Nivea Hairmilk Natural Shine odżywka do włosów


Odżywki do włosów to kosmetyk, który ma stałe miejsce w mojej kosmetyczce podróżnej, ponieważ moje włosy bez niej przysparzają ogromnych problemów podczas szczotkowania. Moje pukle upodobały sobie specyfiki Nivea. Do tej pory próbowałam odżywek w niebieskich tubkach, ostatnio jednak podczas promocji 2+2 w Rossmannie skusiłam się na tę różową. Jak sprawdziła się odżywka do włosów Nivea Hairmilk Natural Shine?

Nivea Hairmilk Natural Shine odżywka do włosów



Nawilżenie

Moje włosy są z natury wysokoporowate i potrzebują solidnej porcji substancji odżywczych. Nivea Hairmilk Natural Shine dość dobrze je odżywia, ale widzę, że odżywki w niebieskich tubkach były bardziej regenerujące. Włosy były po nich nieco bardziej miękkie i gładkie w dotyku. Sprawiały wrażenie mocniej nawilżonych.

Wygładzenie

Nivea Hairmilk Natural Shine wygładza moje niesforne pukle, ale muszę jej nałożyć nieco więcej niż klasycznych wersji odżywek Hairmilk. Zauważyłam, że pierwszą porcję moje kosmyki dosłownie spijają, dopiero druga osadza się na ich powierzchni, tworząc wygładzający film ochronny.

Miękkość

Odżywka do włosów Nivea Hairmilk Natural Shine bardzo ładnie zmiękcza moje niesforne kosmyki. Pod tym względem jestem z niej naprawdę zadowolona. Dzieje się tak jednak dopiero po dwóch porcjach emulsji, bo jest ona przeciętnie nawilżająca. Myślę, że bardziej polubią ją właścicielki włosów niskoporowatych, które szukają czegoś lekkiego.

Blask

Nivea Hairmilk Natural Shine ma teoretycznie wzmacniać połysk włosów. Uważam, że w tej roli sprawdza się tak samo jak wszystkie odżywki Nivea. Włosy wyglądają zdrowo, odbijają światło, są przyjemnie wygładzone i zmiękczone.

Rozczesywanie

Odżywka do włosów Nivea Hairmilk Natural Shine zmiękcza i wygładza włosy, zapobiegając tym samym powstawaniu kołtunów i wyrywaniu włosów. Szczotkowanie przebiega sprawnie i bez cienia komplikacji.

Zapach

Odżywka do włosów Nivea Hairmilk Natural Shine pachnie troszkę jak dobre mydło w kostce. Dla mnie jest to ogromna zaleta, bo lubię takie wonie. Jest ona dla mnie przyjemna, lekko kremowa. Pozostaje ze mną przez wiele godzin od mycia głowy.

Konsystencja

Nivea Hairmilk Natural Shine ma nieco rzadszą i bardziej prześwitującą konsystencję od pozostałych odżywek Nivea. Mimo to bardzo lubię ten produkt, ponieważ nałożony w nieco większej ilości znakomicie wywiązuje się z postawionych mu zadań.

Cena i dostępność

Za odżywkę w cenie regularnej zapłacimy ok. 10 zł. Jest dostępna w Rossmannie, Superpharmie, Hebe, Astorze, Kauflandzie i Auchan.

3 komentarze:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...