Pharmaceris delikatna pianka wzmacniająca naczynka

W przypadku wrażliwej cery, na której często pojawiają się niedoskonałości, wybór kosmetyków do pielęgnacji twarzy stanowi nie lada wyzwanie. Choć na rynku nieustannie pojawiają się nowości, jestem konserwatystką i trzymam się sprawdzonych produktów. Chętnie natomiast eksperymentuję z odżywkami do włosów i rozmaitymi balsamami. Co skłoniło mnie do wypróbowania delikatnej pianki wzmacniającej naczynka do mycia twarzy i oczu od Pharmaceris? Czy eksperymenty wypadły pomyślnie?

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Mycie - Pharmaceris delikatna pianka wzmacniająca naczynka

Choć pianka praktycznie się nie pieni, doskonale usuwa sebum i zanieczyszczenia. Bardzo lubię tego typu kosmetyki. Od produktów, które stosuję na twarz, przede wszystkim wymagam skuteczności. Od specyfików do oczyszczania twarzy nie oczekuję spektakularnej piany, nawet lepiej, gdy jej nie widzę. Wprawdzie moja cera wykazuje tendencję do powstawania niedoskonałości i przetłuszczania, ale silne detergenty wysuszają ją na wiór, i de facto pogłębiają problem. Skóra zaczyna się bronić, zaprzęgając do pracy gruczoły łojowe. Jeśli nie chcę świecić się 30 minut po oprószeniu twarzy pudrem, muszę unikać silnych detergentów. Zauważyłam, że mojej kapryśnej cerze służą pianki dedykowane wrażliwcom oraz rumiankowy żel Sylveco, który gości w mojej łazience regularnie, odkąd odkryłam jego dobroczynne działanie. Produkt Pharmaceris jest niezwykle delikatny, nie podrażnił moich oczu, gdy postanowiłam sprawdzić, czy radzi sobie z usuwaniem tuszu do rzęs. Pianka pozytywnie mnie zaskoczyła, nie przypuszczałam, że upora się z demakijażem, tymczasem żadna maskara jej nie straszna. Bohaterka niniejszej recenzji doskonale usuwa podkład mineralny i róż, aczkolwiek stawiam na kilkuetapowe oczyszczanie twarzy. Staram się nie ograniczać do jednego kosmetyku, toteż najpierw przecieram twarz płynem micelarnym, a później myję ją pianką/żelem.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Matowienie

Po użyciu produktu Pharmaceris skóra roztacza zdrowy blask. Osoby, którym zależy na perfekcyjnym zmatowieniu, raczej nie będą zadowolone z delikatnej pianki wzmacniającej naczynka. Z drugiej strony odpowiednia pielęgnacja twarzy może ograniczyć przetłuszczanie, toteż warto wziąć pod uwagę działanie długofalowe. W związku z tym, iż w domu nie zwalczam zaciekle sebum, nie mam zastrzeżeń do efektu, jaki funduje mi pianka.

Widoczność porów

Kosmetyk Pharmaceris, w odróżnieniu od żelu rumiankowego Sylveco, nie przyczynia się do obkurczenia porów. Po przemyciu twarzy pianką kratery nadal są widoczne, aczkolwiek ma to swoje zalety. Od pewnego czasu używam korundu, drobinki łączę z żelem i przystępuję do działania. W związku z tym, iż kwas salicylowy zmniejsza widoczność porów, trudniej „wyciągnąć” z nich sebum. Gdy zależy mi na dogłębnym oczyszczaniu, korund łączę z delikatną pianką wzmacniającą naczynka do mycia twarzy i oczu od Pharmaceris.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Wpływ na naczynka

Początkowo sceptycznie podchodziłam do zapewnień producenta, który deklarował, iż kosmetyk wzmocni krucze naczynka. Życie lubi jednak zaskakiwać, odkąd stosuję piankę regularnie, twarz rzadziej pokrywa się pąsowym rumieńcem. Podejrzewam, że za dobroczynne działanie produktu odpowiadają naturalne ekstrakty. Prawdopodobnie to właśnie one uspokoiły naczynka.

Zapychanie

Nieufnie podchodzę do nowości, ponieważ moja cera wykazuje ponadprzeciętną tendencję do zapychania. Boję się, że eksperymenty zakończą się zaostrzeniem problemów dermatologicznych. Na szczęście pianka nie zafundowała mi zwiększonego wysypu nieprzyjaciół. Choć kosmetyk jest dedykowany cerze naczynkowej, mogą z niego korzystać także osoby, które zmagają się z trądzikiem.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka



Nawilżenie/wysuszenie

Pianka nie wysuszyła mojej skóry, pokuszę się o stwierdzenie, że delikatnie ją nawilżyła. Wprawdzie nie zastąpi ona kremu, ale po myciu twarzy nie czułam naglącej potrzeby sięgania po odżywczą emulsję. W związku z tym, iż produkt Pharmaceris nie funduje suchych placków, gruczoły łojowe pracują na mniejszych obrotach. Moja twarz wciąż się przetłuszcza, ale w mniejszym stopniu niż dawniej.

Podrażnienie

Kosmetyk jest niezwykle łagodny, gdy korzystałam z jego z dobrodziejstw, nie odnotowałam zaczerwienienia czy pieczenia. Odnoszę wręcz wrażenie, iż pianka łagodziła podrażnienia wywołane przez wiatr, słońce i zanieczyszczone powietrze. Produkt Pharmaceris mogę z czystym sumieniem polecić wrażliwcom.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Konsystencja

Przeźroczysty płyn, który znajduje się w opakowaniu, po naciśnięciu pompki przeobraża się w piankę. Początkowo myślałam, że mam do czynienia ze zwykłym żelem i pokrętną polityką marketingową. W rzeczywistości produkt jest pianką.

