Świąteczny tag


Zostałam otagowana przez Asqua, za co serdecznie dziękuję:)

Ulubiony świąteczny film:  Obawiam się, że nie ma takowego typowo  świątecznego. Bardzo rzadko oglądam filmy, ale pamiętam, że dobrych parę lat temu oglądałam "Zakochanych" w Wigilię i byłam naprawdę zadowolona, bo ten film bardzo przypadł mi do gustu:) Nazwijmy go filmem świątecznym;)
Ulubiony świąteczny kolor: bordo, bardzo lubię ten kolor i bombki w tym kolorze podobają mi się najbardziej:)

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? Ubieram się odświętnie, chociaż nigdzie nie wychodzę;)

Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś dać prezent jednej osobie to kto by to był?
 Moja przyjaciółka, ponieważ wiem, jaki prezent sprawiłby jej największą radość i lubię oglądać uśmiech na jej twarzy:)

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
 W Wigilię, nie wytrzymałabym dłużej, ciekawość by mnie zżarła;)

Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?
 Nie, nie słyszałam o tym zwyczaju;)

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
 Buszować po wyprzedażach 27.12, bo można kupić rzeczy taniej nawet o 150 zł:) Chętnie bym leniuchowała, ale zazwyczaj przygotowuję się na  zaliczenia i egzaminy.

Jakieś świąteczne życzenia?
Żeby było w miarę ciepło, koło 8-9 stopni i było słonecznie. Jestem z tych, co lubią zimę w wersji hiszpańskiej;)

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
 Przyprawy korzenne z pierników, a w  szczególności zapach anyżu(rozmarzyła się;P).

Ulubione świąteczne jedzenie:
 Uszka, ale bez barszczu. Same smakują mi najlepiej;)

Nominuję te blogerki, które mają ochotę na udział w zabawie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...