Maska do włosów Montibello Treat Naturtech Discipline Shape

Z natury moje włosy są suche, szorstkie i niezdyscyplinowane. Takich już ich urok. Nie zmienię ich wewnętrznej struktury mającej podłoże genetyczne. Mogę natomiast sięgnąć po kosmetyk, który wygładzi i zdyscyplinuje moje niesforne pukle. Maska do włosów Montibello Treat Naturtech Discipline Shape to kosmetyk, który stosowałam przez ostatni miesiąc. Czy trafił do grona moich ulubieńców?
maska do włosów Montibello





Maska do włosów Montibello Treat Naturtech Discipline Shape - nawilżenie

Mam suche włosy, które dosłownie pochłaniają każdą ilość substancji odżywczych. Maska Montibello Treat Naturtech Discipline Shape przypadła do gustu moim wysokoporowatym puklom. Po jej użyciu stopień ich nawilżenia był zdecydowanie wyższy, aczkolwiek nie mogę powiedzieć, by zawsze prezentowały się idealnie. Czasem trochę sterczały i nie do końca były zdyscyplinowane, brakowało im dociążenia. Nie pogniewałabym się, gdyby maska nawilżała nieco mocniej, aczkolwiek na chwilę obecną należy do wąskiego grona kosmetyków, które w ogóle radzą sobie z odżywieniem moich niesfornych pasm.

Wygładzenie

Maska do włosów Montibello Treat Naturtech Discipline Shape całkiem przyzwoicie wygładza kosmyki. Normalnie bardzo trudno je okiełznać. Dzięki masce już po myciu wyglądają całkiem dobrze. Oczywiście nigdy nie będą tak gładkie jak u właścicielek niskoporowatych włosów, ale mnie uzyskany efekt wygładzenia w pełni satysfakcjonuje.

montibello treat naturtech discipline shape maska do włosów

Miękkość

Montibello Treat Naturtech Discipline Shape to kosmetyk, który cudownie zmiękcza włosy. Po jego użyciu pukle są miękkie jak aksamit. Wyglądają o wiele lepiej. Stają się puszyste i dużo łatwiej można je zebrać w jakieś upięcie.

Blask

Lubię maski do włosów, które potęgują ich naturalny blask. Pukle wyglądają wówczas zupełnie inaczej. Połysk to takie niby nic, a robi efekt końcowy. Maska do włosów Montibello Treat Naturtech Discipline Shape wydobywa z pukli blask i sprawia, że te wyglądają naprawdę dobrze.

Rozczesywanie

Mam wysokoporowate włosy, których szczotkowanie bez dobrej odżywki, tudzież maski, mija się z celem. Naprawdę trudno je rozczesać, dlatego półki w łazience uginają się pod ciężarem różnego rodzaju odżywek bez spłukiwania i pianek. Czasem jednak zdarzają się takie kosmetyki, które tak dobrze nawilżają i wygładzają włosy, że wystarczy je użyć, wysuszyć pukle i można przystąpić do rozczesywania. Tak właśnie działa Montibello Treat Naturtech Discipline Shape maska do włosów.

montibello treat naturtech discipline shape

Skręt

Maska do włosów Montibello dość ładnie wygładza pukle. Są one wreszcie dociążone i łatwiejsze do okiełznania. To dziwne, że kosmetyk przeznaczony do włosów kręconych praktycznie nie wydobywa z nich żadnego skrętu. Niemniej jestem zadowolona z efektu końcowego i żałuję, że maska Montibello już jakiś czas temu sięgnęła dna.

Obciążenie

Montibello maska do włosów przyjemnie dociąża kosmyki, ale nie sprawia, iż są oklapnięte czy tłuste. Jej formuła stanowi idealne rozwiązanie dla moich wysokoporowatych pukli. Mogę ją polecić z czystym sumieniem wszystkim kobietom, które mają problem z okiełznaniem swoich włosów, ponieważ te żyją własnym życiem.

Konsystencja

Maska do włosów Montibello charakteryzuje się dość zwartą, treściwą formułą, która jest śliska w dotyku. To niewątpliwie zasługa silikonów zawartych w kosmetyku, które kondycjonują moje niesforne pasma.

Zapach

Montibello maska do włosów pachnie gumą balonową. Zapach jest dość słodki, troszkę sztuczny, ale dla takiego efektu końcowego mogę przymknąć nos na niezbyt atrakcyjną woń.

Opakowanie

Maskę do włosów Montibello umieszczono w białym plastikowym słoiczku z fioletowym napisem, który ma dodatkową, białą klapkę. Dzięki temu rozwiązaniu kosmetyk można zużyć do ostatniej kropli.

Cena i dostępność

Za maskę Montibello zapłacimy w granicach 50-75 zł, znajdziemy ją w sklepach internetowych oraz hurtowniach fryzjerskich.

karminowe.usta

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Montibello, ta maska na pewno też musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Montibello mam jeszcze płyn do prostowania, jest fajny, ale w moim przypadku utrudnia prostowanie - włosy się po nich kręcą;P

      Usuń
  2. Przydałaby się dla moich włosów, ostatnio coraz bardziej je pielęgnuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poświęcić im dużo troski, upały im bowiem szkodzą:)

      Usuń
  3. Jak czytam o Twoich włosach to mam wrażenie, że opisujesz moje. Mamy pod tym względem wiele wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje też są niezdyscyplinowane i nie chcą się układać?:p

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze jest taka droga, ja z Montibello miałam dobre serum do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tania, ale to kosmetyki profesjonalne, więc można wydać nieco więcej:)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i o tej masce do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki mnie poznałaś nową markę kosmetyków:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...