Poznajmy się cz. IV

Tak się jakoś złożyło, że w weekendy przychodzę do Was z porcją linków. Postanowiłam kontynuować tę tradycję, w związku z tym dzisiaj zaprezentuję blogi, do których z przyjemnością powracam:)

Jej toaletka wywarła na mnie ogromne wrażenie. Przyglądając się temu kosmetycznemu zakątkowi, można dostrzec zmysł estetyczny, którym niewątpliwie jest obdarzona Em El. Lubię minimalizm przeplatany kobiecymi akcentami i na jej blogu odnajduję to połączenie. Chętnie czytam recenzje zamieszczane na kobiecejgracji, ponieważ autorka ocenia wszystkie aspekty, które budzą moje zainteresowanie.

Chętnie zaglądam na jej bloga ze względu na styl wypowiedzi, który jest mi niezwykle bliski. Esy, floresy, fantasmagorie podziwiam za szczerość i odwagę. Jej notka poświęcona błędom popełnionym na początku blogowej działalności może stanowić cenną wskazówkę dla niedoświadczonych osób.

Na tym blogu chyba każdy znajdzie coś dla siebie:) Produkty wysokopółkowe przeplatają się z kosmetykami dostępnymi w drogerii. Jeśli planujecie zakup droższego podkładu/pudru/cieni, to warto odwiedzić bloga Czarnej Ines, na którym znajdują się wiarygodne swatche:) Autorka jest posiadaczką pięknych rzęs. W związku z tym nie mogę sobie odmówić przyjemności śledzenia jej makijażowych zmagań:)

Autorka kobiecejcodzienności może pochwalić się charakterystycznym stylem. Jej wypowiedzi są bezpretensjonalne. Niektóre opinie mogą budzić kontrowersje, ale jednocześnie skłaniają do refleksji. Szczególnie polecam tekst poświęcony zazdrości w sieci.

Jeśli jesteście molami książkowymi i/lub interesujecie się pielęgnacją włosów, to powinniście odwiedzić Malwinowy zakątek;) Śledząc wpisy o charakterze czytelniczym, możecie znaleźć ciekawe pozycje na długi, majowo-czerwcowy weekend:) Mój, niestety, upłynie pod znakiem pracy magisterskiej:(

PS Czy wśród powyżej wspomnianych blogów znajdują się strony, z którymi nie mieliście wcześniej do czynienia?


karminowe.usta

28 komentarzy:

  1. uwielbiam Czarną Ines :) z chęcią do niej zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej blog od razu wpadł mi w oko:) Czarna Ines potrafi robić dobre swatche, co jest niezwykle ważne przy notkach poświęconych kolorówce:)

      Usuń
  2. Część znałam a część nie. Warto jednak zajrzeć i poczytać. Wiele z nas blogerek może dzięki Twoim wpisom poznać kogoś zupełnie nowego i nawet zostać tam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chętnie korzystam z tego typu notek. Przy tak dynamicznie rozwijającej się blogosferze nie jestem w stanie wyłuskać wszystkich wartościowych blogów:)

      Usuń
  3. znowu znam tylko jednego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarną Ines również bardzo lubię :)
    Co więcej, miałam okazję poznać na poznańskim spotkaniu.

    Gosia z Esów&Floresów też jest świetną kobietą.
    Bardzo lubię do niej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam fotorelację u Mrmajlajfa:) Poznańskie spotkanie obfitowało w nowe znajomości:)

      Usuń
  5. nie znam chyba tylko dwóch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że każda z czytelniczek nie zna przynajmniej jednego z wyżej wymienionych blogów:)

      Usuń
  6. Znam tylko Esy, floresy, fantasmagorie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że osiągnęłam zamierzony cel i powyższa notka umożliwiła poznanie nowych blogów:)

      Usuń
  7. Znalazłam kilka blogów , o których istnieniu nie widziałam i z chęcią zacznę podczytywać :)
    Spojrzałam na toaletkę Em El - piękna ! Ja od wczoraj jestem posiadaczką również białej toaletki i aktualnie ją sobie urządzam. Czekam tylko na dolną szufladę bo sprzedawca mi jej nie wysłal.. co najgorsze wysle ją najwczesniej za 10 dni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zaprezentujesz nam swoją toaletkę:) Oczywiście, po jej skompletowaniu.

      Widzę, że będziesz musiała sporo poczekać na dolną szufladę... Urządzanie toaletki potrafi dostarczyć sporo przyjemności:)

      Coraz częściej rozważam zakup białej toaletki. Mogłabym ją wykorzystać jako tło do zdjęć:)

      Usuń
  8. Lubię tego typu posty :) I zaraz lecę przejrzeć wszystkie linki, bo każdym mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Jest mi niezmiernie miło albowiem również przepadam za Twoimi postami i stylem wypowiedzi..kultura języka polskiego na wysokim poziomie - prawdziwa uczta erudycyjna :*
    Chętnie zajrzę do pozostałych dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dbać o poprawność językową, aczkolwiek czasem wkradną się błędy stylistyczne. Jednak nieustannie pracuję nad ich wykorzenieniem, ponieważ sama chętniej zaglądam na blogi, na których nie trzeba się domyślać, co autor miał na myśli;) Cieszę się, że mój styl wypowiedzi przypadł Ci do gustu:)

      Usuń
  10. Znam tylko Esy, a do reszty idę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za wyróżnienie ;) To zaszczyt znaleźć się w takim zacnym gronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna Ines, moim zdaniem, świetna! Naprawdę wartościowy blog! Zawsze podczytuję, nie zawsze mam czas na napisanie komentarza (co ostatnio często mi się zdarza), ale wchodzę z wielką przyjemnością!

    Świetna seria, ale to już pisałem : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobny problem;) Regularnie zaglądam na ulubione blogi, ale nie zawsze mam czas na zostawienie konstruktywnego komentarza. Mam nadzieję, że niebawem ta sytuacja ulegnie zmianie;) Sprawy związane z obroną pracy magisterskiej ostatnio pochłaniają całą moją energię...

      Usuń
  13. Przez kilka ostatnich dni mało korzystałam z internetu, wchodzę dzisiaj, patrzę - jaka miła niespodzianka :) dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni zasłużyłaś na wyróżnienie:) Lubię klimat, który stworzyłaś na blogu:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...