Zapach

Pianka charakteryzuje się subtelną, kwiatową wonią. Zapach jest na tyle delikatny, iż nie przeszkadza mi podczas mycia twarzy. Producent twierdzi, iż wykorzystał hipoalergiczną kompozycję zapachową. Rzeczywiście, korzystając z dobrodziejstw kosmetyku, nie odnotowałam niepożądanych reakcji.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Opakowanie

Przeźroczysta, plastikowa butelka wyposażona w pompkę wygląda nowocześnie. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris stawia na prostotę. Choć dermokosmetyki Pharmaceris charakteryzują się prostą szatą graficzną, cieszą oko. Pompka działa bez zarzutu, ani razu się nie zacięła. Przeźroczyste tworzywo pozwala uniknąć przykrych niespodzianek, dzięki niemu możemy kontrolować stopień zużycia produktu.

Wydajność i cena

Pianka sięgnęła dna po 6 miesiącach codziennego stosowania. Wynik ten uważam za satysfakcjonujący. Choć kosmetyk nie należy do tanich, za opakowanie, w którym znajduje się 150 ml produktu, musimy zapłacić 30 zł, jego wydajność rekompensuje cenę.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Dostępność

Hebe, Superpharm, apteki, sklep internetowy producenta.

Pharmaceris-delikatna-pianka-wzmacniajaca-naczynka


Skład

Aqua (water), Glycerin, Betaine, Cocamidopropyl betaine, Methyl gluceth-20, PEG-7 glyceryl cocoate, Panthenol, Disodium ricinoleamido MEA-sulfosuccinate, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Allantoin, Lonicera caprifolium (Honeysuckle) flower extract, Citric acid, Ethylhexylglycerin, Lonicera japonica (Honeysuckle) flower extract, Propylene glycol, Niacinamide, Malpighia punicifolia (acerola) fruit extract, Silybum marianum extract, Phenoxyethanol, Parfum (fragrance).

Podsumowanie

Zalety:
  • doskonale oczyszcza twarz, choć nie wykazuje właściwości pianotwórczych
  • usuwa zarówno makijaż twarzy, jak i oczu
  • łagodna dla twarzy i oczu, ani razu mnie nie podrażniła
  • stosowana na dłuższą metę ogranicza przetłuszczanie
  • wzmacnia naczynka krwionośne i redukuje zaczerwienienie
  • nie przyczyniła się do wysypu nieprzyjaciół
  • delikatnie nawilża skórę
  • zawiera hipoalergiczną kompozycję zapachową; subtelna, kwiatowa woń pianki przypadła mi do gustu
  • praktyczne i higieniczne opakowanie, pompka nie zacięła się ani razu
  • niezwykle wydajna, sięgnęła dna po 6 miesiącach codziennego stosowania
  • łatwa dostępność.

Wady:
  • cena nie należy do niskich, niektórych może zniechęcać.

karminowe.usta

28 komentarzy:

  1. produkt nie dla mnie, bo nie mam cery naczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos nie dla mnie bo nie mam takich poważnych problemów z cera :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pianka zasługuje na uwagę, ponieważ jest niezwykle łagodna dla naczynek:)

      Usuń
  4. Kończy mi się pianka Decubal i chyba teraz tą wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować piankę Pharmaceris, a nuż okaże się godnym następcą wycofanego Decubala.

      Usuń
  5. ten produkt nie ma zmniejszać widoczności porów, więc brak takich efektów nie może być to jego wadą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę piankę tylko że z innej serii lecz niestety się kończy. Lubiłam ją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie miałam żadnej pianki, chętnie wypróbuję powyższą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Problemów z naczynkami nie mam, w sumie chyba mam tylko jeden krem z pharmaceris :) ogólnie lubie piankę z Nivea ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że Nivea wypuściła piankę do mycia twarzy:)

      Usuń
  9. Ostatnio polubiłam formę pianki w pielęgnacji, ale jeszcze do twarzy nie używałam.
    Ta wersja akurat nie jest odpowiednia dla mojej cery, ale z tego co widziałam oferują też inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pharmaceris ma bogatę ofertę, wśród dostępnych pianek każdy może znaleźć odpowiednią dla siebie:)

      Usuń
  10. Dobrze, że czeka na mnie ta pianka :) cieszę się, że czytam już kolejna pochlebną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wypróbować, myślę, że mogłaby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto polować na promocję, ponieważ pianka jest warta uwagi:)

      Usuń
  12. też chciałabym ją wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję, to warto przekonać się na własnej skórze, jak działa pianka:)

      Usuń
  13. Moja twarz jest tak problematyczna (mocno mieszana, miejscami przesuszona, ale generalnie szybko się błyszczy i wystarczy zbyt słabe oczyszczenie, że pojawiają się na niej niedoskonałości), że ta pianka chyba by mi zaszkodziła. Jednak mimo wszystko mam problem z naczynkami - głównie na nosie. Jak myślisz, jaki rodzaj kosmetyku najszybciej i najlepiej działa na naczynka - coś do mycia, tonik, krem czy jakieś serum? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najlepiej zadziała serum, ponieważ zawiera pożądane składniki w postaci skoncentrowanej, ale pozostałe kosmetyki powinny stanowić uzupełnienie pielęgnacji.

      Usuń
  14. Zainteresowałaś mnie tą pianką bo mam cerę tłusta z tendencją do zapychania i naczynkową jednocześnie więc byłaby może fajnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją wypróbować, pianka zaskoczyła mnie swoim działaniem:)

      Usuń
  15. Trafiłam tu bo szukam info przed zakupem tej pianki, i tonik też planuję nabyć z tej serii... no cóż, taka to specyfika mojej cery, że jest wyjątkowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...