w stanie rozsmarować kosmetyku na piersiach. Tymczasem aplikacja kremu do biustu Palmer`s jest bezproblemowa i niezwykle przyjemna. Emulsja gładko sunie po skórze i wchłania się w tempie iście ekspresowym. Bardzo cenię sobie kosmetyki, które pozwalają zaoszczędzić czas, toteż konsystencję Palmer`s Bust Cream oceniam na szóstkę;) Kosmetyk pozostawia na skórze subtelny film, który zapobiega przeznaskórkowej utracie wody i jednocześnie wygładza naskórek.

Palmers krem do biustu


Zapach

Na blogu wielokrotnie wspominałam, że nie lubię kosmetyków charakteryzujących się słodką wonią. O dziwo, mój nos polubił zapach ujędrniającego kremu do biustu Palmer`s. Czekoladowo-kokosowa kompozycja jest niezwykle realistyczna. Za każdym razem, gdy sięgam po wyżej wspomniany kosmetyk, odnoszę wrażenie, że wcieram w skórę pyszne ciasto. Zapach nie jest mdły ani męczący, a wszystko to dlatego, że producent postawił na umiarkowaną słodycz.

Palmers krem do biustu

Opakowanie

Palmer`s Bust Cream znajduje się w białej, plastikowej tubce, która jest niezwykle wygodna w użytku. Osoby, które przed zakupem kosmetyku lubią się zapoznać z jego szczegółowym opisem, na kartoniku znajdą wszystkie niezbędne informacje.

krem do biustu Palmers Bust Cream


Wydajność

Z dobrodziejstw kremu do biustu Palmer`s korzystam od ponad miesiąca, w tym czasie zużyłam 2/3 zawartości opakowania. Wydajność kosmetyku oceniam jako satysfakcjonującą.

Palmers Bust Cream

Cena

Za ujędrniający krem do biustu Palmer`s zapłacimy około 32 zł.

Dostępność

Kosmetyki Palmer`s są dostępne między innymi w Hebe i Superpharm.

Palmers Bust Cream


Skład

Aqua, Polyimide-1, Sodium polyacrylate, Teobroma cacao seed butter, Butyrospermum parkii butter, Soluble collagen, Prunus amygdalus dulcis oil, Argania spinosa kernel oil, Hydrolyzed elastin, Propylene glycol, Butylene glycol, Tocopheryl acetate, Centella asiatica extract, Palmitoyl oligopeptide, PEG-8, Rahnella/soy protein ferment, Glyceryl polymethacrylate, Glycerin, DMDM hydantoin, Fragrance, Benzyl alcohol, Benzyl benzoate, Citronellol, Coumarin, Geraniol.


karminowe.usta

15 komentarzy:

  1. Właśnie nad nim też się zastanawiałam, gdy mogłyśmy wybrać sobie jeden produkt ;) I chyba się na niego skuszę, jak będę szukała czegoś nowego. U mnie generalnie problemem jest grawitacja i staram się jak mogę, by ujędrnić mój duży biust. No ale cudów nie ma, niemniej wierzę, że przynajmniej gorzej nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swój ulubiony z eveline ale czasem go zmieniam by wypróbować coś nowego, innego ;) obecnie stosuję z Ava (też napiszę o nim za jakiś czas) ale myślę, że na ten również kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takiego produktu,ale ciekawy jest widze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbki kosmetyków tej marki i przyznam że nawet mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. początek składu również wygląda bardzo przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, przekonałaś mnie. Chętnie zakupię ten produkt, skoro jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się wymaziała :) Trzeba poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz będę miała na niego ochotę! Ostatnio trochę zapominałam o kremach do biustu, muszę do nich wrócić. Fajnie się sprawdzał u mnie Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten balsam, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam i bardzo mi się podoba, zwłaszcza jego kakaowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tego typu produktów, ale chyba najwyższa pora się zainteresować tematem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się pamiętać o używaniu podobnego produktu z Eveline, ale tamten to pic na wodę, nie robi praktycznie nic. Chyba tylko nawilża. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie fajnie podziałał do biustu Maternea, oprócz kofeiny ma ekstrakt z zielonej mikroalgi, poza tym jest bez parabenów itd

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...